quote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef automatic_ het volgende:
De dierenarts zei dat hij echt op was, dus ik heb er wel vrede mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
inderdaad, tijd voor een beetje spamquote:Op maandag 15 maart 2010 23:34 schreef existenz het volgende:
Het topic gaat niet echt hard meer tegenwoordig he?>
Waarom Iphone ... tegenwoordig heb je zat telefoons die aan die kwaliteit van Iphone tippen voor stukken goedkoper ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:28 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfff ik mag nu sinds eind februari een nieuwe telefoon uitzoeken alleen ik zit nog te wachten op de nieuwe iPhone... Waarom maakt Apple nou niet gewoon bekend wanneer dat kreng uitkomt!
niet aan het gebruiksgemak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom Iphone ... tegenwoordig heb je zat telefoons die aan die kwaliteit van Iphone tippen voor stukken goedkoper ...
ook alquote:
vind ik absoluut niet. De hd2 is de enige die in de buurt komt maar daar draait windows mobile op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook al
ken 2 Iphone freaks en die hebben bij de nieuwe HTC zoiets van: dit is gelijk aan een Iphone.
(en dat voor een stuk minder geld)
Mja maar zelf nooit last gehad met Windows mobilequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
vind ik absoluut niet. De hd2 is de enige die in de buurt komt maar daar draait windows mobile op.
tijdloze discussiesquote:
En werkt het lekker ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een Nokia N97 mini in het wit. Jammer dat de batterij niet zo lang meegaat als mn Samsung Jet, maar ach. Wit is leuk ^^.
Heb je hem toch genomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een Nokia N97 mini in het wit. Jammer dat de batterij niet zo lang meegaat als mn Samsung Jet, maar ach. Wit is leuk ^^.
Overal ligt er de tv uitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef aardappel het volgende:
GODVERDOMME MIJN TV LIGT ERUIT!!! IK WIL VOETBAL KIJKEN, WAAAAAAAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |