Hij heeft een verlamming aan zijn achterpootjes. Dit kan komen door een parasiet o.i.d. Om de x tijd ga ik (of iemand anders) even naar buiten om hem te laten drinken (hij blijft in zijn nachtverblijf en daar hangt zijn drinken niet). Hij drinkt dan i.m.o. ook écht veel. Snoepjes gaan er overigens vanzelf in, haha. Verder is het echt aandoenlijk om hem zo te zien liggen. Hij doet zijn best wel om vooruit te komen, maar dat gaat natuurlijk niet gemakkelijk. Hij is alleen elf jaar, dus ik ga morgen even naar de dierenarts om te kijken hoe en wat, maar ik vrees dat hij een spuitje "moet".quote:
awww.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft een verlamming aan zijn achterpootjes. Dit kan komen door een parasiet o.i.d. Om de x tijd ga ik (of iemand anders) even naar buiten om hem te laten drinken (hij blijft in zijn nachtverblijf en daar hangt zijn drinken niet). Hij drinkt dan i.m.o. ook écht veel. Snoepjes gaan er overigens vanzelf in, haha. Verder is het echt aandoenlijk om hem zo te zien liggen. Hij doet zijn best wel om vooruit te komen, maar dat gaat natuurlijk niet gemakkelijk. Hij is alleen elf jaar, dus ik ga morgen even naar de dierenarts om te kijken hoe en wat, maar ik vrees dat hij een spuitje "moet".
Naja, een verlamming is niet goed & daar kan je gewoon niets aan doen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef PierreTT het volgende:
En anders heb je altijd nog de
[ afbeelding ]
Sorry sorry sorry auto, maar ik kon me echt niet meer inhouden
Ik denk niet dat een konijn van elf jaar smaaktquote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef PierreTT het volgende:
En anders heb je altijd nog de
[ afbeelding ]
Sorry sorry sorry auto, maar ik kon me echt niet meer inhouden
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een konijn van elf jaar smaakt
Hier ook. Mooi zo'n gefrustreerde boer de hele wedstrijd op de bank.quote:
Jij hoeft ook maar 1 ding te posten op zondag en je weet al waar het over gaatquote:Op zondag 14 maart 2010 18:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hier ook. Mooi zo'n gefrustreerde boer de hele wedstrijd op de bank.
Heb gekeken op Eredivisielive met dat commentaar van die 2 acteurs! Heb wel gelachen. Is inderdaad gewoon zoals thuis.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hoeft ook maar 1 ding te posten op zondag en je weet al waar het over gaat
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb gekeken op Eredivisielive met dat commentaar van die 2 acteurs! Heb wel gelachen. Is inderdaad gewoon zoals thuis.
"Kijk Suares, wat een wereld speler."
"Ach dat valt wel mee, Toivonen, dat is pas een topper."
"Nee, die heeft gele schoenen en dat is pas voor mensen vanaf niveau Maradonna."
En de overtredingen, om en om goed gepraat.
Zondagenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hoeft ook maar 1 ding te posten op zondag en je weet al waar het over gaat
Sowieso Jack Woutersequote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jack Wouterse en Frank Lammers, op www.eredivsielive.nl kun je nog een trailer zien. Was echt wel grappig moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |