Kijk, dat is mooiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:25 schreef Stuurloos het volgende:
Thuis en kapot.. wel goed centjes verdiend
Daar zijn degenen die moeten studeren ook niet blij mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:34 schreef MouzurX het volgende:
Blegh, iedereen zo druk met school dat niemand uit wilt de komende 2 weken en vorige week(ook wel terecht maarja)
Ja, maar ookal moet je de hele week "vroeg" op dan nog kan je toch wel 1 keer in de week een keer tot 2 uur oid... Je hoeft je niet altijd lam te zuipen, maarja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Daar zijn degenen die moeten studeren ook niet blij mee!
Ik ken mezelf en als ik dan alsnog de stad in ga dan ben ik de volgende dag te lam om te studeren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, maar ookal moet je de hele week "vroeg" op dan nog kan je toch wel 1 keer in de week een keer tot 2 uur oid... Je hoeft je niet altijd lam te zuipen, maarja.
Na de tentamens dan maar vaak uitgaan
dat en misschien hebben ze gewoon geen zin of vinden ze dit toch echt belangrijkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en als ik dan alsnog de stad in ga dan ben ik de volgende dag te lam om te studeren.
Ik weet totaal niet wat ik moet hopen bij die wedstrijf.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:22 schreef Guard het volgende:
Ik wacht vanavond even af, paar maten zijn naar PSV, als ze winnen kan het nog wel een gezellig stapavondje met ze worden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Ajax mag kampioen? Ajax MOET kampioen worden, maar das logisch.
Nee, zo gaat dat stappen niets worden vanavond....quote:
Werken word ook fucked up met die regenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, zo gaat dat stappen niets worden vanavond....
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Ajax mag kampioen? Ajax MOET kampioen worden, maar das logisch.
Hier was het ook knap nat buitenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Morge.
Zo hier heeft het echt niet normaal geregend vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |