Ik hoop stiekem op een terugkeer van Dittrich naar nederlandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef tha_dark het volgende:
Ascher mogelijk opvolger van Cohen?
Edward Ascher? Die heeft het veelste druk met geld tellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef tha_dark het volgende:
Ascher mogelijk opvolger van Cohen?
Klopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Ritmo het volgende:
Cohen is toch alleen joods qua ras en qua religie niet actief?
ik vermoed dat ie lodewijk bedoelt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Edward Ascher? Die heeft het veelste druk met geld tellen.
Lodewijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Edward Ascher? Die heeft het veelste druk met geld tellen.
Verkeerde partij. Alleen een PvdA-er kan burgemeester van Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Grumpey het volgende:
Ik hoop stiekem op een terugkeer van Dittrich naar nederland
Oh? En hoe precies wanpresteren ze in Amsterdam en op welke manier komt dit door Cohen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Whatever. Zolang de justitiele sector blijft wanpresteren kan dit niet kloppen.
Waar moet ik last van hebben dan? En hoezo heb ik een volwassenere uitstraling gekregen? Had ik die niet dan? En als ik die niet had, hoe weet jij dat dan?quote:Wellicht dat jij persoonlijk minder last hebt, dat kan ook komen doordat je een wat volwassener uitstraling hebt gekregen.
Ik?quote:Kom je tegenwoordig vaak in de sportschool?
Z'n kindjes naar school brengen en van school halen.quote:
Dat klopt. Maar alleen dat is al voldoende om je te wapenen tegen iemand als Wilders natuurlijk. Het komt in zijn imago wel naar voren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cohen is toch alleen joods qua ras en qua religie niet actief?
Misschien is dat een goede strategie. Maar ik denk dat Cohen daarmee dezelfde fout maakt als Melkert destijds.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Op 'thee-drinker' na heeft Wilders niets in te brengen tegen hem, en nu al laat Cohen zien dat je Wilders niet serieus moet nemen en gewoon weg moet stoppen door hem te negeren.
Snap ik, was een beetje een makkelijk grapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik vermoed dat ie lodewijk bedoelt...
Idd, het zal niet tegen hem werken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar alleen dat is al voldoende om je te wapenen tegen iemand als Wilders natuurlijk. Het komt in zijn imago wel naar voren.
Van alle minderheden zijn de joden verreweg het best vertegenwoordigd in het alledaags leven. Zowel in de (lokale) politiek als in het openbaar bestuur. Maar aangezien het niet een hele grote gemeenschap is zal het absolute aantal wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we uberhaupt weinig joden in de Nederlandse politiek.
Hij krijgt het sowieso moeilijk. Hij heeft maar 9 zetels, de rest hangt nog in de lucht. Op hoeveel zetels heeft Verdonk wel niet gestaan? Hij krijgt overmatig veel aandacht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet het CDA nog even met Leers komen en dan kan Wilders wel inpakken.
Een paar commissariaten zullen er wel inzitten, denk ik, wellicht staatsraad. Voor de rest zal hij ook werkelijk wel meer tijd aan zijn gezin besteden.quote:
Leers ligt toch niet echt heel goed bij de partijtop? Volgens mij is hij te veel een maverick (quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet het CDA nog even met Leers komen en dan kan Wilders wel inpakken.
Je hebt gelijk. Hij is gevormd door de media en kan ook weer net zo makkelijk gebroken worden door de media. Zijn strategie heeft toch nu toe altijd vrij goed gewerkt, maar da's zoals je terecht aangeeft op een gegeven moment ook over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij krijgt het sowieso moeilijk. Hij heeft maar 9 zetels, de rest hangt nog in de lucht. Op hoeveel zetels heeft Verdonk wel niet gestaan? Hij krijgt overmatig veel aandacht.
En zonder overmatige aandacht blijft er niet zoveel van hem over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |