Je kan het niet laten te reageren he? Je onderbuik voelt dat ik gelijk heb, maar je wil het rationeel gezien niet weten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ziedaar jouw probleem: je negeert, ontkent en verdraait alles wat niet in jouw wereldbeeld past. Beetje narcistische trekjes heb je wel hè?
Qua uiterlijk mocht ze er volgens mij wel zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Ryon het volgende:
Ah een vrouw die een grap probeert te maken. Lukt natuurlijk niet.
Ach ja, en nu hebben we een premier die praat alsof hij de premier niet is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Horloge het volgende:
Hij praat nu al alsof hij de premier ís.
En wat is daar slecht aan? Da's al meer dan we de afgelopen 10 jaar van de huidige MP hebben mogen meemaken voordat hij gekozen is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Horloge het volgende:
Hij praat nu al alsof hij de premier ís.
En waar zeg ik dat dat slecht is? Ik constateer alleen iets. En inderdaad, Balkenende is een zak aardappelen vergeleken bij Cohen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is daar slecht aan? Da's al meer dan we de afgelopen 10 jaar van de huidige MP hebben mogen meemaken voordat hij gekozen is.
Ja, het stikt van de kinderen op die persconferenties.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Ryon het volgende:
Oh god, excuus kinderen die ook wat moeten vragen.
Charisma. Can't buy it.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef Ryon het volgende:
Hij staat er inderdaad goed premier waardig bij. Dat is wel een mooi teken.
Juist precies de aanpak die nodig is. Wilders leeft bij aandacht en nooit op inhoud.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef Ritmo het volgende:
Wel goed hoe Cohen mongooltje Wilders compleet negeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |