Deze. Check topicnummers. Bovendien heb ik degene die het vorige topic sloot (bij B duurt het altijd even voordat hij het doorheeftquote:
Ken geen enkele Wouter die tof is eigenlijkquote:
lulquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ken geen enkele Wouter die tof is eigenlijk
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
@ROY
Waarom lees ik nu pas via hyves dat jij gisteren jarig bent geweest?
Gefeliciteerd man!!
Je hebt mensen die dat wel doen… failquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgen
Na ... waarom niet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgen
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschriftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na ... waarom niet dan?![]()
Je kan toch vertellen dat het een bijzondere dag is? Keer niet naar de makro omdat ik jarig ben ofzo?
Excuus om meer te zuipen, maar je bent alweer oudquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschrift
Maar verder, hoe bijzonder is je verjaardag? Ja, ik ben vrij, ja ik heb mijn ouders mee uit eten genomen, en ja, de komende drie dagen heb ik elke avond wel iets te doen maar ik roep het niet van de daken.
Nou ja goed ik ben toch verhinderd om te komenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschrift
Maar verder, hoe bijzonder is je verjaardag? Ja, ik ben vrij, ja ik heb mijn ouders mee uit eten genomen, en ja, de komende drie dagen heb ik elke avond wel iets te doen maar ik roep het niet van de daken.
Nee, wij zijn niet oud, jij bent jongquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Excuus om meer te zuipen, maar je bent alweer oud
Grats
Dat was zijn ding in de serie (ik keek het altijd met een vriendin van me) en het is echt ultiem gayquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja goed ik ben toch verhinderd om te komen
Ik moest 'Jazz hands' even opzoeken trouwens
16 Meiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was zijn ding in de serie (ik keek het altijd met een vriendin van me) en het is echt ultiem gay
Wanneer is die hardloopwedstrijd in Leiden weer?
Moeten we maar doen eigenlijk, anders komt er toch niets vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
16 Mei
Plaatsje reserveren bij Annie's dan?
Nou mooi dat staat, ik zet het meteen in mn agenda dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moeten we maar doen eigenlijk, anders komt er toch niets vanWessiej komt ook.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou mooi dat staat, ik zet het meteen in mn agenda dan.
16 Mei Annie's Gijsjesmeet be there.
Wessiej ook, ja waarom ook niet, vorig jaar kwamen mn kinderen toch ook nog even langs.
Tis in Leiden he.. weet niet waar je vandaan moet komen en of je zo ver weg mag van huis?quote:
Het staat ook in mijn agendaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wessiej ook, ja waarom ook niet, vorig jaar kwamen mn kinderen toch ook nog even langs.
was dat niet al 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ging Kepler ineens afzeggenquote:
Woon in Den Haag maar op die dag is mijn moeder jarig dus het word denk ik iets te lastig voor mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis in Leiden he.. weet niet waar je vandaan moet komen en of je zo ver weg mag van huis?
Nou dan vier je het zaterdag dus duhh.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Woon in Den Haag maar op die dag is mijn moeder jarig dus het word denk ik iets te lastig voor mij
wij meeten toch overdag, ga je 's avonds je moeder der verjaardag maar vierenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Woon in Den Haag maar op die dag is mijn moeder jarig dus het word denk ik iets te lastig voor mij
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan vier je het zaterdag dus duhh.
zou opzich kunnen hoor, jij zat er al dat weet ik wel nog.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:
Tsja wat was het vorige keer, ik was er als eerste weet ik.. meteen lekker in het zonnetje gaan zitten, heb er toch een uurtje of 4 gezeten geloof ik
Ja enigsins.. het lijkt allemaal op elkaar FOR WHILE THEN loopjes enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heeft iemand hier ervaring/verstand van programmeren aka Visual Basic?
If then statements bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja enigsins.. het lijkt allemaal op elkaar FOR WHILE THEN loopjes enzo.
Ja ik las het,... er is nog veel meer gesneden dan Sega eerst beweerdequote:
Een assault team ook gewoonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Chocobo het volgende:
![]()
WTF?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_door_het_lint.html
Vlgs mij zijn er trainingsprogrammas te downloaden, en anders wel E-books :)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
If then statements bedoel je? :D
Wil een boek (en cursus) via werk kopen, die veel behandelt maar 'makkelijk' begint :)
Verzamelen van strings uit input, checkboxes, mail scripts opbouwen, polls maken etc :)
1 2 3 4 5 6 7 8 | MsgBox("Checked") Else MsgBox("Not Checked") End If |
Ja, checkbox maken is niet moeilijk in ASP.NET, volledige forms maken met functionaliteit erachter programmeren in VB welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij zijn er trainingsprogrammas te downloaden, en anders wel E-books
Maar goed, dan heb je een checkbox gemaakt.. leuk man.. en nu?
Dan kan je beter de checkbox downloaden
[ code verwijderd ]
Serieus.. google er eens op.
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:00 schreef Bastard het volgende:
Wat leuk dat iedereen zich enthausiast aanmeldt voor de meet op 16 Mei
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:00 schreef Bastard het volgende:
Wat leuk dat iedereen zich enthausiast aanmeldt voor de meet op 16 Mei
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben van 9 tot 15 mei waarschijnlijk op vakantie. Dus 16 mei moet wel lukken. Leiden?
Yep 16 Mei is het leuk bij Annie's met een ploton waar een bandje op speelt, met een beetje geluk zelfde heerlijke weer als 2 jaar terug met de Gijsmeet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben van 9 tot 15 mei waarschijnlijk op vakantie. Dus 16 mei moet wel lukken. Leiden?
Vast nog wel langer ook.. sterker nog, je wil hem daarna eigenlijk niet eens weg doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Magneet het volgende:
zo dadelijk een ander oud nrik ophalen ipv de Fiesta die echt niet meer door de keuring heen gaat komen
[ afbeelding ]
maar dan wat ouder, ach als hij het maar een jaar doet voor die 500 euro.
Fiesta van 500 euro heeft het ook nog 4 jaar volgehouden, best netjes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vast nog wel langer ook.. sterker nog, je wil hem daarna eigenlijk niet eens weg doen
Precies, goedkoper kan je gewoon niet rijden!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
Fiesta van 500 euro heeft het ook nog 4 jaar volgehouden, best netjes.
Je weet dat ik al lang niet meer in Maastricht woon wa?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:14 schreef Magneet het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/375414/1/1/50/dvd-akkers-van-margraten.html
vlakbij Strol z'n huis, wel mooi om te zien.
je ouwe huis ooit danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat ik al lang niet meer in Maastricht woon wa?
aww....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef Magneet het volgende:
Onze Face heeft vanavond zijn rug op 1 of andere manier gebroken. Heb hem in moeten laten slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP
,.......... sterkte!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef Magneet het volgende:
Onze Face heeft vanavond zijn rug op 1 of andere manier gebroken. Heb hem in moeten laten slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP
Gijs...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP
Bedankt voor de kliks allemaal, maar het mag niet meer van Googlequote:Hallo,
We hebben onze gegevens gecontroleerd en geconstateerd dat uw
AdSense-account een significant risico vormt voor onze
AdWords-adverteerders. Omdat het handhaven van uw account in ons netwerk
van uitgevers in de toekomst kan leiden tot financiële schade voor onze
adverteerders, hebben we besloten uw account uit te schakelen.
.....Sterkte man...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt voor de kliks allemaal, maar het mag niet meer van Google
Merlijn speelt regelmatig op de gameboy color. Heeft nog geen idee waar hij mee bezig is maar hij vind het wel leuk.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:22 schreef Bastard het volgende:
Is die nintendo gameboy eigenlijk nog te koop? Of spellen er voor Roy?
Leuk voor die meiden denk ik iets van mario spelletje.
Gisteren op een stukje met een shitload aan Chocoboquote:Op zondag 14 maart 2010 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... WAT is Final verschrikkelijk episch en magisch zeg!!!!! Zit op 13 uur,.... chapter 5! Wat een game
De exacte reden geven ze nietquote:Op zondag 14 maart 2010 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]Hoe komt dat Noot? Teveel verdachte kliks?
Gijs, hou nou godver eens op met die spoilersquote:Op zondag 14 maart 2010 10:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gisteren op een stukje met een shitload aan Chocobo
Gameboy is niet meer te koop, enkel de DS. De lite wordt steeds goedkoper, maar kost nog wel 100 minimaal. Je kunt er wel een flashkaartje bij kopen natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:22 schreef Bastard het volgende:
Is die nintendo gameboy eigenlijk nog te koop? Of spellen er voor Roy?
Leuk voor die meiden denk ik iets van mario spelletje.
Ja, Chocobo's zijn spoilersquote:Op zondag 14 maart 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, hou nou godver eens op met die spoilers
Ja. In dit geval wel. De enige die je tegenkomt in de eerste hoofdstukken is die van Shazh. Maar nu weet ik dat er dus meer zijnquote:
Shazh vermoord Vanillequote:Op zondag 14 maart 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. In dit geval wel. De enige die je tegenkomt in de eerste hoofdstukken is die van Shazh. Maar nu weet ik dat er dus meer zijnEerst spoil je dat Shazh en Vanille samen verder gaan, en nu dit.
NIETSSSS wil ik weten.
Schumacher crasht en sterft.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook, ik zocht een plaatje voor een hype-post over Alice in Wonderland 3D waar ik gister heen geweest ben en dit is wat Google geeft:
[ afbeelding ]
Elke keer denk ik 'ik moet die gast gewoon volgen' maar als ik je dan toegevoegd heb zijn zowat alle updates van jou. Like 9/10 ofzo. De rest gebruikt vrijwel geen Twitterquote:Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef Magneet het volgende:
Roy make up your goddamn mind, dan weer wel volgen op Twitter dan weer niet
in Tweetdeck zie ik wie me als laatste toegevoegd hebben en ik krijg er een mailtje vanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke keer denk ik 'ik moet die gast gewoon volgen' maar als ik je dan toegevoegd heb zijn zowat alle updates van jou. Like 9/10 ofzo. De rest gebruikt vrijwel geen Twitter
Hoe kun je het trouwens zien?
Ik wacht op de HD download!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Wessiej het volgende:
Strol, mensen van het volk:
[ afbeelding ]
Vanavond, voor jullie oude hersenen het vergeten
Ik denk het ook ja,... geen zin in reclames tijdens dit soort top-series.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zal er even snel opstaan als de normale
Jij ontvangt amerikaanse tvquote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja,... geen zin in reclames tijdens dit soort top-series.
Hoi Wessiej, gefeliciteerd. Wat schenken ze in A'dam?quote:
Nu na de 3-0 nog meerquote:Op zondag 14 maart 2010 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoi Wessiej, gefeliciteerd. Wat schenken ze in A'dam?
PSVquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSVSerieus. Wat een lamlullen allemaal
Eerste keer voor je?quote:
Haha mooie opmerking, maar was er fucking 5 jaar geleden ook bij.quote:
Ja, na dit jaar kan ik niet meer zeggen 'hoe lang geleden was het ook weer?'quote:Op zondag 14 maart 2010 18:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha mooie opmerking, maar was er fucking 5 jaar geleden ook bij.
5 jaar geleden, pfff, wordt echt weer eens tijd ja
3 keer kampioen geworden in afgelopen 34 jaar, feyenoordquote:Op zondag 14 maart 2010 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, na dit jaar kan ik niet meer zeggen 'hoe lang geleden was het ook weer?'![]()
Alleen bij Feyenoord kan dat nog. Maar die weten het zelf ook niet meer, laatste overlevende van het laatste kampioenschap is al lang overleden denk ik.
Uit dat soort feiten haal ik dan maar mijn plezier op dit soort dagenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 keer kampioen geworden in afgelopen 34 jaar, feyenoord
Twente, in 9 van de 27 wedstrijden hebben ze met meer dan 1 doelpunt gewonnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uit dat soort feiten haal ik dan maar mijn plezier op dit soort dagenDe vette jaren zijn geweest bij PSV, tijd voor de magere jaren...
Tis wel weer genoeg zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Twente, in 9 van de 27 wedstrijden hebben ze met meer dan 1 doelpunt gewonnen.
Bij PSV is dat maar 8 wedstrijden zo.
Blamage van het Neerlands voetbal. Ajax zit nu na 27 wedstrijden op 82 doelpunten, een gemiddelde van 3 doelpunten bij Ajax.
Wat een club, dit is mijn club, mijn ideaal
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Metro 2033 besteld, vrijdag binnnen. Reviews zijn positief, ben benieuwd wat ze hiervan hebben gemaakt.
quote:
2 dagen vrij ookquote:Op maandag 15 maart 2010 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zo maar weer es naar huis ff 2 dagen vrij nemen.
Xbox live werkt weer.
Ja door een bedrijf ben daar gelukkig nog lid van.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 dagen vrij ook
Voor een half uur werk.. door iemand anders toch?
Mooi.. dat boek dicht!quote:Op maandag 15 maart 2010 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja door een bedrijf ben daar gelukkig nog lid van.
Morgen de overdracht dus ben dan van de woning af.
Spoilers Gijs!quote:Op maandag 15 maart 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ik zit nog te lachen om de slechtheid van 2012... dat die deur op het einde dan niet dichtgaat van die ark (ark ook ) .. dat die kneus ( Wat dat is die in iedere film) de boel gaat redden op een 'suicidemissie' om die deur dicht te doen..
En dat ze dan allemaal meekijken op het hele schip, op ieder schip.. alle naties zijn aan de camera gekluisterd die toevallig prima hangt in het juiste compartiment van een enorm schip. Zodat de hele mensheid kan zien hoe die amerikaan.. single handed (die kneus dus), de mensheid red.
En dan iedereen blij.. allemaal gejuich... en dan is het wachten op de held die moet terug zwemmen. (Oh ja zn zoontje van 10 is ook meegedoken op die suicidemissie want die luistert niet) zn zoontje is al terug. De bekende vraag "waar is hij dan" met het ge-eikte antwoord "Ik weet het niet... HIJ WAS VLAK ACHTER MIJ "
... alle arken stil.. allemaal kijken op die camera die daar zo goed hangt, de emotie van zn ex is zo prima in beeld gebracht.. en dan net dat je denkt.. gelukkig die is dood... komt hij bovenwater.... de hele mensheid klappen, juichen weer.. (ik zit hier gewoon hardop te lachen nu ik dit type... wat moeten die scriptschrijvers gedacht hebben dan??
![]()
) en dan die muziek (viool offcourse) erbij.
Anyway, scene later, mogen ze allemaal (de hele mensheid) naar buiten op het dek om een luchtje te gaan scheppen... die zonnestralen over de decks, mensen die naar buiten komen.. nog meer kutmuziek... ik denk UITZETTEN NU!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spoilers Gijs!![]()
Fuck die spoilers GijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je spoilt 3 uur anders
Maar met dit einde weet je wel genoeg... zo'n film dus.. laat maar zitten toch
The truth was in here.
Oh jaquote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb wel genoten van 2012Tuurlijk,... zwaar over de top, maar wel een leuke popcorn film. Niet alle films zijn echt serieus bedoeld natuurlijk. Na al die zware kost van je B. is dit natuurlijk wel apart, maar ik vind dit altijd wel leuk! Heb wel genoten voor 3 uur
Nee natuurlijk ga ik deze film niet kopen Gijsquote:Op maandag 15 maart 2010 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jaDat zegt wat over jouw filmkennis Gijs
![]()
Nee het was een aardige wegkijkfilm, maar ik ga deze film dus echt niet kopen.
Oh dat stuk dat hij naar die kerel gaat om een kaart (.... ) dat ze dan de halve camper kwijt zijn maar toch doorrijden.. die schans pakken .. halen.. net niet.... vliegtuig rijdt weg.... hand op het wegdek "DADDDYYYY"quote:Op maandag 15 maart 2010 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ga ik deze film niet kopen Gijs![]()
Ik zeg alleen,.... keek hem niet echt serieus,... gewoon weggekeken,... grappig en zo nu en dan van die JAAAHEEEEE momenten. Al die vliegtuig escapes
Maar toch,.... popcorn film!
Zijn gezicht lijkt 100% op die van een man bij mijn vorige stage, elke keer schrikken toen ik hem zag.quote:
Ja dat stuk ja,.... epischquote:Op maandag 15 maart 2010 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat stuk dat hij naar die kerel gaat om een kaart (.... ) dat ze dan de halve camper kwijt zijn maar toch doorrijden.. die schans pakken .. halen.. net niet.... vliegtuig rijdt weg.... hand op het wegdek "DADDDYYYY"
... JAAAA HEEEEEEEE![]()
![]()
Het was tranentrekkend slecht gewoon
iPhonequote:
Gijs,... dit spel is ook voor jou hoor,.... serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vind de soundtrack dus echt geweldig hequote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dit spel is ook voor jou hoor,.... serieusEcht verdwijnen in een extreme fantasy wereld
![]()
Denk er veel over na de gehele dag,... heb ik altijd bij FF games. Dit is er weer een hoor
Sja... als ik de beelden ga kijken denk ik wowwww... *stil, mooi* .. en vlgs mij is de battle nu ook erg cool, zal het verhaal wel snor zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet mij gaan commiten tot het spel, dat is de kans geven die het verdient en kan het nu niet opbrengen geloof ikSpeel liever ff snel een race-sje (jaja nog steeds) voor een half of heel uurtje en weer klaar. Maar dit spel moet ik dan gewoon iedere dag minimaal 2 uur gaan spelen... kan het niet opbrengen ben ik bang.
Gewoon zin in de lente weet je wel?
The truth was in here.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dit spel is ook voor jou hoor,.... serieusEcht verdwijnen in een extreme fantasy wereld
![]()
Denk er veel over na de gehele dag,... heb ik altijd bij FF games. Dit is er weer een hoor
Mjah, de game is best aardig hoor. Maar zo bijzonder is het niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Saber's Edge / Boss Battle themequote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind de soundtrack dus echt geweldig heElke avond als ik de muziek weer hoor tijdens het laden weet ik alweer waar ik ben. Dat is zo'n goed teken!
Wel eerlijk. Dan kun je het beter niet kopen nu nee. Over drie maanden (of een ander tijdstip) als je wel tijd hebt kun je het dan wel doen. FFXIII is echt te gaaf en jij vindt dat ook wel denk ik!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja... als ik de beelden ga kijken denk ik wowwww... *stil, mooi* .. en vlgs mij is de battle nu ook erg cool, zal het verhaal wel snor zitten.
Maar ik moet mij gaan commiten tot het spel, dat is de kans geven die het verdient en kan het nu niet opbrengen geloof ikSpeel liever ff snel een race-sje (jaja nog steeds) voor een half of heel uurtje en weer klaar. Maar dit spel moet ik dan gewoon iedere dag minimaal 2 uur gaan spelen... kan het niet opbrengen ben ik bang.
Gewoon zin in de lente weet je wel?
He lekker dat helptquote:Op maandag 15 maart 2010 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel eerlijk. Dan kun je het beter niet kopen nu nee. Over drie maanden (of een ander tijdstip) als je wel tijd hebt kun je het dan wel doen. FFXIII is echt te gaaf en jij vindt dat ook wel denk ik!
Nee, Alan is pas in mei. In april komt Sam.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker dat helpt
Volgende maand Alan Wake toch ook?
Ja Sam ook inderdaad.. dammit .. die vind ik niet leuk toch.. beetje sneaken en een flesje gooien in het donker om een guard af te leiden is niks voor mij... tochquote:Op maandag 15 maart 2010 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Alan is pas in mei. In april komt Sam.
Maar dat is nu andersquote:Op maandag 15 maart 2010 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Sam ook inderdaad.. dammit .. die vind ik niet leuk toch.. beetje sneaken en een flesje gooien in het donker om een guard af te leiden is niks voor mij... toch
*Vingers in oren*quote:Op maandag 15 maart 2010 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is nu andersDie oude Sam is niet meer. Hij is nu een lean mean killing machine:
[ afbeelding ]
Ik laat 'm ook ff liggen hoor. Net als Alan. Teveel andere games nog die ik moet spelen en natuurlijk nog wel even bezig met FFXIIIquote:
EPISCHquote:Op maandag 15 maart 2010 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is nu andersDie oude Sam is niet meer. Hij is nu een lean mean killing machine:
[ afbeelding ]
Die conclusie geldt voor mij ookquote:Op maandag 15 maart 2010 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
EPISCH
http://kotaku.com/5490985(...)d-with-age-or-i-have
My time with the latest preview build of Splinter Cell: Conviction transformed me from a stealth operations hater to a deadly master assassin, stalking dark corridors with deadly intent. Has the game changed, or have I?
Klopt, ik denk dat ik die ga scoren, vond de demo heel leuk en ik las dat jullie het zo'n beetje de game van 2009 vonden!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die conclusie geldt voor mij ookEn ik denk dat de waarheid in het midden ligt. SC:C is wat veranderd, maar actie nu, en ik ben wat meer verschillende dingen gaan gamen. Batman (B?) heeft mijn mening veranderd over stealth ook.
Thats mequote:What I mean to say is I've purchased the games, brought them home, played for an hour or two, gotten frustrated, and given up. I was certain this was because of my general aversion and ineptitude at stealth action games. As a 6'6" man weighing in at somewhere around 300 pounds, stealth just isn't in my blood. People hear me coming. The ground shakes, and they know fear.
At least that's how it works in my head. Sometimes I play the Imperial March from Star Wars on my MP3 player to heighten the effect.
But that's how I am, so when a game tells me to be quiet and hide behind a box for five minutes, figuring out patrol patterns, I start to twitch. Eventually I say "screw it," jump over the box, and go down in a blaze of glory, otherwise known as bullets.
ja inderdaad, geldt ook voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 12:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had het kunnen schrijven![]()
[..]
Thats me
Eens! Dat zijn filmsquote:Op maandag 15 maart 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, gisteravond nog die film uit je blog bekeken. The Man From Earth. Zwaaaaaaaar onder de indruk. Wow.
Ja vond ik ook waardeloos eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, gisteravond nog die film uit je blog bekeken. The Man From Earth. Zwaaaaaaaar onder de indruk. Wow.
Oh doe maar openquote:Op maandag 15 maart 2010 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Over onder de indruk gesproken. Flinke baard,... maar het geeft niks mensen. Ik blijf kijken
[ afbeelding ]
Eastbound & Downquote:Op maandag 15 maart 2010 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Over onder de indruk gesproken. Flinke baard,... maar het geeft niks mensen. Ik blijf kijken
[ afbeelding ]
Elke keer als ik scrol blijf ik even hangen!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh ik zie echt nu pas dat hij er nog wat bij had geschreven![]()
![]()
![]()
Ik heb het dr al zeker 100x zien losknopen... het verveelt ook gewoon niet hequote:Op maandag 15 maart 2010 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke keer als ik scrol blijf ik even hangen!
Ik deed het nu weerquote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het dr al zeker 100x zien losknopen... het verveelt ook gewoon niet he
Als Premier misschien uiteindelijk de juiste keuze,... jammer dat hij geen VVD'er is!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cohen___.html?p=15,1
In other news.. het duurt niet zo gek lang meer en we kunnen stemmen wat we willen maar de PVDA zal altijd als grootste uit de bus komen... rara hoe kan dat.
We maken het nu mee.
Knuffelen met marocs, daar is njemand het mee eensquote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als Premier misschien uiteindelijk de juiste keuze,... jammer dat hij geen VVD'er is!
Nee manquote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als Premier misschien uiteindelijk de juiste keuze,... jammer dat hij geen VVD'er is!
Zijn een stuk netter dan die wij hebben!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb nog nooit een marokkaan in het wild gezien
Crackdown 2 is 9 juliquote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik laat 'm ook ff liggen hoor. Net als Alan. Teveel andere games nog die ik moet spelen en natuurlijk nog wel even bezig met FFXIIIEerste game voor mij is pas weer in juni denk ik: Crackdown 2 en/of Mario Galaxy 2
Alles daartussen blijft liggen tot het een budgetrelease is. *
* Disclaimer: Tenzij een LE voor een mooie FRS prijs te koop is
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Magneet het volgende:
grmbl me pa is goed bezig geweest. Was aan het klussen bij iemand en nu heeft hij z'n ruggewervel gebroken ( geen idee welke ) morgen krijgt hij en gipskorset
Over baaaaarden gesprokenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Noot over 15 jaar
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_maandag_wtf_.html
Over baaaaaaarden gesprokenquote:
Tis nu echt bevestigdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over baaaaarden gesproken![]()
[..]
Over baaaaaaarden gesproken
Hoe breek je een ruggewervel met klussen? Klinkt heel naar iigquote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Magneet het volgende:
grmbl me pa is goed bezig geweest. Was aan het klussen bij iemand en nu heeft hij z'n ruggewervel gebroken ( geen idee welke ) morgen krijgt hij en gipskorset
Ja die heb ik al gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stond vanmiddag al op Roy-O-Rama, inclusief viddoc!
sja, me kat vond ik kutter, pa komt er wel weer bovenop die ouwe moet gewoon beseffen dat hij niet de jongste meer is en het wat rustiger aan doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kat dood, pa dubbel… en je typt het zo zoutloos
Sterkte!
van wat ik hoorde kreeg hij een betonnen balk tegen z'n rug.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe breek je een ruggewervel met klussen? Klinkt heel naar iig
Serieus,... moest hier gewoon om lachen! Gijs,... je vader heeft gewoon een betonnen balk op zijn rug gekregenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
van wat ik hoorde kreeg hij een betonnen balk tegen z'n rug.
gast hij gaat niet dood ofzo, moet hij maar niet prutsen. ( Mijn ouders zijn al 15 jaar gescheiden en ik zie m'n pa alleen als we iets van elkaar moeten hebben of voor de koters meer niet.)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... moest hier gewoon om lachen! Gijs,... je vader heeft gewoon een betonnen balk op zijn rug gekregen![]()
Je post het zo normaal allemaal!
Chick!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo:
[ afbeelding ]
Of anders dit (NSFW): http://www.xvideos.com/video361170/teresa_ann_savoy_salon_kitty![]()
![]()
![]()
![]()
Mass Effect 2, Bioshock 2, Metro Station 2004 en weet ik veel allemaal al uitquote:
Ik ben gister pas overgehaald dat ik hem vandaag/morgen haal ipv na de zomerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
W to tha Essiej!
Ook besteld bij VGP? Ik krijg 'm vrijdag denk ik. Ben benieuwd hoe de LE er nou écht uit ziet. Volgens mij zat het in een tincase
Sowieso,... lid worden van Powned om je FOK! account te kunnen pimpen,.... kansloos!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:16 schreef Magneet het volgende:
PowNed maakt me bang
sjongejonge, was toch echt eebnmalig vorig jaar en nu een hoop gezeik. Gelukkig heb ik er niet aan mee gedaan.
Metro 2033, sfeer en graphics waar je eng van wordt.quote:
quote:Metro 2033 doesn't always feel polished, and there are those horrible moments that occasionally let linear games down, where you lose the thread of where you're meant to be heading and end up circling round - which is basically just down to bad level design.
Nevertheless Metro 2033 is far busier and far more accomplished than I expected it to be, and it's also one of the best-looking games - at least in a few very special scenes - on the Xbox 360.
Combine these technical achievements with a game that has been carefully written, and lavishly imagined, and you start to get close to a sort of negative image of BioShock. While everything in Rapture is lurid and fantastical, here there is only grit, and blood, and suffocation.
Whether that's what you're looking for, well, that's up to you.
8/10
Metro boeit me niet zo! Splinter Cell demo ook niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splinter Cell demo aanstaande donderdag.
Eurogamer Metro-review:
[..]
Metro boeit denk ik weinig mensen omdat er 0,0 marketing voor is, ik voorspel hier een kleine Demons Souls, een sleeper hitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Metro boeit me niet zo! Splinter Cell demo ook niet!
Je gaat sowieso al voor SC?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Metro boeit me niet zo! Splinter Cell demo ook niet!
Dat denk ik dus ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Metro boeit denk ik weinig mensen omdat er 0,0 marketing voor is, ik voorspel hier een kleine Demons Souls, een sleeper hit
Een kleine Demons Soulsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Metro boeit denk ik weinig mensen omdat er 0,0 marketing voor is, ik voorspel hier een kleine Demons Souls, een sleeper hit
Okayquote:
Ik hoop dat hij hem koopt, maar dat is niet zeker! Maar misschien kunnen we wel eens co-op'en,... dan kan ik ook eens een andere rol dan babysitter spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OkayIk ook, maar later. Heb een kleine Xbox backlog opgebouwd met onder andere Assassin's Creed II. Heb je al een co-op buddy? Sliver Slurfkut ofzo?
Ja, een keer co-oppen lijkt me een prima plan. Maar dat zien we tegen die tijd wel! Komt goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hem koopt, maar dat is niet zeker! Maar misschien kunnen we wel eens co-op'en,... dan kan ik ook eens een andere rol dan babysitter spelen
Zelf ga ik lekker op mijn gemak Final Fantasy verder spelen. Zit op 18 uur momenteel en ben in chapter 7 geloof ik. Loop met Hope rond in PolumpolumEpisch spel,.......... Daarna hoop ik Splinter Cell te spelen. Lijkt me geweldig! En daarna is het tijd om cowboytje te spelen met Red Dead Redemption
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polumpolum is de Strolse vertaling![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Strol trouwens stil
Wacht tot ze valt en druk dan op ESCquote:
Dat wel ja! Maar het is vast de laatste keer dat ze dat zo op een stoel doetquote:
quote:
Maar jij bent ook ietwat gay.quote:
Ik weet even niet hoe serieus je bent, maar wat is de jouwe? ME2 toch? Of verwacht je nog meer van dat Cowboy-spel?quote:
Final Fantasy games hoeven niet mee te doen aan die rare termen. GOTY is voor standaard games,... Final Fantasy is magistraal episch! Voor de normale games onder ons is ME2 tot nu toe inderdaad GOTY wat mij betreft. Geweldig spel!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe serieus je bent, maar wat is de jouwe? ME2 toch? Of verwacht je nog meer van dat Cowboy-spel?
Okay. Dan begrijp ik je. Word.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Final Fantasy games hoeven niet mee te doen aan die rare termen. GOTY is voor standaard games,... Final Fantasy is magistraal episch! Voor de normale games onder ons is ME2 tot nu toe inderdaad GOTY wat mij betreft. Geweldig spel!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Final Fantasy games hoeven niet mee te doen aan die rare termen. GOTY is voor standaard games,... Final Fantasy is magistraal episch! Voor de normale games onder ons is ME2 tot nu toe inderdaad GOTY wat mij betreft. Geweldig spel!
Ja,... niet thuis en geen idee zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had ik al eens gemeld dat overheidsinstellingen vreemd zijn? Ze weten alles van je en je krijgt doodsbedreigingen per post als je iets fout invult, maar als je ze belt weten ze niets?
GOTY klinkt minder gekquote:
Ik kan het niet meer. Alles zo zwart-wit benoemen. Dat merkte ik vorig jaar toen ik bezig was met mijn GOTY-lijsten. Veel games van de jaren ervoor gespeeld. Ook redelijk wat XBLA (Splosion Manquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GOTY klinkt minder gek.
Heavy Rain staat zoooooo hard bij mij bovenaan, maar het is ook een van de beste games ooit.
____O____quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer. Alles zo zwart-wit benoemen. Dat merkte ik vorig jaar toen ik bezig was met mijn GOTY-lijsten. Veel games van de jaren ervoor gespeeld. Ook redelijk wat XBLA (Splosion Man). Een game 'GOTY' noemen doet ook zoveel afbreuk aan de rest van de games...
Kijk dit jaar alleen al... Moet ik strax in december een stempel gaan drukken op een game en die benoemen tot GOTY. Zeer waarschijnlijk zou dat dan Mario Galaxy 2 worden. De nostalgie van een Mario game doet me altijd smelten. Maar FFXIII is zoooo speciaal. Buitencategorie binnen de games. En inderdaad Heavy Rain. Zo'n bijzondere ervaring ook.
En dan nog al die andere games. Ik ga voor 2010 geen GOTY-lijsten maken. Uiteraard komen er wel één of meerdere terug-kijk specials op mijn blog, maar niet meer zoals gebruikelijk.
9/10quote:Awakening is a mighty fine addition to the Dragon Age canon, and a rewarding continuation of its story. Perhaps most interestingly, the volume of choices you make leads to what might be an even more variable ending than the previous one. There are some incredibly tough choices to be made, some peculiar allegiances to form, and a region to save from the darkspawn. You're a Grey Warden, it's your duty.
Kan toch? Een uitbreiding wordt beoordeeld op de mate waarin hij iets toevoegd aan de game. Een game die een 5 heeft gekregen kan best een DLC krijgen die, gebaseerd op de game, een 9 krijgt. Los zou die DLC dan misschien een 6 krijgen ofzo. It's all relative.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Wessiej het volgende:
Hey knaapies,
Kennen jullie de site eurogamer nog, ja die ene ja. Wat een mooie 6 was dat voor Dragon Age. Nu is er die uitbreiding, even kijken wat die krijgt van Eurogamer.
O een 9, aha
[..]
9/10
Daar nu al over nadenkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer. Alles zo zwart-wit benoemen. Dat merkte ik vorig jaar toen ik bezig was met mijn GOTY-lijsten. Veel games van de jaren ervoor gespeeld. Ook redelijk wat XBLA (Splosion Man). Een game 'GOTY' noemen doet ook zoveel afbreuk aan de rest van de games...
Kijk dit jaar alleen al... Moet ik strax in december een stempel gaan drukken op een game en die benoemen tot GOTY. Zeer waarschijnlijk zou dat dan Mario Galaxy 2 worden. De nostalgie van een Mario game doet me altijd smelten. Maar FFXIII is zoooo speciaal. Buitencategorie binnen de games. En inderdaad Heavy Rain. Zo'n bijzondere ervaring ook.
En dan nog al die andere games. Ik ga voor 2010 geen GOTY-lijsten maken. Uiteraard komen er wel één of meerdere terug-kijk specials op mijn blog, maar niet meer zoals gebruikelijk.
Dat jij traag bent met beslissingen weet ik. Recente voorbeelden zijn je werk en je huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar nu al over nadenken![]()
Ik ben blj dat ik kan beslissen wat ik ga eten vanavond
whehe, express mn broertje meegenomen gisterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jij traag bent met beslissingen weet ik. Recente voorbeelden zijn je werk en je huis
Hij was het ook die vroeg of 'ie Batman mocht lenen zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, express mn broertje meegenomen gisterMaar vandaag geaccepteerd en maandag huurcontract tekenen, om vervolgens mijn hele maandloon in te leveren
Yupquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij was het ook die vroeg of 'ie Batman mocht lenen zeker?Jij begint nooit een MSN gesprek met 'Hey man'
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...The Pacific![]()
![]()
Nu al minstens zo goed als BoB.
En zieker
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]is dat een piemel in ze mond?
Mail de serie is
Wanneer komt ie op dvd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...The Pacific![]()
![]()
Nu al minstens zo goed als BoB.
En zieker
In de VS op Veterans Day. 11-11-2010.quote:
Ja dat is met reklamequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de VS op Veterans Day. 11-11-2010.
Veronica zend de serie hier vanaf zaterdag uit.
Kijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is met reklameNee ik wacht wel even allemaal kijken wanneer ik zin heb
Ik wil deze serie kopen Gijs,... en elke avond een aflevering zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n geduld heb ik niet hoor.
Heb aflevering 1 in HD gedownload. 1,45 GB perfect beeld.
The.Pacific.Pt.I.720p.HDTV.X264-DIMENSION
Ben al weer lang en breed bezigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon,...................................................................
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ben al weer lang en breed bezig
27 uur
Je kunt het hier altijd kwijt he Gijs! Of in PM! We zijn er voor je. Klinkt misschien kus-knuffel-kroel maar je weet dat het zo isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heb al een week niet gespeeld. Andere shit even aan mijn hoofd.
Ik moet altijd aan deze film denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon,...................................................................
Weet ik Gijs.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het hier altijd kwijt he Gijs! Of in PM! We zijn er voor je. Klinkt misschien kus-knuffel-kroel maar je weet dat het zo is
Ik poep al jaren pijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het hier altijd kwijt he Gijs! Of in PM! We zijn er voor je. Klinkt misschien kus-knuffel-kroel maar je weet dat het zo is
Je hebt PM trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik Gijs.
Moet zelf eerst wat dingen op een rijtje zetten.
Je hyped me Gijs!quote:
Dan heb ik het nog niet eens over Chitwan National Park gehadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hyped me Gijs!
Zal het morgen nog eens rustig doorlezen.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door medewerker politie #3![]()
Ben er echt heel benieuwd naar ja. Ook naar die SE trouwens, dat boekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef kepler het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)gt-DLC-episodes.html
Kan best tof worden denk ik, aangezien het hele spel als een TV-serie verteld zal worden.
Je wil weer naar een andere job?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik Gijs.
Moet zelf eerst wat dingen op een rijtje zetten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3![]()
Politie is je beste vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |