OMG.... als er iemand ongeschikt isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, Guusje ter Horst gaat het worden hoorde ik.
Bron?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Dat is een slag voor de PvdA als dat waar is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Goede keus wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Burgemeester Amsterdam dan, hè.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
Je bent wel eerlijk. Je wilt de onbekwamen aan het roer bij de PvdA zodat het geen grote partij wordt.quote:
Cohen is echt niet zo soft als men denkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef Sphere het volgende:
[..]
"We moeten niet stigmatiseren, maar de dialoog aangaan."
Ja, ze wordt de burgemeester van Amsterdam.quote:
Ook niet correct.quote:
Hm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze wordt de burgemeester van Amsterdam.
Is de sollicitatieperiode nu al rondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Arcee het volgende:
Dat is inderdaad het doel. Als het goed gaat met de economie is een links kabinet zo erg nog niet. Maar nu er 35 mrd bezuinigd moet gaan worden is het in mijn ogen van groot belang dat de PvdA niet de grootste wordt, ik acht ze nog in staat de lasten voor de hoogste inkomensgroepen te verhogen. Dat zou erg slecht zijn voor het loon naar werken. Overigens moet ik zeggen dat ik wel vrij zeker van ben dat Bos dat niet zou hebben gedaan maar echt bezuinigd zou hebben op de overheidsuitgaven, nu is het maar weer afwachten of er niet iets linksers voor in de plaats komt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef IHVK het volgende:
Je bent wel eerlijk. Je wilt de onbekwamen aan het roer bij de PvdA zodat het geen grote partij wordt.
Ah ok, dat is dus eindelijk gecorrigeerd. Mocht ook wel, de topic gaat zo tegen m'n intuïtie in, omdat het in principe een vertaling van 'het onderwerp' is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook niet correct.
Het mag allebei blijkbaar: Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
Hehe het jeukte inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dus eindelijk gecorrigeerd. Mocht ook wel, de topic gaat zo tegen m'n intuïtie in, omdat het in principe een vertaling van 'het onderwerp' is.
Zou ze weten dat daar die boor gisteren de grond inging?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe is dit bewezen? Hebben we meer zware criminaliteit dan landen waar er wel een harde aanpak is (bijv USA)?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef BitjesenMoeren het volgende:
[..]
De tolerante aanpak van links is tenminste bewezen een niet effectieve/niet bevredigende oplossing te zijn, tijd dus om een andere koers te proberen. De politie schreeuwt al jaren om meer mogelijkheden tot vasthouden, arrestaties en het gebruik van grovere middelen, het is niet alleen Wilders die een hardere aanpak wenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |