abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 11:57:07 #126
230491 Zith
pls tip
pi_79054105
Cohen zal wel weer wat D66 stemmers terug halen, hij is toch wel een soort opper-pechtold: Rationeel, intelligent, respectvol.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 11:57:21 #127
230491 Zith
pls tip
pi_79054118
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat niet Wilders, maar vooral een Pechtold zich zenuwachtig moet gaan maken door de komst van Cohen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79054152
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Cohen trekt zeker stemmen op basis van zijn premier-uitstraling. Maar Wilders kan beter inhakken op Cohen dan op Bos. Cohen heeft natuurlijk dat theedrink-karikatuur aan zich hangen, en dat kan Wilders tot vervelends toe gaan benadrukken.
Natuurlijk en dat doet het natuurlijk prima bij de Elsevier lezende roeptoeters. Ik denk echter ten eerste dat je de debatkwaliteiten van Cohen onderschat. Je kunt wel lekker schreeuwen over theedrinken, maar in een debat krijg je ook een weerwoord. Daarnaast had ik bij de PvdA onder Bos het idee dat ze krampachtig een beetje ' harder' probeerden te zijn op het gebied van immigratie en integratie waardoor er eigenlijk niet echt een duidelijke visie en een duidelijk profiel aanwezig waren. M.i. speelden ze hiermee Wilders alleen maar in de kaart. Ik acht Cohen in staat om een duidelijke eigen visie op dit gebied neer te zetten die hij ook goed kan verdedigen in een debat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79054384
Hammertime nu op RTL7.
pi_79054425
tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:05:43 #131
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79054519
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

all of the above eigenlijk.
En weer bewijs je je gebrek aan kennis.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79054533
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Daarnaast had ik bij de PvdA onder Bos het idee dat ze krampachtig een beetje ' harder' probeerden te zijn op het gebied van immigratie en integratie waardoor er eigenlijk niet echt een duidelijke visie en een duidelijk profiel aanwezig waren. M.i. speelden ze hiermee Wilders alleen maar in de kaart. Ik acht Cohen in staat om een duidelijke eigen visie op dit gebied neer te zetten die hij ook goed kan verdedigen in een debat.
Dat is nu eenmaal de populaire trend, daar is toch een grote vraag naar onder het volk of je het nu leuk vind of niet. Nagenoeg iedere partij heeft wel wat verharding op het gebied van immigratie in het programma sinds Wilders er in de peilingen de show mee steelt.
Als Cohen nu met een 'duidelijke eigen visie' komt (linkser en pro immigratie) gaat hij dus alleen maar een op het moment minder populaire kant aanhangen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:51 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79054678
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

Als Cohen nu met een 'duidelijke eigen visie' komt (linkser en pro immigratie) gaat hij dus alleen maar een op het moment minder populaire kant aanhangen.
Daar lijkt me weinig kans op, gezien zijn werk als staatssecretaris:

Cohen begon een sabbatsjaar op 1 januari 1998, maar nam reeds in februari van dat jaar een functie op zich: hij werd interim-directeur van de VPRO, tot 15 augustus van dat jaar. Op 3 augustus zegde hij zijn lidmaatschap van de Eerste Kamer op omdat hij staatssecretaris van Justitie werd in het Kabinet-Kok II, voornamelijk voor Vreemdelingenzaken. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor de nieuwe Vreemdelingenwet, die de toelating van vluchtelingen moest beperken tot de "echte gevallen".
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:11:35 #134
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79054735
Ik weet het niet hoor, met Job Cohen. Een Gouwe Ouwe langspeelplaat. Je valt je er misschien geen buil aan maar om nu te zeggen dat het een visionair besluit is. Nee.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_79054756
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de populaire trend, daar is toch een grote vraag naar onder het volk of je het nu leuk vind of niet. Nagenoeg iedere partij heeft wel wat verharding op het gebied van immigratie in het programma sinds Wilders er in de peilingen de show mee steelt.
Nee dat is helemaal niet 'de populaire trend'. Kom op zeg, het aantal zeteltjes voor Wilders komt nog niet eens in de buurt bij wat de grootste partijen de afgelopen jaren aan zetels hadden. Het gaat ook niet zozeer om 'linkser', nog even afgezien van het feit dat Cohen een strenger immigratiebeleid heeft voorbereid als staatssecretaris. Het gaat vooral om helderheid en duidelijk kunnen aangeven waar Wilders onzin uitkraamt en waarom. Helder uiteenzetten dat zo'n hoofddoekjesobsessie geen ruk te maken heeft met criminaliteit of veiligheid e.d.
pi_79054764
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En weer bewijs je je gebrek aan kennis.
Daar ga je weer met je 'Iedereen die een andere mening heeft dan de mijne is niet goed snik'
*zucht* Ook weer overtuigende ondersteunende argumenten om je claim te ondersteunen trouwens.
pi_79054819
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:11 schreef Ringo het volgende:
Ik weet het niet hoor, met Job Cohen. Een Gouwe Ouwe langspeelplaat. Je valt je er misschien geen buil aan maar om nu te zeggen dat het een visionair besluit is. Nee.
Ach ja, het CDA had ook niet bepaald visionair leiderschap bij de paar voorgaande verkiezingen en die deden het toch niet onaardig.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:15:13 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_79054859
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

Daar ga je weer met je 'Iedereen die een andere mening heeft dan de mijne is niet goed snik'
*zucht* Ook weer overtuigende ondersteunende argumenten om je claim te ondersteunen trouwens.
En dat van iemand die beweert dat Wilders wel even de vloer zal aanvegen met Cohen in een debat
pi_79054898
Wat een geblunder op RTL7. Cohen burgemeester van Rotterdam noemen en Peper van Amsterdam.
pi_79055103
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee dat is helemaal niet 'de populaire trend'. Kom op zeg, het aantal zeteltjes voor Wilders komt nog niet eens in de buurt bij wat de grootste partijen de afgelopen jaren aan zetels hadden. Het gaat ook niet zozeer om 'linkser', nog even afgezien van het feit dat Cohen een strenger immigratiebeleid heeft voorbereid als staatssecretaris. Het gaat vooral om helderheid en duidelijk kunnen aangeven waar Wilders onzin uitkraamt en waarom. Helder uiteenzetten dat zo'n hoofddoekjesobsessie geen ruk te maken heeft met criminaliteit of veiligheid e.d.
Die hoofd doekjes hebben ook niets te maken met criminaliteit en veiligheid als je daarom op dit paard wil wedde zal je blut thuiskomen daar zijn andere redenen voor. En tot dusver heeft nog niemand effectief duidelijk kunnen uiteenzetten wat voor 'Onzin Wilders uitkraamt' denk je nou dat hij dat op eens wel kan ? Er valt niet veel onzin uit een te zetten dus daar wens ik hem veel plezier mee.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 maart 2010 @ 12:21:03 #141
862 Arcee
Look closer
pi_79055137
quote:
Volgens Marcel van Dam kan het CDA dan wel weer met de PvdA, want geen Bos/Balkenende meer. Zit ook wat in.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_79055176
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens Marcel van Dam kan het CDA dan wel weer met de PvdA, want geen Bos/Balkenende meer. Zit ook wat in.
Maar dan zit je nog steeds met Balkenende, Verhagen en De Vries Liever geen kabinet met CDA
pi_79055191
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:20 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

Die hoofd doekjes hebben ook niets te maken met criminaliteit en veiligheid als je daarom op dit paard wil wedde zal je blut thuiskomen daar zijn andere redenen voor. En tot dusver heeft nog niemand effectief duidelijk kunnen uiteenzetten wat voor 'Onzin Wilders uitkraamt' denk je nou dat hij dat op eens wel kan ? Er valt niet veel onzin uit een te zetten dus daar wens ik hem veel plezier mee.
Alsjeblieft zeg. Wilders is lekker aan het schreeuwen, maar als ingenieur ben ik altijd wel geinteresseerd in de terugkoppeling van potentiële oplossingen op de probleemanalyse. Wilders appelleert lekker aan het gevoel dat 'keihard aanpakken' de oplossing is, maar hij onderbouwt dit verder totaal niet.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:22:46 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79055199
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop toch echt dat er niemand is die JPB nog een kans op regeren falen geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79055268
quote:
Albayrak voor PM dan maar?

Met als bijkomend voordeel dat Wilders prompt een beroerte krijgt

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2010 12:24:51 ]
pi_79055317
agnes jongerius moet wouter bos opvolgen!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:26:14 #147
66444 Lord_Vetinari
pi_79055347
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oooh, ik hoop dat echt nog eens mee te maken, ja. Albayrak of Aboutaleb (nog mooier) als MP. Er ontstaat een run op Schiphol en een heleboel mensen waar we best zonder kunnen vertrekken naar andere oorden
pi_79055350
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef arjan1212 het volgende:
agnes jongerius moet wouter bos opvolgen!!
Nee, die is niet politiek breed genoeg om het catch-all-karakter van de PvdA te kunnen behouden.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:29:16 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79055481
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Hebben we in NL geen beperking dat de MP in NL geboren moet zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79055498
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Wilders is lekker aan het schreeuwen, maar als ingenieur ben ik altijd wel geinteresseerd in de terugkoppeling van potentiële oplossingen op de probleemanalyse. Wilders appelleert lekker aan het gevoel dat 'keihard aanpakken' de oplossing is, maar hij onderbouwt dit verder totaal niet.
De tolerante aanpak van links is tenminste bewezen een niet effectieve/niet bevredigende oplossing te zijn, tijd dus om een andere koers te proberen. De politie schreeuwt al jaren om meer mogelijkheden tot vasthouden, arrestaties en het gebruik van grovere middelen, het is niet alleen Wilders die een hardere aanpak wenst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')