Ja, 1 persoon is echt een reden om op een partij te stemmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zonde, Bos is de enige reden om PvdA te overwegen een stem te geven.
je hebt echt geen enkel verstand van de Nederlandse politiek hè?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef BitjesenMoeren het volgende:
Heerlijk dit, wordt die net een beetje premier materiaal gaat die thee drinker het roer over nemen![]()
Zeg maar dag tegen dat herstel in de peilingen.
Smullen dit.
Aan Cohen kleeft Balkenende niet. Dat scheelt een stuk. Hij zou maar zo premier kunnen worden en dan is Balkenende ook weg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie Cohen niet zitten.
Precies. Cohen lijkt me veel beter om tegen Wilders op te treden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je hebt echt geen enkel verstand van de Nederlandse politiek hè?Cohen is een zeer gerespecteerde politicus die het prima gedaan heeft in Amsterdam. Dit gaat Wilders eerder stemmen kosten dan opleveren.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Opdonder met die jood
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Arcee het volgende:
CDA weer de grootste, Balkenende weer premier?
Nee, ik denk het toch niet, aan Bos kleefde Balkenende heel erg, aan Cohen niet. Dat scheelt een stuk, Cohen kan een stemmentrekker zijn en premier worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef JanJanJan het volgende:
Laten we het hopen![]()
Kabinet CDA-VVD-D66
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
Doe mij Verhagen maar, dat is de meeste integere cda'er.
Eensch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Cohen lijkt me veel beter om tegen Wilders op te treden.
Ik kan enkel instemming betuigen. De PvdA zou niet snel mijn partij zijn, maar Wouter Bos is een zeer competent bestuurder, die in lastige tijden een alleszins redelijk resultaat heeft weten neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiëve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiële huishouding.
Cohen vind ik een capabele man, alleen heb ik het niet zo op de PVDA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik denk het toch niet, aan Bos kleefde Balkenende heel erg, aan Cohen niet. Dat scheelt een stuk, Cohen kan een stemmentrekker zijn en premier worden.
Cohen trekt zeker stemmen op basis van zijn premier-uitstraling. Maar Wilders kan beter inhakken op Cohen dan op Bos. Cohen heeft natuurlijk dat theedrink-karikatuur aan zich hangen, en dat kan Wilders tot vervelends toe gaan benadrukken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg het overwegen waard. Dat houdt in dat ik vertrouwen in Bos heb als politicus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, 1 persoon is echt een reden om op een partij te stemmen.
Dat is het grote voordeel.quote:
Nou ik mag het hopen....quote:Dat scheelt een stuk. Hij zou maar zo premier kunnen worden en dan is Balkenende ook weg.
VVD liever niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Maar kabinet PVDA-CDA-VVD vind ik ook prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |