Wat blijft er dan nog van de PvdA over. Ik vraag me af wie ze dan uit de hoge hoed gaan toveren daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Henkstee het volgende:
Maar dikke kans dat hij de opvolger van Wellink gaat worden
Albayrak lijkt me daarvoor wel capabel, zolang Hamer maar niet meer in beeld gaat komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Wokkel het volgende:
Mijn gok: De PVDA wil een vrouw als lijsttrekker. Bos blijft actief maar op de achtergrond (beetje duo lijsttrekkerschap)
Albayrak hmmm... ze was best een redelijk staatssecretaris, is ze goed in debat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef SevenWonders het volgende:
Ik zeg hij doet het niet (lijsttrekkerschap) en Albayrak gaat de kar ttekken....
Ze is een beest in debatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Albayrak hmmm... ze was best een redelijk staatssecretaris, is ze goed in debat?
Lilianne Ploumen wellicht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Albayrak lijkt me daarvoor wel capabel, zolang Hamer maar niet meer in beeld gaat komen.
Zag het ook op zijn twitter. Nou da's mooi voor de PvdA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Felixa het volgende:
Twitter Frits Wester:
Wouter Bos vertrek! Bevestigt PvdA net.
Lijkt me niet,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Marble het volgende:
Wel logisch en terecht. Zijn positie was behoorlijk onhoudbaar geworden.
Echt, wtf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Felixa het volgende:
Twitter Frits Wester:
Wouter Bos vertrek! Bevestigt PvdA net.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |