quote:Cohen nieuwe man PvdA. Theedrinken, knuffelen en multiculti-aanbidden. Keuze voor NL glashelder: PVV met oplossingen of PvdA met geklets
En de oplossingen zijn...verbied hoofddoekjes! JA! DAT lost alles op! De triestheid druipt er weer vanafquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef NJ het volgende:
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/10369452920
En ik heb aandelen gekocht van 2003.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb alvast een hoop aandelen gekocht van PickWick.
Ja, door bijvoorbeeld in Almere vast te houden aan een hoofddoekjesverbod -wat op zichzelf al totaal niets oplost- en dus weglopen voor hun bestuurlijke verantwoordelijkheid waardoor ze geen enkele van hun andere oplossingen *kuch* in de praktijk kunnen testen lossen ze inderdaad een hoop problemen op.quote:Cohen nieuwe man PvdA. Theedrinken, knuffelen en multiculti-aanbidden. Keuze voor NL glashelder: PVV met oplossingen of PvdA met geklets
Inderdaad. Sympathiek hoe hij hier Vermeend toespreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Jojoke het volgende:
Voorbeeldje van hoe Cohen met PVV-ers omgaat.
Ah, dan komen de miljarden verspillingen weer aan bod zoals wat generaal pardonnetjes, illegale oorlogjes en meer van die leuke hobby's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
En ik heb aandelen gekocht van 2003.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef woid het volgende:
[..]
dat ikkuh snappuh... maar het is precies wat ik jou vraag... (die reactie van Wilders)
Verklaar want ik snap niet waar je op doelt.quote:
Geert en oplossing. Een onmogelijke combinatie. Want wat denkt Wilders precies te bereiken met een hoofddoeken verbod. Wordt de crisi daarmee opgelost of stoppen de crimineeltjes dan met herrie trappen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef NJ het volgende:
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/10369452920
[..]
rephrase:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Verklaar want ik snap niet waar je op doelt.
wat was die reactie dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb alvast een hoop aandelen gekocht van PickWick.
Gaat goed, eerst Agnes Kant die de SP gehalveerd heeft. Dan Eurlings die miljoenen heeft verkwanseld met zijn leugens en stasikastjes en nu Bos die het zinkend schip verlaat.
En dan die reactie van Wilders..........Echt Wilderiaans............... recht voor z'n raap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |