hij mocht willen dat t zo was :pquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef SeaOfLove het volgende:
@ DH: gewoon in nederland. @Aure: jij bent snel met je telefoonnr bij de CUL-player
ik kan geen icons zien op de foon.... zoooo rustgevendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef LieLie het volgende:
Gelukkig heb je een rustgevend plaatje
Iemand een auto die ik even mag lenen? Gooi deze kant maar op #geenzininbus
mag ik van jou van de epilepsie icons, de roze-paars-rood-groen-blauw knipperende barbalientje (?)quote:
Barbabellaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef cybermans het volgende:
mag ik van jou van de epilepsie icons, de roze-paars-rood-groen-blauw knipperende barbalientje (?)
Ik heb ook ineens enorm last, deze weekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een derde neusvleugelWaarom puisten als je bijna 35 bent
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef SeaOfLove het volgende:
@ DH: gewoon in nederland.
quote:@Aure: jij bent snel met je telefoonnr bij de CUL-player
spannendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens enorm last, deze weekterwijl ik normaalgesproken altijd een keurig glad vel heb
Binnenkort toch even een zwangerschapstest
want ik was ook al een paar dagen erg misselijk 's morgens, afgelopen weken
goed gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens enorm last, deze weekterwijl ik normaalgesproken altijd een keurig glad vel heb
Voorlopig ben ik zelf nog een wetenschappertje-in-de-dop, de timing zou niet optimaal zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
spannendik zie wel een klein-wetenschappertje-in-de-dop bij jullie
en wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu. Er is een topic ergens (snel weer weg geklikt) waarin een FOTOrapportage staat van een FoK!-ker die een slachthuis bezoektEen paard wordt volledig 'behandeld'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben liever in denialquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee?
het is een duidelijk (met grote waarschuwingen vooraf) verslag hoe het slachten van een paard in NL gaat.
niets mis mee om te weten hoe je stuk vlees op je bord komt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
ik ook niet dusquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor deze manier van dieren slachten, al dan niet voor consumptie. Maar het ziet er zo gruwelijk uit. Plus ik heb een paard, die al oud en krakkemikkig is en vast geen 5 jaar meer meegaat...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef z80 het volgende:
en wat is daar mis mee?
het is een duidelijk (met grote waarschuwingen vooraf) verslag hoe het slachten van een paard in NL gaat.
niets mis mee om te weten hoe je stuk vlees op je bord komt.
jah gister gezien! Heftig! Stereotypische slachter ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu. Er is een topic ergens (snel weer weg geklikt) waarin een FOTOrapportage staat van een FoK!-ker die een slachthuis bezoektEen paard wordt volledig 'behandeld'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb t topic niet gezien (waar staat het uberhaupt?), en ik denk dat ik dat ook niet moet doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor deze manier van dieren slachten, al dan niet voor consumptie. Maar het ziet er zo gruwelijk uit. Plus ik heb een paard, die al oud en krakkemikkig is en vast geen 5 jaar meer meegaat...
En paardenvlees eet ik niet
Ja dat is standaard drama in het voorjaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
succes dan hobje als de klok een uur vooruit gaat met je moeheid
*bescheidenbuiging*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lijnorganisatie! Hulde voor LieLie!voor de rest
op tijd naar bed gaan helpt wel idd. @RT: is er al enig zicht op hoelang Elf nog moet blijven?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat is standaard drama in het voorjaar
Datum: zondag 28 maart 2010 ohnoesDagdienst.. Oh crap kort nachtje dan met opstaan rond half 5 pff
Nouja iets eerder naar bed dan maar.
Naja, de dokters zijn wat dat betreft heel terughoudend in uitspraken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef SeaOfLove het volgende:
@RT: is er al enig zicht op hoelang Elf nog moet blijven?
Wel heel fijn dat ze in ieder geval nu de goede kant op gaat ook al gaat het langzaam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Naja, de dokters zijn wat dat betreft heel terughoudend in uitspraken.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel een paar weken kan duren. Er is nu wel herstel, maar het is nog best pril en wankel.
Kan me voorstellen dat ze met al die terugvallen van de afgelopen weken ook geen risico willen nemen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Naja, de dokters zijn wat dat betreft heel terughoudend in uitspraken.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel een paar weken kan duren. Er is nu wel herstel, maar het is nog best pril en wankel.
DH mocht willen dat ik mn nummer aan m gaf ;-)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wie mocht willen dat wat zou was, ik snap het niet meer
Verslag excursie slachthuis (Mogelijk schokkende beelden)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb t topic niet gezien (waar staat het uberhaupt?), en ik denk dat ik dat ook niet moet doenmaar als je maag het aankan, waarom niet?
Ik heb vorig jaar voor het eerst paardenvlees gegeten, en ik vond het verrassend lekker! Smakelijk, beetje zoet, lekker mals en mager genoeg
Not suitable for anythingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verslag excursie slachthuis (Mogelijk schokkende beelden)
NSFW!!!!
Snap die hele reputatie niet zo. Het was een slimme campagne tegen Bos een aantal jaar geleden, maar in de regel vind ik hem echt niet minder standvast dan de gemiddelde andere minister of lijsttrekker. maar goed, die reputatie raakt hij toch nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef golfer het volgende:
En Wouter Bos is nog draaikonteriger dan ik al dacht.
Mooie reportage. Niets gezien wat ik niet al meerdere keren had gezien bij diverse TV-programma's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verslag excursie slachthuis (Mogelijk schokkende beelden)
NSFW!!!!
Waar gaat u heen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
We gaan trouwens wel volgende week de zomervakantie boeken; 4 weken in augustus/september. Misschien wel zorgen dat ik dan eerst heb getest
Mijn humeur is overigens zonnig als altijdVoorlopig nog even kop in het zand
Moskou, en dan met de trein naar Beijing, en van daar nog door naar Seoul. Is het optimistische en verder ook behoorlijk prijzige planquote:
Vorige week zei Bos namelijk nog dat hij als lijsttrekker beschikbaar was voor het premierschap.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
Snap die hele reputatie niet zo. Het was een slimme campagne tegen Bos een aantal jaar geleden, maar in de regel vind ik hem echt niet minder standvast dan de gemiddelde andere minister of lijsttrekker. maar goed, die reputatie raakt hij toch nooit meer kwijt.
Een boek lezen lukt nog niet, af en toe een beetje bladeren in een tijdschrift geloof ik wel, maar ik denk vooral plaatjes kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze met al die terugvallen van de afgelopen weken ook geen risico willen nemen!
Kan ze inmiddels al weer een boek lezen, ofzo? Of nog altijd te moe?
Sinds afgelopen maandag is het 3 weken, dus we zijn hard op weg naar de eerste maandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn dat de bloedwaarden van DE wat omlaag gaan. Hoe lang ligt DE al in het ziekenhuis? Naderen we de 3 weken - maand al?
Tof!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moskou, en dan met de trein naar Beijing, en van daar nog door naar Seoul. Is het optimistische en verder ook behoorlijk prijzige plan
Ook lekker toch? Maar wel obsceen duurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de LaPlace geworden![]()
17 eur zonder drank
Wat bestelde je dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de LaPlace geworden![]()
17 eur zonder drank
Uh zie foto? Saladespul enzo. Wel lekker.quote:
Als Wilders echt heel groot gaat worden zou ik ook geen zin meer hebben om in de tweede kamer steeds die oeverloze discussies te moeten aangaan over moslims. Ik heb er wel begrip voor.quote:
Nou mooi zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Hallo allemaalHeel erg brak geslapen, maandag huisarts, dinsdag bedrijfsarts. Hoe meer dokters hoe beter denk ik maar
Ik vind het morele 'voordeel' van paardenvlees juist dat die beesten niet puur voor de slacht opgroeien. Zeker in vergelijking met varkens of kippen hebben die beesten een prima levenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit paard gegeten. Ik heb zelf paarden gehad en altijd de angst gehad mijn eigen lieveling op mijn bord te krijgen. Kans 0% en allemaal al lang dood natuurlijk, maar nog steeds eet ik geen paard.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het morele 'voordeel' van paardenvlees juist dat die beesten niet puur voor de slacht opgroeien. Zeker in vergelijking met varkens of kippen hebben die beesten een prima leven
Saladespul voor 17 euro? Ik eet bijna een hele week voor 17 euroquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh zie foto? Saladespul enzo. Wel lekker.
Trouwens, de hartchirurg van m'n vader heet dr. Brandon. Hihi.
Hè bah Isa, hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inAls je soms ziet hoe varkens en kippen in de bioindustrie worden behandeld dan lust je geen kip meer
En zeker niet dit soort kip:
[ afbeelding ]
V&D heeft altijd al van die maffe prijzen. Ene produkt (met name die zelf opschep dingen) waanzinnig duur en aan de andere kant heb ik er ook heerlijke pastaschotels voor 5 euro gegeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Windigo het volgende:
Saladespul voor 17 euro? Ik eet bijna een hele week voor 17 euroWat een schandalige prijs..
Kwam het tegen op een kookblog van iemand die het uitprobeerde. Ik vind het net iets uit een horrorfilm zoals die kip daar uit komt.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwam het tegen op een kookblog van iemand die het uitprobeerde. Ik vind het net iets uit een horrorfilm zoals die kip daar uit komt.
Dat jij er nog eenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh zie foto? Saladespul enzo. Wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hihi.![]()
![]()
Ik heb geen linkje meerquote:
Kon bij mijn studentenbaan een half rund krijgen tijdens de kerst. helaas niet zo'n grote vriezerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Iehhhh, dat plaatje![]()
ik ben toch best gevoelig voor het goed-levenargument; als ik een grote vriezer had, zou ik best zo'n 10-kilopakket willen van Veluws wild of van die runderen bij de Oostvaardersplassen
Is dit het linkje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen linkje meerIk heb dit nu even gegoogeled met 'chicken in a can' hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |