De romanticusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind het lulliger als hij dan bv belt dat hij toch weg is dit weekend en er vooral van baalt dat ie dan het spelen moet missen zondag. Niet dat ie dan ff zegt 'Goh, ben ik weer niet bij jou' ofzo![]()
Mannen
Dat doet ie ook, maar geen beroemde band ofzo hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie in een band speelde
Dat eerste is de reden van dat laatste.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou je iedere dag bellen dat ik niet bij je kan zijn. Maar ik heb je telefoonnummer niet.
Raar maar waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste is de reden van dat laatste.
In zee. gelukkigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waar is oma uiteindelijk beland?![]()
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, het klinkt als een slapstick inderdaad![]()
Niet oneerbiedig bedoeld. Waarschijnlijk had je oma het zelf ook dolkomisch gevonden
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
In het kader van Over mijn lijk, Hans Van Mierlo en hopelijk binnenkort ook Gordon, vond ik deze TT gepast.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet ie ook, maar geen beroemde band ofzo hoor
Dus dat is niet de reden dat ie in het buitenland zit. Met de band spelen ze hooguit in Engeland (twee keer per jaar, maar da's meer zodat ze dan op die boot kunnen trollen en naar Hooters kunnen) of Duitsland.
Arme beestenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rentuin__.html?p=6,1
China... ik blijf het een walgelijk land vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
China... ik blijf het een walgelijk land vinden
Ja, zeker wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Lush ook cadeaubonnen heeft/verkoopt?
quote:
Getver zegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
http://www.lush.nl/lekker-uitgepakt.247.0.html
Kijk hier Pisces, beetje naar beneden scrollen dan zie je ze online ook staan, vanaf 10 euro al.
En in de winkels hebben ze ze vast ook wel!
Het enige dat ik dus niet 100% zeker weet is of ze ze in de winkels ook verkopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het al zó vreemd dat ze het niet hadden, tof!
Ik bestel het online, heb geen winkel in de buurt en dan heb ik het goed op tijd in huisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat ik dus niet 100% zeker weet is of ze ze in de winkels ook verkopen.
Maar dat zal best wel!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
De Pink Bandana Posse is wel heel toepasselijk in ESF he?
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet niet of ik hem straks een klap moet verkopen of op mijn knieen moet.quote:Zelfs bij de dokter in de wachtkamer denk ik nog aan je en wat je allemaal voor me doet!
Ik weet dat je het liever niet hebt, maar ik vind jou echt meer dan een collega!
Ow jeeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie een kruisje en zelf in een venster plakken lukt ook niet.
Hihi je kan wel lief zijn!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Dirkh het volgende:
Krijg je een mail van een collega die bij de dokter zit:
[..]
Ik weet niet of ik hem straks een klap moet verkopen of op mijn knieen moet.
quote:maar ik vind jou echt meer dan een collega!
quote:
quote:
Ik steek na het werk even over om een drankje te doen met een dinnetje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhGaan jullie weer borrelen vanavond?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik steek na het werk even over om een drankje te doen met een dinnetje.
Maar wil wel voor half 7 rthuis zijn
Hij is man, getrouwd en heeft kinderen. Lichamelijk speelt er niks tussen ons. En geestelijk zitten we totaal niet op een lijn, maar als hij een beetje zijn best doet begrijpt ie me wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan je ons de relatie met je collega wat nader uitleggen Dirk?
Ik nam meteen aan dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is man, getrouwd en heeft kinderen. Lichamelijk speelt er niks tussen ons. En geestelijk zitten we totaal niet op een lijn, maar als hij een beetje zijn best doet begrijpt ie me wel.
Ja, als een vrouw was geweest had ik het hier niet geplaatst en daarbij was ik dan mee gegaan naar de dokter. (tenminste, als het een wat jongere collega zou zijn dan mijn directe vrouwelijke collega's die niet zouden misstaan in Huize Vrederust)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik nam meteen aan dat het een vrouw was
Hihi wrongquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik nam meteen aan dat het een vrouw was
Je maakt een grap.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:02 schreef Dirkh het volgende:
WTF, Wouter Bos moet ook al van zijn vrouw thuisblijven.
Neeeee ga alvast droogoefenen... oh nee ik kan het aanlopen dus drinkenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Is dit allemaal onder de noemer 'Straks moeten we met de PVV regeren?' ofzo?![]()
Want ik geloof er echt geen ruk van dat al die kerels nu ineens zo vlak voor belangrijke verkiezingen 'bij hun gezin' willen zijn.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Is dit allemaal onder de noemer 'Straks moeten we met de PVV regeren?' ofzo?![]()
Want ik geloof er echt geen ruk van dat al die kerels nu ineens zo vlak voor belangrijke verkiezingen 'bij hun gezin' willen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Ml-etje op 12-03-2010 11:57:20 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Why?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]Femke Halsema Twittert dat zij geen persconferentie gepland heeft. Jammer.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
NIET QUOTEN!Dus je hebt heeeeel lang weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft vast rotkoters, dat ze er niet wat vaker bij wil zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Dirkh het volgende:
Nee dat wist iemand me te vertellen.quote:
De vlag mag uit!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat wist iemand me te vertellen.
Was zelfs een tikkie positief
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
Het matje? Of juist niet, natuurlijk, dat de 'tegenpartij' op het matje moest komen.
Maar ik ben ook bang van wel
Dirk, heb jij eigenlijk kinderen?
Winner! Succes is een keuze!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat wist iemand me te vertellen.
Was zelfs een tikkie positief
Wij worden niet gesponsord ofzo he... en moeten ook gewoon werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Dirkh het volgende:
Waar zijn de homo's vandaag eigenlijk? Of moeten die vandaag allemaal naar een geheime homovergadering waar hetero's niks van af weten?
Oh nou, we hadden het over Wouter en Camiel en Femke die naar hun kinderen moesten en toen dacht ik er ineens aan dat ik me van de week afvroeg of het een kind betrof toen je zei dat jullie op een bepaalde dag in de week altijd het eten aanpassen aan de eter. Ik vroeg me dat toen al af maar vergat het toen te vragenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]Waar komt die vraag in eens vandaan?
Maar het antwoord is: Nee, ik heb geen kinderen.
Wouw, dus er zijn nu ook al werkgevers die homo's in dienst nemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij worden niet gesponsord ofzo he... en moeten ook gewoon werken
Ja daar krijgen ze subsidie voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wouw, dus er zijn nu ook al werkgevers die homo's in dienst nemen?
Nou, die eter is een kind van een ander. Die heb ik niet zelf in elkaar geflansd. Is een downer die bij ons komt om het gezin waar hij woont een beetje te ontlasten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, we hadden het over Wouter en Camiel en Femke die naar hun kinderen moesten en toen dacht ik er ineens aan dat ik me van de week afvroeg of het een kind betrof toen je zei dat jullie op een bepaalde dag in de week altijd het eten aanpassen aan de eter. Ik vroeg me dat toen al af maar vergat het toen te vragen
Gewoon!
Vrouw, dus aagje.
En iets over stembandjes te drogen leggen.
arme flikkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
Hopelijk hebben die zeiksnollen op hun flikker gehad
hang een wii aan je tv, en je bent de bom zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die eter is een kind van een ander. Die heb ik niet zelf in elkaar geflansd. Is een downer die bij ons komt om het gezin waar hij woont een beetje te ontlasten.
Verder ben ik niet zo'n kindvriendelijk type. Ik heb er niks mee. Een nichtje van mij, die toen een jaar of 4 -5 was, noemde me ome-saai omdat ik nooit wat wilde doen. Even aan tafel zitten om een kleurplaat te kleuren of een spelletje te doen zit er echt niet in. Daar heb ik het geduld niet voor.
Niet dat ik een hekel aan kinderen heb, zo ver gaat het nou ook weer niet. Ik heb er niks mee.
En hoe zit het met de rest hier, wie heeft er kinderen?
IK!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Dirkh het volgende:
En hoe zit het met de rest hier, wie heeft er kinderen?
We hebben een Wii en een grote plasma, maar ik krijg al jeuk als ik in de gaten krijg dat ze er op willen spelen en de remotes vlak langs de TV zie razen. Als ik er niet ben dan gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hang een wii aan je tv, en je bent de bom zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen![]()
ben je ook meteen ome wii-wii
oh jij bent er zo eentje, die, als ze na 2x proberen niet kunnen veterstrikken gewoon de tacker erbij haalt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen, ik herhaal...geen kinderen.
Ben er ook niet geschikt voor ben ik bang.
Heb het geduld van een stuiterbal
Ga dat maar eens uitleggen als je je die aan wil melden bij de gemeente.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IK!
alleen zijn het technisch gezien mijn ouders...
doe ze een halsband om, en knoop de wiimote aan de riem vastquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We hebben een Wii en een grote plasma, maar ik krijg al jeuk als ik in de gaten krijg dat ze er op willen spelen en de remotes vlak langs de TV zie razen. Als ik er niet ben dan gaan ze hun gang maar.
Ja, ik weet het... ben een klote oom.
Waarom wachten op de tweede keer. Dan maar geen schoenen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jij bent er zo eentje, die, als ze na 2x proberen niet kunnen veterstrikken gewoon de tacker erbij haalt...
doe ik niet, ik bewaar ze in de kelderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga dat maar eens uitleggen als je je die aan wil melden bij de gemeente.
Ik ga me dat proberen in te beelden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen, ik herhaal...geen kinderen.
Ben er ook niet geschikt voor ben ik bang.
Heb het geduld van een stuiterbal
Nou, 2 weken terug waren we bij vrienden met een dochter van 4.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jij bent er zo eentje, die, als ze na 2x proberen niet kunnen veterstrikken gewoon de tacker erbij haalt...
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
Hopelijk hebben die zeiksnollen op hun flikker gehad
quote:
Oh ja, de ouders zijn erger, ik heb dan liever gewoon de kinderen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, 2 weken terug waren we bij vrienden met een dochter van 4.
En iedere keer als ze een zin verkeerd zei, dan verbeterde ik haar.
Totdat mams ineens riep: "jeeezus, dat kind is nog maar 4"
Maar ik vind het gewoon rete-irritant als ze dan wat verkeerd zeggen en dat paps en mams dat dan gaan herhalen in de foute vorm, omdat het zo schattig klinkt
ehh, zolang je niet kattig doet is het toch juist goed als je ze verbetert?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, 2 weken terug waren we bij vrienden met een dochter van 4.
En iedere keer als ze een zin verkeerd zei, dan verbeterde ik haar.
Totdat mams ineens riep: "jeeezus, dat kind is nog maar 4"
Maar ik vind het gewoon rete-irritant als ze dan wat verkeerd zeggen en dat paps en mams dat dan gaan herhalen in de foute vorm, omdat het zo schattig klinkt
Is een corrigerende schop perse kattig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, zolang je niet kattig doet is het toch juist goed als je ze verbetert?
als niemand ze corrigeert leren ze het toch niet
maak je een foto als de adertjes in je ogen geknapt zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, de ouders zijn erger, ik heb dan liever gewoon de kinderen.
Laat ik daar verder maar niet over beginnen, want dan ga ik echt helemaal los en stijgt mijn bloedruk tot ongekende hoogte.
neh, dat heet opvoeden met haptische feedbackquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is een corrigerende schop perse kattig?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, hup hup... vertel. Hebbie kinderen?
Ik lig iedere keer weer dubbel als ik dit leesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Dirkh het volgende:
En nu ga ik naar de macdrive, inkopen doen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Oh nou ik heb wat losgemaakt met mijn vraag he?
Was gewoon nieuwsgierig.
Volgens mij is Pisces in deze SC de enige met een mini?
Gaan jullie ook aandelen Pickwick kopen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo te zien wel ja.
Aandelen Pickwick?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
En LL is toch ook de mini van ons allemaal een beetje?
Nee dat dan weer niet, is al wat ouderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan kun je hem nu wel gaan instoppen
Ik ook, ik zit me er echt een beetje over te verbazen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg echt zo'n heel eng "ratten verlaten het zinkende schip" gevoel![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
als nu iedereen die uit de kamer stapt, halsoverkop emigreert, weten we dat er stront aan de knikker is
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aardappel?
Deurbel?
Lantaren Lantaarnpaal?
quote:
Maar jij bent de enige die de vraag niet beantwoord hebt. Jij hebt dus ook geen kinderen. Wil je kinderen, en zo ja, wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Oh nou ik heb wat losgemaakt met mijn vraag he?
Was gewoon nieuwsgierig.
Volgens mij is Pisces in deze SC de enige met een mini?
Gaan jullie ook aandelen Pickwick kopen?
Ah, dan snap je deze ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm ik snap de rijtjes nietBlonT op vrijdagmiddag
Ik zet mijn joker in bij deze vraag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar jij bent de enige die de vraag niet beantwoord hebt. Jij hebt dus ook geen kinderen. Wil je kinderen, en zo ja, wanneer heb je tijd?
Nee, niet iedereen uithoren en dan zelf niks zeggen. Dan vergeet je de vraag wanneer het uitkomt. Hebbie en/of willie kids.quote:
Oeh, een Bigmc-Menu en een losse Bigmcquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Zonben er wel klaar mee voor vandaag
Wat heb je vd mac Dirkh?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Dirkh het volgende:
Dan vergeet je de vraag wanneer het uitkomt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, een Bigmc-Menu en een losse Bigmc
Wat was er bij jou voor de lunch?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, een Bigmc-Menu en een losse Bigmc
Wat was er bij jou voor de lunch?
ik zou maar ophouden in die richting....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen uithoren en dan zelf niks zeggen. Dan vergeet je de vraag wanneer het uitkomt. Hebbie en/of willie kids.
Ja, lief he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je weer burgers bakken voor de vrouw?
Plaatselijke chinees of eigen kantine?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Loempia met pindasaus en 2 bruine bammetjes plus wat salade en een fruitig melkje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, lief he?
Die liggen nu ranzig te worden in de auto.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Loempia met pindasaus en 2 bruine bammetjes plus wat salade en een fruitig melkje.
Dat was een uitzondering op mijn gedrag, daar kunnen geen rechten aan worden ontleend.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou maar ophouden in die richting....
sraks moet je weer een dag lief doen...
Het laatstequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Plaatselijke chinees of eigen kantine?
ZOnder broodtrommel naar 't werk FTW!quote:
Nou, bij haar kan het niet ranzig genoeg. Vorige week belde ik onderweg naar huis haar evenop. Toen was ze vervelend en zei ik dat ik de hamburges vlak voor de deur geheel per ongeluk op de straat zou laten vallen. Haar reactie was dat de hamburger dan alleen maar lekkerder kon worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja romanties
Ze zijn al ranzig voor ze uit de winkel komen joh.
Soms moet je mannen gewoon gelijke munt teruggeven. Ze wist toch wel dat je ze niet liet vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, bij haar kan het niet ranzig genoeg. Vorige week belde ik onderweg naar huis haar evenop. Toen was ze vervelend en zei ik dat ik de hamburges vlak voor de deur geheel per ongeluk op de straat zou laten vallen. Haar reactie was dat de hamburger dan alleen maar lekkerder kon worden.
Vrouwen zijn gewoon vies!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms moet je mannen gewoon gelijke munt teruggeven. Ze wist toch wel dat je ze niet liet vallen.
quote:
Ik hoorde niemand uit, ik stelde alleen jou de vraagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen uithoren en dan zelf niks zeggen. Dan vergeet je de vraag wanneer het uitkomt. Hebbie en/of willie kids.
Dat noemen we hierbij dan gewoon uithoren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde niemand uit, ik stelde alleen jou de vraag
ah, okay.quote:Maar oke:
Nee, ik heb ze niet.
En ja, ik wilde ze altijd wel.
Toen een tijdje niet.
Toen weer een paar jaar wel maar toen kwamen er een aantal behoorlijke kinken in de kabel op medisch gebied en andere vlakken waardoor het niet kon. En nu weet ik het niet meer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde niemand uit, ik stelde alleen jou de vraag
Maar oke:
Nee, ik heb ze niet.
En ja, ik wilde ze altijd wel.
Toen een tijdje niet.
Toen weer een paar jaar wel maar toen kwamen er een aantal behoorlijke kinken in de kabel op medisch gebied en andere vlakken waardoor het niet kon. En nu weet ik het niet meer
Ik ben erg benieuwd wat Engeland vanavond gaat kiezen als nummerquote:
Wat mij betreft had je het gewoon mogen vragen hoor en als je ergens echt geen antwoord op wil geven, dan doe je dat niet en geef je gewoon een gil in PM dat de vrager zijn muil moet houden. Meestal luister ik dan wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Ander onderwerp nu hoor
Ik had het een ander ook niet moeten vragen natuurlijk, dat had ik aan moeten zien komen![]()
Ik ga vanavond weer soep maken, want na zo'n zware lunch hoef ik niet perse wat anders meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Nou Dirk, vertel dan maar wat jij gaat eten vanavond als Paddestoel aan de hamburgers zit!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, wil je nu een aaarbeiencocktail achtig iets?
Ben benieuwd hoe dat dan smaakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer soep maken, want na zo'n zware lunch hoef ik niet perse wat anders meer.
Maar het wordt een witlofsoep met oude kaas, zoals we laatst hebben gegeten in het restaurant.
Ik ook wel, kan me echt niet voorstellen dat witlofsoep lekker is, maar misschien met goeie kaas dat het meevalt. Kwestie van uitproberenquote:
Die goeie kaas zal het zijn iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel, kan me echt niet voorstellen dat witlofsoep lekker is, maar misschien met goeie kaas dat het meevalt. Kwestie van uitproberen
Soms verbaas je me wel, McWapper.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je het gewoon mogen vragen hoor en als je ergens echt geen antwoord op wil geven, dan doe je dat niet en geef je gewoon een gil in PM dat de vrager zijn muil moet houden. Meestal luister ik dan wel.
Was niet de bedoeling om je ongemkakkelijk te laten voelen.
Zolang het geen online - DUS NEP!!!!!!!! - ding is, ja graagquote:Zo, wil je nu een aaarbeiencoktail achtig iets?
Witlofsoep is echt heel lekker. Het smaakt helemaal niet naar witlof zoals je die normaal kookt. Het is veel zachter door de creme fraichequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel, kan me echt niet voorstellen dat witlofsoep lekker is, maar misschien met goeie kaas dat het meevalt. Kwestie van uitproberen
Klinkt goed mevrouw De Blijkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hebbes;
- rucola=groenteboer zo
- pecannoten=voorraadkast
- parmezaanze kaas
- tomaat uit olie met kruiden (even in de olie mikken voor ik n drankje ga doen)
- komkommer even in azijn mikken voor erbij
Ligt nog wel een runderlapje in de vries en de Mr blieft ws wat gebakken aardappeltjes (Peggy heeft ze in plakjes in de vries).
quote:
Die saladequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hebbes;
- rucola=groenteboer zo
- parmezaanze kaas
- tomaat uit olie met kruiden (even in de olie mikken voor ik n drankje ga doen)
Ligt nog wel een runderlapje in de vries en de Mr blieft ws wat gebakken aardappeltjes (Peggy heeft ze in plakjes in de vries).
quote:
Wat doe je moeilijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hebbes;
- rucola=groenteboer zo
- parmezaanze kaas
quote:
quote:
Je weet het niet hè, je weet het niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die corrigeert graag *zie eerder in dit topic*
Ingetje en kijken naar gekookquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier hebben we een restje zuurkoolschotel van gisteravond
Moeilijk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk![]()
![]()
Zo moeilijk klinkt dat geeneens, ik denk zelfs dat ik dat nog goed in elkaar kan fietsen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk![]()
![]()
Nie leuk nie?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]net verzonnen hoor dus of het smaakt moet je maar afwachten.
Moet sowieso de staat van de pecannoten (staan al sinds de kerst) afwachten, maar heb ook nog pijnboompitten.
Als ik tijd heb rooster ik nog wel even een boterham om dan even in kleine stukjes in de olie de bakken en te kruiden.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo moeilijk klinkt dat geeneens, ik denk zelfs dat ik dat nog goed in elkaar kan fietsen.
[..]
Nie leuk nie?
Hmm voor het laatst verplichtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Zuurkool, iehhhhhhhhhhhhhhh!
Tenminste, dat denk ik, heb het al zeker twintig jaar niet meer gegeten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Zuurkool, iehhhhhhhhhhhhhhh!
Tenminste, dat denk ik, heb het al zeker twintig jaar niet meer gegeten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Boerenkool, ook zo smerig.
Tenminste, dat denk ik, want da's ook zeker twintig jaar geleden dat ik dat gegeten heb.
Zo ook met andijvie en spinazie
Ja maar.... dat ......quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Tenminste, dat denk ik, want da's ook zeker twintig jaar geleden dat ik dat gegeten heb.
Wat eet je dan wel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb deze week maar 30 euro aan boodschappen uitgegeven*trots*
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Stamppot rauwe andijvie vind ik best te eten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed
Boerenkool eet ik dan weer wel maar andijvie krijg je er bij mij na oma's snot niet meer in.
Zuunig zijnquote:
Hier toch wel zo'n 450 denk ik, maar de katten eten ook duurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zuunig zijnEn het helpt dat ik nog dingen in mijn vriezer en voorraadkast had liggen. Maargoed, ik heb ook wasmiddel/kattenvoer/kattenbakspul gekocht.
Ik denk dat we meestal een euro of 300 uitgaven aan boodschappen
300!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zuunig zijnEn het helpt dat ik nog dingen in mijn vriezer en voorraadkast had liggen. Maargoed, ik heb ook wasmiddel/kattenvoer/kattenbakspul gekocht.
Ik denk dat we meestal een euro of 300 uitgaven aan boodschappen
Wauw!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Wat heeft de woningbouw daar mee te maken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
300!
Daar zou de woningbouw niet blij van wordeen.
Ja, maar ik deed mijn best hè. Als ik alleen maar boodschappen doe op "wat vind ik lekkerquote:
Nou, als ik 300 euro in de week aan boodschappen uitgeef, kan ik de huur niet meer betalen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heeft de woningbouw daar mee te maken?
Ahja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ik 300 euro in de week aan boodschappen uitgeef, kan ik de huur niet meer betalen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahja.
Onze hypotheek is nog lager dan wat we aan boodschappen uitgaven volgensmijMinus hypotheekrente aftrek dan.
De huur is gewoon de grootste kostenpost. Trouwens, als de huursubsidie er afgaat valt het allemaal wel weer mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahja.
Onze hypotheek is nog lager dan wat we aan boodschappen uitgaven volgensmijMinus hypotheekrente aftrek dan.
350 aan boodschappen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doe je goed
Bij ons gaat er 350 euro iedere maand in de knip.
Heb er deze maand 250 aan uitgegeven (rest ging naar Whoopie=DA).
quote:
Niet te veel zuipen en dan vervolgens weer op de tafel gaan staan zingen, mits foto's en een draaiorgel.quote:
Dát is lekker wonen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
350 aan boodschappen?
Ons huis hebben we voor een absurd lage prijs gekocht, dus als we verkopen hebben we straks ongeveer een ton overwaarde
do the percolator!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet te veel zuipen en dan vervolgens weer op de tafel gaan staan zingen, mits foto's en een draaiorgel.
Geen stamppotten in elk geval dus.quote:
Da's dan weer het voordeel van veel alleen zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen stamppotten in elk geval dus.
Vaak vlees of vis met een maaltijdsalade (met geitenkaas, appel, honing, cashews, zongedr. tomaatjes enzo). Of met aardappeltjes en dan met rabarber, of stoofpeertjes, of rauwkost.
Of een ovenschotel met pasta en van alles er in. Of kip of rollade of rosbief oid uit de oven. Of lekker wraps met tonijn enzo er inOf op makkelijke dagen broodjes warm vlees met uitjes en champignons, of zelfgemaakte Turkse pizza's, of kant en klare dingen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's dan weer het voordeel van veel alleen zijn.
Dat hoef ik hier niet op tafel te zetten
Wat? Alles van bovenstaande?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's dan weer het voordeel van veel alleen zijn.
Dat hoef ik hier niet op tafel te zetten
Awwww, kijk die rooie met dat bekkie een beetje openquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Godsamme.Onze meterkast staat in de hal waar achter ook de kattenbak staat, die deur is dus altijd open.
Nu heeft het deurtje van de meterkast zo'n leuk klik systeem en mevrouw Poes heeft ontdekt hoe ze die zelf open kan krijgen. Dus ik heb al 50 keer dat deurtje weer dichtgedaan.![]()
Ik neem nooit kinderen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje niet?
Jupquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus jullie eten elke avond echt de standaard aardappels met vlees en groenten of stampotten met een homp vlees? En een simpele pasta?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met ovenschotels dan bijvoorbeeld,
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
En als ik es iets van rijst met een lekker prutje maak, omdat IK dat wel lekker vind, dan is het standaard "ik vind der weinig aan"![]()
Hij is verpest door z'n ouders, echt woar![]()
Dat zijn ook van die piepervreterts, die zullen echt nooit es een pizza maken/bestellen of een patatje halen.
Schattig hè?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww, kijk die rooie met dat bekkie een beetje open
Boor is echt verkouden. Of heeft niesziekte
Nooit van zijn leven (tenminste, zijn leven hier dan...) geniest en sinds ik met hem bij de DA ben geweest niest ie. Isn't it ironic, zal ie daar wel opgelopen hebben.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Godsamme.Onze meterkast staat in de hal waar achter ook de kattenbak staat, die deur is dus altijd open.
Nu heeft het deurtje van de meterkast zo'n leuk klik systeem en mevrouw Poes heeft ontdekt hoe ze die zelf open kan krijgen. Dus ik heb al 50 keer dat deurtje weer dichtgedaan.![]()
Ik neem nooit kinderen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje niet?
Het moet prakbaar zijn; met jus...en vlees in stukjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Alles van bovenstaande?
Wat is er in godsnaam mis met ovenschotels dan bijvoorbeeld, hoef je dat ook niet op tafel te zetten?
Ik heb nooit anders gegeten/gemaakt eigenlijk, ook niet tijdens mijn vorige twee keer samenwonen.
En nee, dat was niet de reden dat het uit ging.
Dat eten we wel heurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan nasi, dat dat al weer te "anders" was dan het gewoon aardappel-vlees-groenten-hapje![]()
En een doodgewone Margherita pizza?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww, kijk die rooie met dat bekkie een beetje open
Boor is echt verkouden. Of heeft niesziekte
Nooit van zijn leven (tenminste, zijn leven hier dan...) geniest en sinds ik met hem bij de DA ben geweest niest ie. Isn't it ironic, zal ie daar wel opgelopen hebben.
Dat is dan wel weer lekker, maar dan moet er ook mayo bijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet bijna nooit aardappels. Ja, in stampotten of ovenschotels ofzoMaar geen piepers bij de avondmaaltijd, dan eet ik meestal opgebakken aardappeltjes ofzo.
Oh wacht die pizza bestellen was over je schoonoudersquote:
Prakken vind ik toch wel zó boersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het moet prakbaar zijn; met jus...en vlees in stukjes![]()
![]()
Pasta's eten we wel 1x per week, maar verder aardappels met groente of iets halen.
Tegenwoordig maak ik voor mezelf vaak iets anders; pistoletje met kaas, ui, tomaat of zelfgemaakt tonijnsalade oid.
Want met pieperts eet ik 3 happen en dan blijft het letterlijk in m'n strot hangen en zit ik om half 8 alweer op de kop in de snaailade
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker, maar dan moet er ook mayo bij
Geen idee, misschien is ie wel gewoon verkouden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschap voor BoorHoe lang duurt zo'n niesziekte bij een kat (gemiddeld)?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
zit ik om half 8 alweer op de kop in de snaailade
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ie wel gewoon verkouden?
Maar het is wel toevallig, precies sinds hij daar geweest is...
Ik las op internet dat katten dan antibiotica krijgen en dat kreeg hij nu toch al voor die plekjes (die zo goed als helemaal weg zijn). Dus ik kijk het nog even aan en anders bel ik morgen de DA wel weer.
Hij eet nog als een bootwerker en drinkt ook goed, hij klinkt alleen echt heel erg 'mijn neus zit verstopt'.
Een nasale kat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ie wel gewoon verkouden?
Maar het is wel toevallig, precies sinds hij daar geweest is...
Ik las op internet dat katten dan antibiotica krijgen en dat kreeg hij nu toch al voor die plekjes (die zo goed als helemaal weg zijn). Dus ik kijk het nog even aan en anders bel ik morgen de DA wel weer.
Hij eet nog als een bootwerker en drinkt ook goed, hij klinkt alleen echt heel erg 'mijn neus zit verstopt'.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
Geprakt eten. *ril*
Ik vind het al vies als de jus van mijn vlees tegen mijn rabarber aan loopt
Toen we op die verjaardag afgelopen zaterdag in het restaurant een bord met daarop allerlei kleine toetjes kregen, heb ik ook meteen het limoenpuddinkje bij de chocolademousse vandaan geschovenIk hou er niet van als mijn eten tegen/door elkaar zit. Maar verder heb ik ze wel aardig op een rijtje hoor.
Da's echt zo goed als weg/over! Hij krabt niet meer, hij zit niet meer heel de dag zichzelf op te poetsen. Plekjes zijn al bijna wegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met hem, met die plekjes?
Oh fuck, die had wel dood kunnen zijn. Damn.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
Geprakt eten. *ril*
Toen we op die verjaardag afgelopen zaterdag in het restaurant een bord met daarop allerlei kleine toetjes kregen, heb ik ook meteen het limoenpuddinkje bij de chocolademousse vandaan geschovenIk hou er niet van als mijn eten tegen/door elkaar zit. Maar verder heb ik ze wel aardig op een rijtje hoor.
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je hou, kind?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Eten hoort niet, ik herhaal NIET, tegen elkaar aan te komen!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt zo goed als weg/over! Hij krabt niet meer, hij zit niet meer heel de dag zichzelf op te poetsen. Plekjes zijn al bijna weg
Maar daarvoor in de plaats is nu het gesnotter dus. Maar het is een sterke tijgertttt, die is er vast zo weer bovenop.
Ah gelukkig, er zijn er dus meerdere. Als de aardappels tegen het vlees aankomen dan wordt ik al chagrijnig en groente of vocht van groente in de buurt van het vlees? Dood!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
Geprakt eten. *ril*
Had ik wel eens vertelt dat een vriend van me ook altijd maggi op de patat doet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun eten prakken smeren ook standaard overal die mayo/ketchup/maggi op, zonder iets te proeven, vreselijk
Vandaag nog niet, maar het staat genoteerd!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je hou, kind?
Een wát?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar het staat genoteerd!
En ik wilde er een lafhukenkizjoetoedet tegen aan gooien, maar dan wordt het vast te klef volgens een zeker persoon
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik wel eens vertelt dat een vriend van me ook altijd maggi op de patat doet?
Toen ik hem eens vroeg waarom ie dat deed was het antwoord. "Omdat mijn vader dat ook doet."
Verder is het wel een aardige knul hoor.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:07 schreef Goodbye het volgende:
En ik wilde er een lafhukenkizjoetoedet tegen aan gooien, maar dan wordt het vast te klef volgens een zeker persoon
Het ging alleen over de patat met magi hè. Verder is ie vrij makkelijk qua eten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die verder ook zo beperkt qua wat hij lust?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
love, hug and kiss you to death
learn your phonetics skilzz
Meestal snap ik ze wel. Maar dit was net iets te ver.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
love, hug and kiss you to death
learn your phonetics skilzz
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging alleen over de patat met magi hè. Verder is ie vrij makkelijk qua eten.
Zijn wij zulke stereotieperdsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun eten prakken smeren ook standaard overal die mayo/ketchup/maggi op, zonder iets te proeven, vreselijk
Oh joy! We zijn dus echt niet gek!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah gelukkig, er zijn er dus meerdere. Als de aardappels tegen het vlees aankomen dan wordt ik al chagrijnig en groente of vocht van groente in de buurt van het vlees? Dood!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn wij zulke stereotieperds![]()
Vergeet je de appelmoes niet? Voor bij de rode kool
En dat ben ik niet, dus het lijkt me duidelijk: jullie zijn niet gekkkk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh joy! We zijn dus echt niet gek!
Of wel, maar dan is Goodbye het ook
Bord op schoot, Man Bijt Hond op de TV en happen maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan graag met 1 elleboog op tafel en met die andere arm de hand om met alle kracht te prakken
Ik ben echt zooo blij dat ik me hier nit in herken!.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan graag met 1 elleboog op tafel en met die andere arm de hand om met alle kracht te prakken
En bij rode kool.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Appelmoes eet ik alleen bij kip en patat.
En dan je patat in de appelmoes dippen
Stiekem ben je ook gewoon heel aardig en hoef je er geen eens moeite voor te doen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik nog aangetoond dat ik een hele aardige jongen ben.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bord op schoot, Man Bijt Hond op de TV en happen maar
Wij zijn maar met z'n 2en, maar we eten eiks nooit aan de tafel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat hadden we nog ja, graag zo vaak mogelijk per week voor de tv met bord op schoot.
EnigEn dan vooral met een gezin, 4 koppen starend naar de buis.
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn maar met z'n 2en, maar we eten eiks nooit aan de tafel.
quote:Bij de schoonfamilie zit de ene nog aan de soep (ik meestal) en zit de rest al aan het toetje.
Tegen de tijd dat ik m'n toetje heb, is m'n schoonvader de tafel al aan het afruimen.
We kletsen wel heurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zit je dan ook beide stoïcijns voor de tv, zonder met elkaar praten?
[..]
Oh gets dat is echt niet gezellig
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ga ik gewoon onverstoorbaar door met eten, al staat ie het kommetje haast van tafel te kijken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
De schoonouders komen eten vanavond. Dat wist ik... maar picture this:
Vanmiddag op het werk.
*tring* mobiel gaat
'Ja met schoonmoeder, hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?'.
Ik: kwart over zeven.
Zij: Oh! Ja nou, we moeten in de buurt zijn vanmiddag, en we moeten er iets ophalen vóór half zes.
Dus...
Ik: Ja dat wordt wat lastig, aangezien ik pas om zes uur op zijn vroegst thuis ben.
Zij: Oh! Nou eh, dan gaan wij wel winkelen. Ofzo. En dan zijn we er om zes uur ipv kwart over zeven.
Dus ik dacht handig te zijn en twee uurtjes eerder naar huis te gaan.
Dan had ik nog wat tijd voor mezelf, beetje opruimen, beetje lummelen. Want ik hou van tijd voor mezelf. En van lummelen.
Dus ik was om vier uur thuis.
Half vijf: *tring* Mobiel.
Schoonmoeder: We zagen je auto toen we langs reden!
Oh boy....
Zelf mijn moeder hoeft dat niet te flikken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
De schoonouders komen eten vanavond. Dat wist ik... maar picture this:
Vanmiddag op het werk.
*tring* mobiel gaat
'Ja met schoonmoeder, hoe laat hadden we ook alweer afgesproken?'.
Ik: kwart over zeven.
Zij: Oh! Ja nou, we moeten in de buurt zijn vanmiddag, en we moeten er iets ophalen vóór half zes.
Dus...
Ik: Ja dat wordt wat lastig, aangezien ik pas om zes uur op zijn vroegst thuis ben.
Zij: Oh! Nou eh, dan gaan wij wel winkelen. Ofzo. En dan zijn we er om zes uur ipv kwart over zeven.
Dan had ik nog wat tijd voor mezelf, beetje opruimen, beetje lummelen. Want ik hou van tijd voor mezelf. En van lummelen.
Dus ik was om vier uur thuis.
Half vijf: *tring* Mobiel.
Schoonmoeder: We zagen je auto toen we langs reden!
Oh boy....
Ja, ik vat umquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Nou, het is ook de ENIGE avond in twee weken dat Heer G en ik allebei thuis zijn he
Dus op zich had ik het wel prettig gevonden als... Nou ja
Ja, maar het is ook hun zoon die morgenochtend weer naar Zweden vertrekt he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelf mijn moeder hoeft dat niet te flikken.
Kom op zeg, het gewoon een doordeweekse werkdag hoor.
Hebben ze dan zelf niet door dat ze stiekem eigenlijk teveel zijn?
Oh nou niet eens dattum hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo gebeurde het hier eerst regelmatig dat ze om half 8 aan de deur stonden "wij komen een bakkie doen"
Dan hadden we net het eten op en de zooi nog op het aanrecht.
Inmiddels heb ik op subtiele wijze laten doorschemeren dat ze ff moeten bellen van te voren en dat gebeurt nu eiks ook altijd
Ook niet dat ze ff langskomen prima. Maar dat gedram. KWart over zeven is dan een mooie tijd en dan moeten ze niet opeens al voor zessen voor de deur staan terwijl jij ook nog je eigen dingetje hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook hun zoon die morgenochtend weer naar Zweden vertrekt he.
Zij willen hem ook wel eens zien, zo heel af en toe...
[..]
Oh nou niet eens dattum hoor
En ze houdt ook heel erg van x-factor, dus het kon nog wel eens een latertje worden
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze belde nu toch ook van te voren, mijn schoonmoeder.
Alleen gingen mijn twee vrije uurtjes er aan. Hoewel, ze zijn er nog niet
Ze wonen niet echt naast de deur en moesten hier 1 durp verderop zijn om iets te halen voor hun kever.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet dat ze ff langskomen prima. Maar dat gedram. KWart over zeven is dan een mooie tijd en dan moeten ze niet opeens al voor zessen voor de deur staan terwijl jij ook nog je eigen dingetje hebt.
Tsja, de deur wijzen is ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wonen niet echt naast de deur en moesten hier 1 durp verderop zijn om iets te halen voor hun kever.
En dat moest voor half zes. Kan ze daarna moeilijk nog voor anderhalf uur het park in sturen ofzo.
Had het wel gewild hoor
tss, tuurlijk moet het direct van hopsakee holldijeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, maar gewoon ff samen zijn, dat hoeft niet direct van hopsakee holladijeee (dat kan na die tijd ook nog
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wonen niet echt naast de deur en moesten hier 1 durp verderop zijn om iets te halen voor hun kever.
En dat moest voor half zes. Kan ze daarna moeilijk nog voor anderhalf uur het park in sturen ofzo.
Had het wel gewild hoor
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat doe je ook niet....
Die van mij wonen aan de andere kant van het durp en hebben nog al es de neigin om zo langs te wippen.
Afgelopen zomer stond meneer I. in de voortuin te kletsen en ik was boven.
Hoor ik ineens de stem van schoonma; ik snel vriendin gebeld of ze tijd had voor koffie, trap afgelopen, jasje aan en de voordeur uit.
"Hoi"
"Ja hoi, ik dacht ff een bakje te doen bij jullie"
"Oh, nou ik zou ff naar een vriendin, dus ik ben weg heur...doeiiii"
Sindsdien doet ze het eiks niet meer
Schande.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik wilde eigenlijk liever even gewoon hupsakee hupperdeflup op de bank crashen.
In mijn eentje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het is in elk geval wel weer eens een keer opgeruimd en schoon enzo
Denk dat ik vaak ga laten vallen gedurende de avond hoe VROEG Heer G wel niet op Schiphol moet zijn morgen.
En hoe LAAT ie afgelopen nacht pas thuis was (half drie).
En dan een beetje gapen. Subtiel, uiteraard.
Oh bahquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
Hier nog nooit onverwacht de (schoon-) ouders langs gehad. Wel eens de moeder van de ex van mijn vriend. Kan je vertellen dat dat een héél ongemakkelijk half uur was
Even kijken hoe het huis er nu uitzag na de verbouwing omdat ze toevallig in de buurt was (ze woont heel ergens anders).quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
Hier nog nooit onverwacht de (schoon-) ouders langs gehad. Wel eens de moeder van de ex van mijn vriend. Kan je vertellen dat dat een héél ongemakkelijk half uur was
Dat je al 2 uur eerder naar huis gaat zodat je ze eerder kan ontvangen vind ik al érg lief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had het wel gewild hoor
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Klaar, aan uit. Of aan, weet even niet meer in welke modus ik sta.
quote:
Jijquote:
Bedankt he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef Dirkh het volgende:
Oh en wie had dat ook al weer over man aan uit gister, dat zit nu dus bij iedere post in mijn kop he. Sta ik nu uit of aan? Godver. Wie was dat?
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
tijd voor een dimmer bij dirk? als kiezen tussen aan en uit te moeilijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |