Maar moet je niet opeens een ava op je eigen site gaan hosten of zo, of iedere andere directe link naar je hoofdaccount. Denk dat 't wel wat dieper gaat dan een simpele IP-per-post check.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoel dus dat je als kloon met een proxy blijkbaar altijd je ding kunt doen, zonder dat je hoofdaccount eronder lijdt.
Dude, het is vrijdagmorgen vroegquote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is beetje vroeg voor conspiracy-theory's, eerst koffie.
Meeste kutkloons hebben geen ava, of ze doen gewoon zo'n webdinges.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar moet je niet opeens een ava op je eigen site gaan hosten of zo, of iedere andere directe link naar je hoofdaccount. Denk dat 't wel wat dieper gaat dan een simpele IP-per-post check.
Ik zag het nét te laat, shitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, koest!
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.
Ik zeg het alleen maar even...
Ja. Ik probeer het feit dat ik me serieus bagger voel te verbloemen.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet dat er straks een lijstje achterblijft
Juist! Wees lief voor je apparatuur, they posses strange powers ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.
Ik zeg het alleen maar even...
Het zal niet de 1e zijnquote:
En je lag zo lief te ronken de hele nachtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer het feit dat ik me serieus bagger voel te verbloemen.
Buongiorno a tutti, belli e brutti!quote:
En dan blijft je geest dwalen omdat je unfinished business hebt!quote:
Wel handig voor SV als ze in Huissen gaat zitten dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan blijft je geest dwalen omdat je unfinished business hebt!
En dan zal je nooit rust vinden tot iemand je lijstje tegenkomt en besluit 'm af te maken
Wehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel handig voor SV als ze in Huissen gaat zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |