Maar moet je niet opeens een ava op je eigen site gaan hosten of zo, of iedere andere directe link naar je hoofdaccount. Denk dat 't wel wat dieper gaat dan een simpele IP-per-post check.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoel dus dat je als kloon met een proxy blijkbaar altijd je ding kunt doen, zonder dat je hoofdaccount eronder lijdt.
Dude, het is vrijdagmorgen vroegquote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is beetje vroeg voor conspiracy-theory's, eerst koffie.
Meeste kutkloons hebben geen ava, of ze doen gewoon zo'n webdinges.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar moet je niet opeens een ava op je eigen site gaan hosten of zo, of iedere andere directe link naar je hoofdaccount. Denk dat 't wel wat dieper gaat dan een simpele IP-per-post check.
Ik zag het nét te laat, shitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, koest!
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.
Ik zeg het alleen maar even...
Ja. Ik probeer het feit dat ik me serieus bagger voel te verbloemen.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet dat er straks een lijstje achterblijft
Juist! Wees lief voor je apparatuur, they posses strange powers ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan gooide een CD spelert kapot en Karma greep hem door hem kramp in zijn flikker te geven.
Ik zeg het alleen maar even...
Het zal niet de 1e zijnquote:
En je lag zo lief te ronken de hele nachtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer het feit dat ik me serieus bagger voel te verbloemen.
Buongiorno a tutti, belli e brutti!quote:
En dan blijft je geest dwalen omdat je unfinished business hebt!quote:
Wel handig voor SV als ze in Huissen gaat zitten dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan blijft je geest dwalen omdat je unfinished business hebt!
En dan zal je nooit rust vinden tot iemand je lijstje tegenkomt en besluit 'm af te maken
Wehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel handig voor SV als ze in Huissen gaat zitten dan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel handig voor SV als ze in Huissen gaat zitten dan.
Non ci sono brutti quaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Buongiorno a tutti, belli e brutti!
Arme Pjotr, hij heeft het al zo zwaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Wou eigenlijk hier komen spoken dan, lekker posts veranderen enzeaux en dat Pietje voor een raadsel staat
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Pjotr, hij heeft het al zo zwaar
nu weet wel iedereen die het nog niet wist hoe je heet hequote:
Ruudje, kom er maar inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dit over mezelf afgeroepen met die TT, da's het erge...
Nu weet iedereen je naam!quote:
Oehoeee. Bibber.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
nu weet wel iedereen die het nog niet wist hoe je heet he
Bestaan die dan nog? Hier?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef D. het volgende:
nu weet wel iedereen die het nog niet wist hoe je heet he
www.freetranslation.com Leef je uit!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ruud gooit tenminste nog wel 's een vertaling in mijn pm!
quote:
Nee, het staat in m'n fokking profiel.quote:
Ha ,ja ik had t al gelezen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Annie!
Jan Smit trots op "Alles is weg"
Er wordt al naar je gevraagd!
Ryanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hier? Vast wel toch?
Al weet ik zo niet wie
Hij ging naar een vrouwtje toe hè, gisteravondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die is alweer opgesloten ivm bedreigingen
dat was een hinderlaagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij ging naar een vrouwtje toe hè, gisteravond
En is niet meer terug gekomen
Ik moet nog steeds die andere post van hem lezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die is alweer opgesloten ivm bedreigingen
Ik denk dat hij het principe van een topicreeks nog niet zo snapt en ons gewoon kwijt is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt heel veel, love. Dan krijg je geen werk meer gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die andere post van hem lezen![]()
Iemand een linkje?
Shit, had ik een ander soort naamtopic moeten doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het principe van een topicreeks nog niet zo snapt en ons gewoon kwijt is.
Alsof ik nu wat doequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt heel veel, love. Dan krijg je geen werk meer gedaan
IJs en weder dienendequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal een samenvatting proberenquote:
LOLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Toen werden ze opgepakt en kreeg Ryan een hogere straf dan zijn makkert omdat de jury bestond uit Joden. Ofzo.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal een samenvatting proberen
Hij heeft vast gezeten en zo. Toen hij weer vrij was ging hij naar een feest met een makker. Die kamerad werd onwel op het feestje (drank of drugs ofzeaux) en stond te kotsen toen de taxi aankwam. Die wou ze niet meenemen want kots in je taxi is bleh. Toen gingen ze lopen en vonden ze een andere taxi. Die wou ze ook niet hebben maar bracht ze toch weg. Toen kregen ze ruzie in de taxi en wou de dronken, zieke vriend de taxidrivert op zijn bakkes bossen. Toen ging die taxi-brodda om hulp roepen bij de centrale. Toen wou Ryan uitstappen en gaf de taxi-bro gas en hing onze Ryan zo woooooooow uit de taxi. Toen beukte de vriend van Ryan Taximan en deed Ryan een vluchtpoging richting zijn huis. Toen werden ze opgepakt en kreeg Ryan een hogere straf dan zijn makkert omdat de jury bestond uit Joden. Ofzo.
Ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal een samenvatting proberen
Hij heeft vast gezeten en zo. Toen hij weer vrij was ging hij naar een feest met een makker. Die kamerad werd onwel op het feestje (drank of drugs ofzeaux) en stond te kotsen toen de taxi aankwam. Die wou ze niet meenemen want kots in je taxi is bleh. Toen gingen ze lopen en vonden ze een andere taxi. Die wou ze ook niet hebben maar bracht ze toch weg. Toen kregen ze ruzie in de taxi en wou de dronken, zieke vriend de taxidrivert op zijn bakkes bossen. Toen ging die taxi-brodda om hulp roepen bij de centrale. Toen wou Ryan uitstappen en gaf de taxi-bro gas en hing onze Ryan zo woooooooow uit de taxi. Toen beukte de vriend van Ryan Taximan en deed Ryan een vluchtpoging richting zijn huis. Toen werden ze opgepakt en kreeg Ryan een hogere straf dan zijn makkert omdat de jury bestond uit Joden. Ofzo.
Die ik voor ogen heb ziet er veel aantrekkelijker uitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) Mera
2) Roken
3) Masturberen
4) Muziek maken
5) Tekenen
Of bedoelde je dat niet?
Jij vindt jouw penis aantrekkelijker dan mijn lijstje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die ik voor ogen heb ziet er veel aantrekkelijker uit![]()
Met Kally op 1?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die ik voor ogen heb ziet er veel aantrekkelijker uit![]()
quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt jouw penis aantrekkelijker dan mijn lijstje?
Nee oke maar waarom ik danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Teun Mera op 1 heeft
Goed puntquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Teun Mera op 1 heeft
Wat heb ik dan verkeerd gezegd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg allemaal "Learn Italian" adds...
Heb ik een spelfout in de TT of wat?
Google is zo'n relentless basterdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heb ik dan verkeerd gezegd?
Spataders Vermoeide benen
Solidea panty klinisch bewezen werking bekijk de demo video
www.solideanederland.nl
VoetenSpijkermat
Geeft koude, pijnlijke en ver- moeide voeten weer energie.
www.spijkermat.com
250 Visitekaartjes ¤4.99
Topkwaliteit en full color drukwerk Binnen 3 werkdagen in huis!
www.VistaPrint.nl
Rusteloze benen?
Doe de test Blijf er niet mee rondlopen
www.restlesslegs.nl
Nee flapdrolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat hij je lelijk vindt, nou goed.
Vrouwen die naar complimentjes vissen
drugsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ander woord voor "geneesmiddel" iemand? Iets korters?
medicijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ander woord voor "geneesmiddel" iemand? Iets korters?
Nee, in de trant van de Nederlandsche vertaling van "A cure for cancer"...quote:
En hoe moet Annie zich nu voelen, jij hosselaar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit stiekem te gluren op mijn lijstje?![]()
En dan ook nog uit de school te klappen
Oeh, ook een goeie.quote:
Dan had je 'm maar op 'prive' moeten zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit stiekem te gluren op mijn lijstje?![]()
En dan ook nog uit de school te klappen
Pettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, in de trant van de Nederlandsche vertaling van "A cure for cancer"...
Een ander woord voor "cure" en dan korter dan "geneesmiddel".
Help 's?
vertalen.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Help 's?
Kankerpilquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Help 's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |