Koud water verdooft het alleen maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef Holy_Goat het volgende:
1. koud water is alleen niet aan te raden als je er onderkoelingsverschijnselen van krijgt, anders is koud water prima
2 Tandpasta er op smeren.... sukkel. NIETS op een brandwond smeren is het devies.
En als je uit de nachtdienst komt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Pharkus het volgende:
is het niet wat vroeg voor saucijzenbroodjes?
Dit, alsmede: bedankt TS, nu heb ik zin in saucijzenbroodjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Pharkus het volgende:
is het niet wat vroeg voor saucijzenbroodjes?
Dan is het misschien wat laat voor sacijzenbroodjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En als je uit de nachtdienst komt?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je een echte normale baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Thnxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Koelen heb je gedaan, als je een blaar krijgt niet prikken. brandblaren mogen niet doorgeprikt worden namelijk... Dat vergeten mensen nogal eens.
tandpasta helpt idd, maar of het nou erg gezond is valt te betwisten.
Voor de rest afblijven en laten rusten. Desnoods koel je het nog wat langer met LAUW water
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:07 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
@Ferrari Tja, dat jij lekker de hele dag werkloos op de bank belspelletjes zit te kijken.............
Ik zie nergens staan dat hij de hele dag werkloos op de sofa de televisie zit te bekijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:07 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
@Ferrari Tja, dat jij lekker de hele dag werkloos op de bank belspelletjes zit te kijken.............
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij de hele dag werkloos op de sofa de televisie zit te bekijken.
Jaa, dat helpt heel erg goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef LamstraalASD het volgende:
Biogaze werkt aardig, is een groen verband-achtig spul.
Dit verzacht ook.
En zwart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb vroeger weleens een strijkijzer aangeraakt met de platte hand, daar wordt je hard van!
Ik een oude gaskachel met een glasplaat ervoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb vroeger weleens een strijkijzer aangeraakt met de platte hand, daar wordt je hard van!
Dat heeft fräulein Fox ook eens gedaan met haar duimen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef ManianMan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |