Eerdere topics op Fok!:quote:Het begon als extraatje tijdens de voetballoze zomerperiode, maar gezien het immense aantal positieve reacties is besloten de spelquiz Achter de bal voorlopig te handhaven. Elk weekeinde publiceren we een elftalfoto waarop een aantal spelers onherkenbaar is gemaakt. Wie gaan er schuil achter de bal?
Afgezien van de naam van het elftal geven we geen extra informatie, want met verdere specifieke gegevens over bijvoorbeeld de wedstrijddag of het betreffende speeljaar zou het wel erg makkelijk zoeken worden.
Je kunt zelf controleren of je de correcte antwoorden geeft. Klik daarvoor op het vakje check. Bij invulling van de juiste spelersnaam kleurt het vakje groen en verdwijnt de bal voor het gezicht van de betreffende speler. Pas als je vier keer het goede antwoord hebt ingevuld, zie je de complete elftalfoto op je scherm.
Toegegeven, het is niet makkelijk, maar de echte voetbalkenner c.q. liefhebber laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Deze week hebben we gekozen voor een elftalfoto van Internazionale uit Milaan. Om welk elftal het precies gaat? Dat is uiteraard aan jullie om uit te zoeken. Veel succes bij het achterhalen van de juiste samenstelling. De oplossing publiceren we na het weekeinde op VI.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Haha, dank je, sommige quizzen (?) zijn makkelijker dan anderequote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij is een topper. De beste.
Kloon van methodmich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef UmutK het volgende:
En de nieuwe quiz van deze week: Voetbal International - KNVB-bekerquiz: beslissingen vanaf elf meter
Vond hem vrij makkelijk, ik wist er alleen eentje niet:Hoe wist je dat je die keepers moest doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, beetje rare manier zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe wist je dat je die keepers moest doen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef UmutK het volgende:
En de nieuwe quiz van deze week: Voetbal International - KNVB-bekerquiz: beslissingen vanaf elf meter
Vond hem vrij makkelijk, ik wist er alleen eentje niet:Ik vond hem ook makkelijk.. maar weet dezelfde niet. Wie de fuck is die baardaap haha.. Bij Heerenveen dacht ik er ook even over.. Dacht dat die keeper al langer weg was bij Heerenveen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Ik die namen van Van Nistelrooy en Sneijder invullen.quote:
staat erbijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe wist je dat je die keepers moest doen?
Hij was toen weer even verhiuurd volgens mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik vond hem ook makkelijk.. maar weet dezelfde niet. Wie de fuck is die baardaap haha.. Bij Heerenveen dacht ik er ook even over.. Dacht dat die keeper al langer weg was bij Heerenveen.
Na wat speurwerk gevonden wie `de Baard` is!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Bjoro het volgende:
"de Baard" is nog niet gevonden ?
Moet de keeper zijn van Fortuna 54 in 1964 zijn, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Nee, ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef UmutK het volgende:
Doet het jaartal het bij die ene bij jou wel of ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |