Het lijkt wel een wasmachine!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Sorella het volgende:
Ik zit er over te denken om van mijn vakantiegeld (doe ik er eens wat nuttigs mee) deze te kopen.
Is er hier toevallig iemand die al zo,n ding heeft en kan vertellen of het zo goed is als dat ze zeggen ?
http://www.gemakinhuis.nl/product/litter-robot-kattenbak
ik maak er ook maar wat van, het moet nu eenmaal, hoort bij het hebben van kattenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:49 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik zou aan dat soort momenten ook wel een andere invulling kunnen geven
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop niet dat dat ding op tilt slaat met de kat er in.
Wat ik doe (3 katten, 2 bakken): 3 maal per week strontjes scheppen en de bak flink omroeren. Omdat ik vers vlees voer ruiken de strontjes totaal niet, ik zou ze in principe met de hand kunnen oppakken zonder vieze vingers te krijgen (maar dat doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Sorella het volgende:
Ik schepte 15 jaar strontjes en de laatste 7 jaar kieper ik de bakken gewoon leeg. Dit ding lijkt me gewoon zalig, twee keer in de week een bakje openen, zakje eruit en klaar en af en toe bijvullen, maar misschien zie ik het wel te rooskleurig in vandaar mijn vraag over ervaringen.
Er zijn al wat nadelen op genoemd maar zijn die ook echt ervaren of van horen zeggen of gewoon je verstand gebruiken ?
En ik word ook een dagje ouder![]()
Ben zooo benieuwd.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben toevallig zo'n ding besteld \o/ Over een dag of vijf krijgen we 'm binnen
Vergeet niet dat je wel fijne korrels moet hebben die goed absorberen. Anders heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben toevallig zo'n ding besteld \o/ Over een dag of vijf krijgen we 'm binnen
Dit maakt me niet echt enthousiast sryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik doe (3 katten, 2 bakken): 3 maal per week strontjes scheppen en de bak flink omroeren. Omdat ik vers vlees voer ruiken de strontjes totaal niet, ik zou ze in principe met de hand kunnen oppakken zonder vieze vingers te krijgen (maar dat doe ik niet hoor). Dus zo te lezen iets meer werk dan jij, maar niet de kosten.
Silicaat FTW! En nu houd ik erover op.Want als dit je niet enthousiast maakt, dan maakt niets het.
Nee, nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik doe (3 katten, 2 bakken): 3 maal per week strontjes scheppen en de bak flink omroeren. Omdat ik vers vlees voer ruiken de strontjes totaal niet, ik zou ze in principe met de hand kunnen oppakken zonder vieze vingers te krijgen (maar dat doe ik niet hoor). Dus zo te lezen iets meer werk dan jij, maar niet de kosten.
Silicaat FTW! En nu houd ik erover op.Want als dit je niet enthousiast maakt, dan maakt niets het.
jep. hebben we en is handigquote:Op dinsdag 6 april 2010 06:49 schreef LostFormat het volgende:
Iemand ervaringen met die rolbak? Ziet er keihandig uit en is niet echt duur ofzo.
We hebben de robot nu een week of drie, vier in huis, en we vinden het allebei geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en hier hoef je niet bang voor te zijn. Onze nieuwsgierige kat springt wel vaker in de robot als dat ding net aan het draaien is, maar dan stopt de robot meteen. Arme robot wordt soms wel 6x onderbroken voordat hij helemaal rond heeft kunnen draaien ^^quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop niet dat dat ding op tilt slaat met de kat er in.
Bij de officiële leverancier krijg je daarom een 60 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden (omdat je kat er bijvoorbeeld idd niet in wilt/durft), kun je de robot gewoon terugsturen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou wel zo gek zijn om het geld eraan uit te geven. En ik zou me ziek lachen als mijn kat er vervolgens helemaal niet in zou willen!
Je moet zand gebruiken dat klontert, dan heb je daar 0,0 problemen meequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu moet je toch nog 2x in de week de bak schoonmaken? anders staan ze in de urine.
Die had ik, was ik echt supertevreden mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Taiga het volgende:
http://www.vanhetwittehuis.be/ndl/product_detail.asp?productid=96
Deze is iets goedkoper en komt op hetzelfde neer.
350 euro voor een schijthuis...![]()
Goed idee idd, ik gebruikte altijd Catsanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je moet zand gebruiken dat klontert, dan heb je daar 0,0 problemen mee
Dat gebruikte ik in onze gewone kattenbak, vind ik zelf niet zo'n geweldig spul. Ik had in het begin namelijk niet door dat er plasjes ontstonden op de bodem, lol.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed idee idd, ik gebruikte altijd Catsan
Oh, soz, ik zie deze post nu pas. Wij hebben dus die robot. Maar die bak die je zelf moet rollen, werkt volgens mij exact hetzelfde (alleen rolt 'ie dan niet automatisch).quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:40 schreef Klonk het volgende:
heb je zo´n dure bak of die rol op zijn kant bak besteld ?
Nee, die van ons was ¤400. Geloof dat dat de Bubble versie is, die is oa iets groter (en onze katten kunnen behoorlijk groot worden, dus we hebben maar geen risico genomen).quote:
Ik denk dat ik die aanschaf...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Taiga het volgende:
http://www.vanhetwittehuis.be/ndl/product_detail.asp?productid=96
Deze is iets goedkoper en komt op hetzelfde neer.
350 euro voor een schijthuis...![]()
als je wat verder googled vind je wat reviews waar ie niet al te best uitkomt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die aanschaf...
dat is een groot verschil in prijs.... en kost ook nog niks aan extra (lek)stroom
Ik gebruik die overige 300 euro liever ergens anders voor
een nederlandse site waar ze de Omega Paw Rollaway verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |