Je hebt het ongetwijfeld niet gezien aan jouw reactie te zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sorry, zijn we helemaal vergeten?
Niet erg geloofwaardig wat mij betreft.
Wat ik bedoel is dat je mij niet wijsmaakt dat niemand op dat idee is gekomen. En dan is 'sorry' mij net even iets te makkelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het ongetwijfeld niet gezien aan jouw reactie te zien.
Er is duidelijk verteld dat het hele gebeuren van Bos en Cohen al vooraf gepland was. Hans (R.I.P.) zijn overlijden werd donderdagavond laat bekend gemaakt. Blijkbaar was het lastig om alles nog te cancelen.
Overigens vind ik niet dat de wereld ophoudt met bestaan op het moment dat een politicus overlijd, dus dat dat doorging vind ik wel logisch. Dat er tijdens de persconferentie niets over gezegd werd, was pijnlijk en dat vond Cohen ook. Dat sorry zeggen het enige is dat je kan doen dan.. tja voor sommigen is het nooit genoeg. Natuurlijk hadden ze er wel wat over moeten zeggen tijdens die persconferentie, maar het is gebeurd.
Wat moeten ze er nu nog aan doen dan?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen wat daar nu lastig aan zou kunnen zijn. Dat besluit was in elk geval al veel eerder genomen, en er was geen enkele haast geboden met de bekendmaking.quote:Blijkbaar was het lastig om alles nog te cancelen.
Dat het anders had gemoeten ja, maar wat moet je hier achteraf nog aan veranderen dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je mij niet wijsmaakt dat niemand op dat idee is gekomen. En dan is 'sorry' mij net even iets te makkelijk.
[..]
Nou dat was er wel ivm de aanmelding van eventuele andere kandidaat lijsttrekkers. Dat kan tot 17 maart als ik het goed heb.quote:Ik kan me werkelijk niet voorstellen wat daar nu lastig aan zou kunnen zijn. Dat besluit was in elk geval al veel eerder genomen, en er was geen enkele haast geboden met de bekendmaking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |