Die loopt wel in Purmerend rond af en toequote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Jurk het volgende:
Ik ga ook even. Ik ben diegene die op Doutzen Kroes lijkt![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Jurk het volgende:
Ja, ik moet toch ook af en toe boodschappen doen?
Waarom ga je daar dan naar toe?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
misschien moet ik binnenkort ook maar weer eens naar purm toe.
Vorige week pasquote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kloptmn collegas hebben dr al een paar keer gezien. Ik zag haar vorige week voor het eerst. Wel grappig.
Newlywed! jij hier?quote:
Ik heb 24 jaar in de buurt van Purmerend gewoond.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Newlywed! jij hier?
om 8108139dpths op te vrolijken en te knuffelen.
Hoogstens tijdelijke import van een jaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat wist ik niet. ik dacht dat je een groninger was eigenlijk.
ah oke! omdat je me een tijdje geleden uitgenodigd had in groningen, om te spelenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoogstens tijdelijke import van een jaar.
Normaal woon ik in onze prachtige hoofdstad.
Whut in de supermarkt of gewoonquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vorige week pasZelf ik heb d'r gezien
In het wild.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut in de supermarkt of gewoonEn ja eigenlijk wel slecht want jij komt nog minder buiten.
![]()
Ze komt ook uit jouw land der herkomstquote:
Wij gaan soon toch wel een keer stappen in Purm hequote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut in de supermarkt of gewoonEn ja eigenlijk wel slecht want jij komt nog minder buiten.
![]()
Whaa!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan soon toch wel een keer stappen in Purm he
Ligt er aan waar. Aad/Lansdael wil je inderdaad niet, net als Paradijsje en Bubbles. Satisfaction is -voor de liefhebber- nog goed te doen daarentegen.quote:
Jij kent flips nog nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |