nee heul niet, ze zeggen letterlijk : roze koraalbloesem! Oh zo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef tarantism het volgende:
Joa, ze bedoelen waarschijnlijk een plantensoort in de verwijzing naar het 'koraal'. dus geen echt koraal(dat zijn dieren!!!!!), maar gewoon een plantensoortje ofzo. Shampoo is altijd oplichting, maar ik denk dat je de koraal-verwijzing verkeert hebt geïnterpreteerd.
Misschien verwijzen ze naar de bloesem van de plant Erytrina crista, ofwel de koraalbloem. Ik ben geen plantenkenner maar het zou kunnen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee heul niet, ze zeggen letterlijk : roze koraalbloesem! Oh zo!
WTF is dat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ze bedoelen dit ding, kan ook nog.![]()
[ afbeelding ]
nee, onmogelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
Misschien verwijzen ze naar de bloesem van de plant Erytrina crista, ofwel de koraalbloem. Ik ben geen plantenkenner maar het zou kunnen?
ow. Maar da's een bloem, geen bloesemquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die Erytrina Crista. Tenminste, volgens google.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow. Maar da's een bloem, geen bloesem
Maar Herbal Essences is sowieso een faalbedrijf, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow. Maar da's een bloem, geen bloesem
een koraalbloem, terwijl het een boom is. Dus eigenlijk zou het dan koraalbloembloesem moeten zijn....quote:
da's ook wel weer zo. Gelukkig hebben ze de klaarkomende vrouwen uit hun commercials geschraptquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Herbal Essences is sowieso een faalbedrijf, dus dit kan er ook nog wel bij.
Pisbloem?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heet gewoon anders! ik kan er niet mee omgaan!
De spuitende vrouw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook wel weer zo. Gelukkig hebben ze de klaarkomende vrouwen uit hun commercials geschrapt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht altijd dat ze hairball essences zeiden.
Whehehe, zo spreken ze het idd wel uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht altijd dat ze hairball essences zeiden.
heb je er een plaatje van?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Siddartha het volgende:
Koraalbloesem klinkt als een enge geslachtsziekte. Zo een waarvan je een mooie ketting om je helm krijgt.
Ofzo.
dat vind ik gemeen, je weet best dat ik geen haar hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef FUFR het volgende:
TS moet niet zeuren en dr haar gaan wassen
sorryquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vind ik gemeen, je weet best dat ik geen haar heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paso pik bijt jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef pasopikbijt het volgende:
what the fuck
meer heb ik niet te zeggen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Juup© het volgende:
Anal blossomVleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Juup© het volgende:
Anal blossomdit smeert ze op dr hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
anal blossom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Whatever, en toch ga ik je bijten muhaha
en dat plaatje is echt fucking smerig
Wat IS dat?
zolang je niet regelmatig anaal genomen wordt hoef je je daar geen zorgen over te maken lijkt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
is dat een soa of mislukte aambeien?
Is het zo raar dan dat ik het smerig vind?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je niet regelmatig anaal genomen wordt hoef je je daar geen zorgen over te maken lijkt me
ja, het is verdachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Is het zo raar dan dat ik het smerig vind?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
In dat geval zijn jullie allemaal vieze mensjes
ik zou ook snel proberen mezelf er uit te lullenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
In dat geval zijn jullie allemaal vieze mensjes
ok waar de fuck lul ik me uit? ik ben de enige die reageert op die ranzige kont zoals een normaal mens zou doen, en nou zeg jij dat ik me ergens uit lul?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ook snel proberen mezelf er uit te lullen
typische reactiequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ok waar de fuck lul ik me uit? ik ben de enige die reageert op die ranzige kont zoals een normaal mens zou doen, en nou zeg jij dat ik me ergens uit lul?
Ja, na de 300e goatse doet het je idd niet zoveel meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe klacht: Al te lang op teh internetz rondhangen om nog geschokt te reageren op ranzige plaatjes. Afgestompt zijn ftw.
jij loopt zeker ook rond met een bosje verlepte bloemen in je anus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe klacht: Al te lang op teh internetz rondhangen om nog geschokt te reageren op ranzige plaatjes. Afgestompt zijn ftw.
ja ik denk dat ieder zo z'n eigen ding heeft. Ik vind goatse ronduit het ergst, en ik heb echt bizar veel smerige dingen gezienquote:
jij moet zeker ook nog eindexamen havo doen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
jij loopt zeker ook rond met een bosje verlepte bloemen in je anus?
Jij bent zeker het type dat zich met iedereens opleiding bemoeid om maar een gespreksonderwerp te hebben?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet zeker ook nog eindexamen havo doen?
I LOLed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik denk dat ieder zo z'n eigen ding heeft. Ik vind goatse ronduit het ergst, en ik heb echt bizar veel smerige dingen gezienMaar die andere dingen doen me niet zoveel. Goatse.... die voel ik gewoon
En zeg! Trek mij eens even niet naar beneden ja! Als een échte internetzwarrior heb ik uiteraard vwo gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet zeker ook nog eindexamen havo doen?
Ik had gelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat zich met iedereens opleiding bemoeid om maar een gespreksonderwerp te hebben?
Huh, ik had het niet tegen jou gekquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I LOLed.
[..]
En zeg! Trek mij eens even niet naar beneden ja! Als een échte internetzwarrior heb ik uiteraard vwo gedaan.
Maar maar maar... Goed lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, ik had het niet tegen jou gek
Ik heb ook VWO gedaanAlleen nooit een diploma gehaad, maar dat terzijde
ikweets, je hersenen zitten te vol met al die nuttige VWO kennis, dan gaat het ergens wringenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar maar maar... Goed lezen is moeilijk.
Nah. Hersencellen zijn afgestorven door de aceton.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ikweets, je hersenen zitten te vol met al die nuttige VWO kennis, dan gaat het ergens wringen
Kan ook, die zijn idd ook niets gewendquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik heb namelijk mijn gymnasium diploma
boeiend, het is KLBquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Hersencellen zijn afgestorven door de aceton.![]()
Wacht, da's een ander topic geloof ik.
Grapje ik zit in 4 vmboquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook, die zijn idd ook niets gewend
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WHOA ZOEEN GEVOEL VOOR HUMOR WTFBBQ!
Het is sowiesoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk niveau ik had gezegd, je had er zowiezo wel iets negatiefs over gezegd om je reputatie als "internetzhero" hoog te houden
ik ben gewoon een dik lelijk wijf met een laptop ja! Net als alle mensen op fok! Da's toch algemeen bekendquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ja dat maakt me echt geen kont uitmaar nou heb je nog geen antwoord gegeven
Ga iets nuttigs doen dan. Ik zit ondertussen te lerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben gewoon een dik lelijk wijf met een laptop ja! Net als alle mensen op fok! Da's toch algemeen bekend![]()
VMBO 4 en studerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ga iets nuttigs doen dan. Ik zit ondertussen te leren
Leren en fokken tegelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ga iets nuttigs doen dan. Ik zit ondertussen te leren
1. Ik heb niet gezegd wat voor niveau ik doe.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
1. Ik heb niet gezegd wat voor niveau ik doe.
2. ik zei leren, niet studeren.
die Fok!ers ook altijd he, conclusies trekken uit.. uit niks
Zegt voldoende.quote:
je hebt wel een grote bek voor een newbie van 17quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
1. Ik heb niet gezegd wat voor niveau ik doe.
2. ik zei leren, niet studeren.
die Fok!ers ook altijd he, conclusies trekken uit.. uit niks
eigenlijk ben ik 75quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel een grote bek voor een newbie van 17
Dat kan nooit effectief zijn.quote:
Maar ik ga even mijn tanden uit doen en dan ga ik naar bed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gevoel voor humor verraadt je jammerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |