En jij gaat zeker ook met een lift naar boven of watquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef ShiroYasha het volgende:
je kont afvegen
ik heb een wc die zo'n warm straaltje water in je anus spuit, das 10x beter
Dude!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
wtf..staan natuurlijk...meer veeg ruimte als je wat voor overbuigt.. en geen geklooi in een nauwe ruimte met kans op stront aan de knikker(vingers) als je met je ass blijft zitten en gaat vegen.
blijft dan de vraag nog hoe we vegen...
van onder naar boven
(met kans op remspoor op je onderrug als je een enthousiaste veger bent)
of van boven naar beneden
(met de kans als man zijnde de achterkant van je teelbal mee te verven of als vrouw bruine lippen stift om de lippen te krijgen)
....................
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:17 schreef Sj0rs het volgende:
Staan ene hand de asscheek wat uit elkaar trekken om goed erin te kunnen vegen. (no fattie)
Ik begrijp het precies. Wij staanders snappen elkaarquote:
Dude...Wat heb jij een rare assquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb alvast een paint gemaakt hoe ik het doe (en mijn god wat ben ik slecht hierin)
[ afbeelding ]
Ik snap het ook maar ik hoef m'n billen niet uit elkaar te halen om er bij te kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik begrijp het precies. Wij staanders snappen elkaar
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Staande mensen die hun reet afvegenkijk hoe ongemakkelijk
Kont op zijn kant.quote:
Ik ook niet, maar voor de eckte totale reiniging van de exit is het wel nodig heur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap het ook maar ik hoef m'n billen niet uit elkaar te halen om er bij te kunnen hoor
Snap ik ook niet, maar ik vind het best geniaal dat beide partijen niks van elkaars gewoonte snappenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
Gaan mensen staan terwijl ze hun reet afvegen? Wtf man
Liggend ken je schijten maar t'is beter als je zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Torrio het volgende:
En liggend? Heeft iemand dat ooit al eens geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |