Bertje Visscher style: "Vertel Vertel"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehe, andere kant zat ook best wel heel erg vast, alleen die kreeg ik nog los met de hamer (of de buurman althans)
Ja, had ook nog tips via een ander forum.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Maharbal het volgende:
@ Rival:. Uitgebreide fotoreportage van montage s.v.p! Ik wil ooit ook nog 's een andere motor hier in. Een andere motor (M50B25 bijvoorbeeld) hoeft niet heel veel te kosten, maar ik kan zo'n ding er niet zelf in bouwen
.
ik ga dit keer echt genoeg foto's maken, van aankoop blok tot aan eerste keer startenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef metallicattim het volgende:
@Rival: zeker doen, dat wordt echt een kanon! 3,5jes lenen zich prima voor een E30
VEEEL foto's maken en plaatsen bitte!
waar is dat? wat is de naam? hebben ze een site?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier @ me favo demontage bedrijf staat een 540i blok van een e34, 4.5L V8 (volgens hem). 1000euro meeneemprijs![]()
Zal ik dat er in flikkeren?
De houder zit volgens mij ook vast met een inbus, maar die zit weer onder een rubberen dopje toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Wiel was eraf, nu zit de rest nog schurfterig vast.
Remblok kreeg ik los, alleen die "houder" niet. Zijn ook twee verschillende bouten, een 17 en een imbus
Ow, en lang leve WD40
Stfu! Ben nog steeds aan het studerenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:
Mooi weer voor een BMW mini-meet vandaag hier in Leeuwarden
thanx, maar dat is wel heel erg beknoptquote:Op zondag 21 maart 2010 15:56 schreef Hyperdude het volgende:
Hele dag zon hiero. Net een uur op de motor rondgetuft
Hier heb je al een begin: http://bmw.bazzi.biz/cd_wechsler_nachruest.htm
Ook hier wonen mensen met een BMWquote:Op zondag 21 maart 2010 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat moet je in godsnaam in Leeuwarden
En rode mazda's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |