Opmerkelijk... niks geen nieuwe premier dus.quote:Minister Eurlings stapt uit de politiek. Hij heeft dat laten weten aan partijleider Balkenende en voorzitter Van Heeswijk. Eurlings wil meer tijd voor zijn privéleven.
quote:AMSTERDAM - Camiel Eurlings stapt na de verkiezingen uit de politiek.
Dat is opmerkelijk omdat het CDA juist alle ogen op de 36-jarige demissionair minister van Verkeer had gericht. Verwacht werd dat hij naar voren zou worden geschoven als de toekomstige opvolger van Balkenende als partijleider.
De gedroomde 'kroonprins' heeft al meerdere malen kenbaar gemaakt het ministerschap weliswaar een mooie baan te vinden, maar de offers die hij privé moet brengen erg groot te vinden. Tijd voor vriendin, familie en vrienden is er nauwelijks.
LATER MEER
Zou kunnen. Maar het leek me juist een geboren politicus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:13 schreef Repeat het volgende:
Hij wil natuurlijk gewoon elders meer centjes verdienen.
Ik ben benieuwd wat de échte reden is.quote:Eurlings wil meer tijd voor zijn privéleven.
Ja dit is een vreemde move. De eerste die Balkenende zou kunnen vervangen kapt er mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de échte reden is.
3 opties denk ik:quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de échte reden is.
Ja ik ook. Eigenlijk de enige CDA'er die ik wel mochtquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Sphere het volgende:
Jammer, vond hem als persoon wel sympatiek.
Dit moet minstens in de buurt van de werkelijke reden komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
- Gedonder met Balkenende zat.
- Het zinkende kilometerbeprijzingsschip op tijd verlaten zodat gezichtsverlies uit blijft.
- Het bedrijfsleven in waar iemand als Eurlings natuurlijk veel meer geld kan verdienen.
Dan is het wel een verrassing.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef dotKoen het volgende:
Niet zo'n verrassing, hij wilde waarschijnlijk een belangrijke positie hebben op de lijst of als CDA ging regeren. Dat kreeg hij niet voor elkaar, gok ik.
Nou, de 2de plaats op de kieslijst zou kennenlijk al geen probleem meer zijn, dus ik weet niet welke hogere plaats of belangrijkere positie hij voor een 36-jarige hij in gedachten had gehad, maar de plek die hij kon krijgen was al niet verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef dotKoen het volgende:
Niet zo'n verrassing, hij wilde waarschijnlijk een belangrijke positie hebben op de lijst of als CDA ging regeren. Dat kreeg hij niet voor elkaar, gok ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |