He!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef Qebbel het volgende:
Zo, tijd niet gefokt!!!![]()
![]()
Hoesty hier??
Veel plezier KZ (spannend!)! Knuf voor zieke buuf. Zit Lezzer al op Bali eik (jlrs)? Gaan er nog meer mensen naar de presentatie van Wonderers boek zondag? Ik i.i.g incl girlfriend.
En voor de rest: hallo iedereen!![]()
Primaquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He!
Ja, ziek dus, haha.
Hoe is het met jou?
Naast het ziek zijn gaat het welquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:15 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Prima. Druk geweest met studie e.d. Bijna niet geinternet (afkicken!). Hoe verstoten van de wereld kun je raken?! Schokkend gewoon! Kwam er 3 dagen te laat achter dat v. Mierlo was overleden, half politiek NL was opgestapt en van dat vermiste meisje heb ik ook niks meegekregen. Kortom; tijd om weer eens de tv en computer aan te zetten, voordat ik me een totale Amish girl ga voelen
.
Naast het ziek zijn wel alles ok?
Gelukkig maar. Wel balen, 't is eindelijk lekker weerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naast het ziek zijn gaat het wel
Ja, is het lekker weer, ben ik te ziek om buiten te zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wel balen, 't is eindelijk lekker weer
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is het lekker weer, ben ik te ziek om buiten te zitten
Wat een weer en 't Is echt rustig hier iddquote:
Ja, beter weer dan toen ik wegging in ieder geval (geen idee wat voor weer het nu is). Dat was een graad of 2 met slagregens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wat een weer en 't Is echt rustig hier idd. Maar beter weer dan in NH, toch? Of woonde je daar niet
?
En het eten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:36 schreef lezzer het volgende:
Het is keiwarm op Balimaar wat een paradijs!
Thanks, veel plezier nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:36 schreef lezzer het volgende:
Het is keiwarm op Balimaar wat een paradijs!
@nan, ik denk dat ik ze gezien heb,, ik heb in ieder geval iets van 6 miljoen chinezen gezien daar (kolere wat een drukte)
@wonderer, succes dit weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |