ben ook blij dat ik vanacht ineens een brainwave had in mijn slaap waar ik nou mijn zonnebril had gelaten bijna nodig!quote:

In Utereg was het ook wel mooi weer vandaag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Geen zon gezien, waar zaten jullie allemaal?

Komt goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh!
zonnetje schijnt al heerlijk in den haag
straks naar sollicitatiegesprek..... ben ontzettend zenuwachtig (tja er hangt nu voor het eerst wat vanaf) en heb brak geslapen. Overigens zitten er ook al zenuwen van morgen erbij!

Het wordt vast keileukquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja niet alleen of ze me leuk vind ofzo maar gewoon alles![]()
als ik de kans krijg zal ik dat doenprobeer iig op twitter te komen elke aaf

vast wel maar awt ik doe druist ernstig tegen mijn natuur in (depressie, angststoornis etc) ben ook trots op mijzelf dat ik het ga doenquote:

ja het is kiezen uit 2 kwaden, dan maar het kwaad waar ik wel recht heb op sociale zekerheid en er is een kans dat ik het zou winnen bij de rechter/uwv omdat ik in mijn onderbouwing kan aantonen dat mijn werkgever niet alles heeft gedaan om mijn uitval te voorkomen. Het is niet dat ik dat zeker zou winnen maar er is 50-50% kansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |