quote:Op zondag 21 maart 2010 14:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van ellende omdat je blut bent?
Moet je hier eens gaan winkelen. Ik heb net een half miljoen uit de pinautomaat getrokken...
Ik moet werken om eten te betalenquote:
Het levenquote:Op zondag 21 maart 2010 09:59 schreef Vanyel het volgende:
Hallo skunkasaur
wat is er zo mooi vandaag?
Ik kom langs Hengelo, misschien dat ik morgen ff langs ga bij logician maar eerst ff kijken in hoevere ik dan nog leefquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom je in de buurt van Enschede ja? Ik woon er
Leuke meisjes...? Waar?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het leven![]()
Er gebeuren allerlei interessante dingen, de zon schijnt (hier), ik heb een lekker bruin kleurtje, leuke meisjes all over the place, goede beloften...
Hoe was de boekpresentatie wonderer?
Was jij er ook??quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef Alicey het volgende:
Boekpresentatie van wonderer was leuk.
Uiteraard ook een exemplaar meegenomen. Ik ben benieuwd, want ik ken ook Cadans verder niet.
Ik werd er vanmorgen weer naast een wakkerquote:Op maandag 22 maart 2010 01:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuke meisjes...? Waar?
I haven't seen one lately
Ja, ik was er ook! We hebben niet eens kennis gemaakt, idd. Ik heb jou nl. wel gezien.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:04 schreef Qebbel het volgende:
Was jij er ook??![]()
Ik heb alleen maar Nanking en een paar heaumeaus gezien! (En Wonderer natuurlijk...)
De cakejes waren lekker idd!quote:Het was idd leuk! Gelukkig was geen enkel cakeje gesneuveld onderweg, dus alles nog eetbaar. 'k Was helemaal blij dat mn regenboogjes helemaal gelukt waren, hihi.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Logician het volgende:
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah knuffelzacht zit n de trein naar mijenggggg!@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |