quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
Is iemand wel eens opgevallen, hoevaak er fotos worden genomen bij centraal station, en dan gewoon de tieten en de pik (van agga) eraf worden geknipt.
Je weet wel bij die bankjes bij het water met dat grind pad !
Het leven is mooi met cannabis niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
Is iemand wel eens opgevallen, hoevaak er fotos worden genomen bij centraal station, en dan gewoon de tieten en de pik (van agga) eraf worden geknipt.
Je weet wel bij die bankjes bij het water met dat grind pad !
Dus er is hoopquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap m wel
Zeemonster, fiestaatjes zijn best gewild volgens mij
Hier wordt je toch helemaal vrolijk van!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja? Was me echt nog nooit opgevallen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef woozi het volgende:
Hahaha tering was inderdaad beetje kut uitgelegd.![]()
Je weet wel hierzo:
[ afbeelding ]
Aan de overkant van het water op dat grind pad.
Daar worden onwijs vaak foto's en video's gemaakt voor reclames/posters/billboards.
Het word dan als achtergrond gebruikt.
Ik kan zo snel even niks bedenken maar als ik het vind laat ik het zien.
Ik denk dat ik al 5 reclames daar heb gezien, en ook wel een paar foto's van nieuwe auto's .
In mijn koppie!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het zo graag maar sommige zeggen NEEEEEEEE en anderenJAAA
Poll: Moet melanie weer rood haar?Ja Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierVoices tell me I'm the shit.
Die kou duurt echt te lang nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik werd vrolijk van de krokusjes
Jammer van die Siberische temperaturen nog
Waaarom?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb even een tegenstem uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |