abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2010 @ 17:08:16 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79175646
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:07 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Dat vind ik dus raar

Het lijkt al zo dat ze de hoop al opgegeven hebben..
Wtf, was is dat nu weer voor achterlijke, op niets gebaseerde conclusie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79175722
Die ene buurman had haar toch thuis zien komen iets voor 17.30? Heeft hij dan ook "die man" voor de deur gezien? Zal wel niet maar toch... je gaat er wel steeds meer over nadenken....
En tis natuurlijk ook nog licht buiten om dit tijdstip....
  maandag 15 maart 2010 @ 17:12:35 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79175808
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef Ekfar het volgende:
Die ene buurman had haar toch thuis zien komen iets voor 17.30? Heeft hij dan ook "die man" voor de deur gezien? Zal wel niet maar toch... je gaat er wel steeds meer over nadenken....
En tis natuurlijk ook nog licht buiten om dit tijdstip....
De ouders zeiden toch dat dat meisje hun dochter niet was of zo. En dat dat meisje en die man doorliepen.
pi_79175837
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wtf, was is dat nu weer voor achterlijke, op niets gebaseerde conclusie.
De foto alleen al..is niet up to date! welke ouders heeft geen up to date foto van zijn kind?
pi_79175839
Nee, die bedoelde ik niet... er was toch ook een buurman die haar op d'r fiets had thuis zien komen?

Milly werd rond tien voor half zes nog gezien door een buurman, toen zij op haar roze fiets naar haar ouderlijk huis aan de Schuilenburg reed. Haar moeder en vader waren op dat moment nog niet thuis omdat zij aan het werk waren. Ook Milly’s oudere broer en zus waren afwezig.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:13:38 #131
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_79175856
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef alors het volgende:
Misschien hing die gast wel een vaag verhaal op en is ze in haar naiviteit zelf meegelopen.
Tja, maar hoe groot is de kans dat een grote boze man bij een willekeurig huis aanbelt, hoopt dat er iemand opendoet in wie hij geinteresseerd is, en dat vervolgens het slachtoffer dan ook nog eens vrijwillig meegaat.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_79176070
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:13 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

De foto alleen al..is niet up to date! welke ouders heeft geen up to date foto van zijn kind?
Oh, hier is er eentje. Om de zoveel tijd realiseer ik me dat en doe er nog snel wat. Ik ben nooit zo van de foto's geweest. Kan toch?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 15 maart 2010 @ 17:19:12 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79176103
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:13 schreef kasper het volgende:

[..]

Tja, maar hoe groot is de kans dat een grote boze man bij een willekeurig huis aanbelt, hoopt dat er iemand opendoet in wie hij geinteresseerd is, en dat vervolgens het slachtoffer dan ook nog eens vrijwillig meegaat.
Waarom zou hij haar niet ooit gezien hebben en sindsdien in de gaten houden, waardoor hij nu dus geweten zou hebben dat ze alleen was?
pi_79176130
Ja laten we met z'n allen speculeren en voorbarige conclusies trekken
  maandag 15 maart 2010 @ 17:21:42 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79176196
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zo bedoel ik mijn post niet hoor, ik bedoel alleen dat er tig mogelijkheden zijn en dat weinig nut heeft. .

.
pi_79176233
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo bedoel ik mijn post niet hoor, ik bedoel alleen dat er tig mogelijkheden zijn en dat weinig nut heeft. .

.
Ik doelde ook niet op jou.

Meer op die zwartkijkers en mensen die de meest debiele scenario's bedenken terwijl er amper informatie voorhanden is
pi_79176262
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:

..Morse
  maandag 15 maart 2010 @ 17:24:04 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79176287
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:13 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Ga toch fietsen man.
pi_79176609
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ga toch fietsen man.
Gut..moet je aandacht hebben..heb geen fiets.zo goed?
pi_79181600
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:17 schreef Stali het volgende:

Het kan allemaal best zo zijn. Maar als ik mijn dochter aan de telefoon heb en ze zegt dat er een vreemde meneer aan de deur staat, dan blijf ik toch wel even aan de lijn om te weten wie dat is. Ik vind het zo gek dat ze opgehangen hebben.
Da's precies wat mij steeds dwars zit, idd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 15 maart 2010 @ 19:53:29 #141
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_79181831
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:

Waarom zou hij haar niet ooit gezien hebben en sindsdien in de gaten houden, waardoor hij nu dus geweten zou hebben dat ze alleen was?
Zou kunnen. Maar zoals ik zei: ik acht die kans niet zo groot.

We moeten uitkijken dat we niet de meest debiele scenario's bedenken terwijl er amper informatie voorhanden is.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_79181971
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:49 schreef shmoopy het volgende:

[..]

"Zal wel een collecte zijn" lijkt me echt waarschijnlijker dan "omg dat is vast een ontvoerder".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79182004
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:49 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Echt?? Ze is toch 12? Mij werd toen niet meer verteld 'niet de deur opendoen hoor als er wordt aangebeld', en zeker niet in het middag-uur. Zo gevaarlijk is de wereld nou ook weer niet.
pi_79182080
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Zal wel een collecte zijn" lijkt me echt waarschijnlijker dan "omg dat is vast een ontvoerder".
Tuurlijk, maar dat wil ik dan wel even zeker weten, dus blijf ik aan de foon.
Sowieso zal een man wel voor mij komen voor het een of ander en niet voor mijn kind.

Daarbij optellend dat het kind in deze kou zonder jas de deur uit is gegaan zou bij mij zeker een alarm af doen gaan. Dat is gewoon niet logisch.
pi_79182160
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Echt?? Ze is toch 12? Mij werd toen niet meer verteld 'niet de deur opendoen hoor als er wordt aangebeld', en zeker niet in het middag-uur. Zo gevaarlijk is de wereld nou ook weer niet.
Blijkbaar dus wel.
Een kind van die leeftijd kan de situatie en mensen en hun bedoelingen nog niet goed inschatten, ik neem dat risico gewoon niet.
Misschien omdat ik in een grote stad woon, zou kunnen, maar toch...
pi_79182295
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel.
Een kind van die leeftijd kan de situatie en mensen en hun bedoelingen nog niet goed inschatten, ik neem dat risico gewoon niet.
Misschien omdat ik in een grote stad woon, zou kunnen, maar toch...
Sorry, maar toch een beetje:

Ik woon ook in een grote stad, dat risico kun je makkelijk nemen. De kans dat er een kwaadaardig iemand voor je deur staat is nihil, en ik wil mijn kind niet opvoeden met het idee dat de deur opendoen gevaarlijk is. Vind je dat niet een fijnere visie om mee te geven aan je kind?
pi_79182366
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat wil ik dan wel even zeker weten, dus blijf ik aan de foon.
Sowieso zal een man wel voor mij komen voor het een of ander en niet voor mijn kind.

Daarbij optellend dat het kind in deze kou zonder jas de deur uit is gegaan zou bij mij zeker een alarm af doen gaan. Dat is gewoon niet logisch.
Nee maar dat laatste wist mams niet toen ze belde. Als 12 jarige mag je toch zeker wel de deur open doen zonder te bedenken dat de kans bestaat dat er een gek voor staat? Dat je inderdaad verwacht dat het voor jou is en dat je nieuwsgierig bent is een acceptabele reden, maar dat je vreest voor onheil is wel paranoide hoor.
pi_79182369
Ik wens de ouders sterkte toe en ik hoop dat ze weer ongedeerd komt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79182823
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Sorry, maar toch een beetje:

Ik woon ook in een grote stad, dat risico kun je makkelijk nemen. De kans dat er een kwaadaardig iemand voor je deur staat is nihil, en ik wil mijn kind niet opvoeden met het idee dat de deur opendoen gevaarlijk is. Vind je dat niet een fijnere visie om mee te geven aan je kind?
Je 't je maar suf.
Ik wil mijn kind met liefde een roze wolkjes en geurige bloemetjes-visie van de wereld meegeven, feit blijft dat er regelmatig gewaarschuwd wordt voor indringers hier, pipo's die onder valse voorwendselen je huis in proberen te komen etc.

Totdat mijn kinderen oud en vooral wijs genoeg zijn dergelijke situaties zelf goed in te schatten blijf ik verantwoordelijk voor dit soort risico's.
En maak je geen zorgen, het zijn geen wereldvreemde bange wezentjes, integendeel.
pi_79182925
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Je 't je maar suf.
Ik wil mijn kind met liefde een roze wolkjes en geurige bloemetjes-visie van de wereld meegeven, feit blijft dat er regelmatig gewaarschuwd wordt voor indringers hier, pipo's die onder valse voorwendselen je huis in proberen te komen etc.

Totdat mijn kinderen oud en vooral wijs genoeg zijn dergelijke situaties zelf goed in te schatten blijf ik verantwoordelijk voor dit soort risico's.
En maak je geen zorgen, het zijn geen wereldvreemde bange wezentjes, integendeel.
Je kunt dergelijke situaties nooit goed inschatten, al ben je 80. Die overkomen het trouwens ook regelmatig, de wijze, verstandige oudere van dagen als ik opsporing verzocht mag geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')