Ik kwam als kind wekelijks in sterrenburg omdat ik daar vrienden had maar nooit van gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik niet zoveel heb met die arrogante Sterrenburgers die denken verheven te zijn boven de rest van Dordt is dit natuurlijk een eigenaardig verhaal.
Kent iemand Rashied de Koelie uit Sterrenburg?²
Waarom moet dat joch nou weer een poot uitgedraaid worden omdat haar dochter het niet nodig vond om even te laten weten waar ze uithing.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had dat "ventje om de hoek" zelf even opgezocht. Mja, verschil moet er zijn.
Sjesus, dat niemand daar nog aan heeft gedacht zeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:35 schreef Jojoke het volgende:
Kunnen ze niet even alle eigenaren van rode Opel Corsa's in de regio Dordt natrekken en dan kijken of één van hen eerder te maken heeft gehad met de politie ivm zeden/ontvoeringszaken. Meestal blijkt in dit soort zaken dat de verdachte in de omgeving woont en al eerder iets gedaan heeft.
En dan is zij het niet eens op dat filmpje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sjesus, dat niemand daar nog aan heeft gedacht zeg.
Dat dus, maar ik denk dat het ijdele hoop is..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat het meiske veilig wordt teruggevonden
Broertje van Raoul die bij Wieldrecht voetbalde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik kwam als kind wekelijks in sterrenburg omdat ik daar vrienden had maar nooit van gehoord.
Wie is dat dan?
Inderdaad, wat een achterlijke reactie. Ohneeeee, een meisje van 17 die seks heeft!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Waarom moet dat joch nou weer een poot uitgedraaid worden omdat haar dochter het niet nodig vond om even te laten weten waar ze uithing.
Lijkt een beetje de norm te zijn dat de verantwoordelijkheid altijd bij de jongen wordt gelegd.
Zeker nu het al zo lang duurt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik denk dat het ijdele hoop is..
Van telegraaf.nl:
DORDRECHT - De politie in Dordrecht heeft tot zaterdagmiddag zestig tips binnengekregen over de verdwijning, woensdag, van de 12-jarige Millie Boele. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdag laten weten. De tips hebben nog niet geleid tot het vinden van de tiener. Ook heeft de politie nog geen aanwijzingen over hoe het meisje uit de Schuilenburg in Dordrecht is verdwenen. Er werken veertig mensen aan de zaak.
Het doet me aan Sybine Jansons denken. Ik hoop echt dat dit zo'n onbenullige zaak is dat ik over 10 jaar haar naam echt niet meer weet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze al dood is. Bij Sybine wist ik zeker dat ze nog leefde tot ze gevonden werd, en ik hoop van ganser harte dat ik er nu weer naast zit.quote:
Zou het misschien kunnen dat die vader door al die gebeurtennisen een beetje aangeslagen?quote:Op zondag 14 maart 2010 05:10 schreef cobain1994 het volgende:
Waar was de vader op het tijdstip 17:30?. Zie hem net bij HvNL en vind het maar een eigenaardig mannetje, rare reacties en lichaamstaal.
* Blistering kijkt in kelderquote:
Meestal betreft dat vermissing van kinderen die betrokken zijn bij een scheiding en waarbij 1 van de ouders het kind heeft meegenomen. Ik geloof dat daarvan in dit geval geen sprake is. Ook betreft het hier geen weglopen puber die boos is op haar ouders voor zover ik het begrepen heb.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom wordt er nu zo'n alarm geslagen?
Kijk op 'opsporing verzocht' en zie dat daar ook een heleboel vermiste jonge meisjes op staan, waarom is daar geen amber alert voor uitgegeven?
Heb je het over dit geval? Dit meisje is twaalfquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een achterlijke reactie. Ohneeeee, een meisje van 17 die seks heeft!
quote:DORDRECHT - Een 12-jarig meisje uit Dordrecht is gistermiddag onder alarmerende omstandigheden verdwenen uit Dordrecht. Volgens onbevestigde berichten is het meisje Amalia (roepnaam Milly) Boele met geweld ontvoerd. Het slachtoffertje is nog steeds spoorloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |