Onderaan beginnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, de enige aangepaste link die nergens meer naar linkte wordt verwijderd
En nou nog een keer lezen wat ik schreef en wat je verwijderd hebt, dat heeft niets met onderaan beginnen te maken.quote:
Rustig, zennnnnn!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nou nog een keer lezen wat ik schreef en wat je verwijderd hebt, dat heeft niets met onderaan beginnen te maken.
Dat is leuk wat je vriend er van vindt, misschien een accountje op fok geven zodat niet iedere keer dat screenshotje gepost hoeft te worden?quote:
Ja, ja, ja... ik heb er een hekel aan als mods aan m'n posts zitten, zeker als daar geen reden toe is.quote:
De volgende keer ga ik eerst alles lezen alvorens ik iets ga editten. Ja, dat schiet lekker op, nog meer mensen die de link gaan quoten. Ik zet hem wel eventjes terug. Kusje hou van jou wil je nooit meer kwijt wij tweeën, niet te breken, je weettog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja... ik heb er een hekel aan als mods aan m'n posts zitten, zeker als daar geen reden toe is.
En als ik je gelijk geef dan wordt mij zeker een doodsverwensing verweten.... zo makkelijk gaat dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef Renesite het volgende:
Godverdorie nu is Leandra op mij erg boosjes. Potverjandorie! Nu kan ik net zo goed zelfmoord plegen!!!
Ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik je gelijk geef dan wordt mij zeker een doodsverwensing verweten.... zo makkelijk gaat dat niet
Waar ben je nou weer ontroostbaar over?? Dat ik je geen gelijk geef of dat ik me niet zo makkelijk tot een doodsverwensing laat verleiden??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |