Chinese horloges FTW.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou die kermis-Casio mocht er ook wel wezen.
71 stuks jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij zijn er heir ook weer veel van...
Ik zal een box voor je bestellen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef meneerdeman het volgende:
Ik stop de hunt ... ga naar huis ... al met al erg teleurstellend
Ja, geen hete dikke negerinnen, geen Russische import bruiden met verrassingsdozen. Anticlimaxaal geheel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef meneerdeman het volgende:
Ik stop de hunt ... ga naar huis ... al met al erg teleurstellend
Useless?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef TECstarINC het volgende:
DE IBOOD H(orloge)UN(utteloze speakersets)T(eringpannen)
wie verzint wat voor de U ?
Die faalboxen zijn anders ook niet echt fantastisch hoor..... pennen, stickers, petjes en een rol pepermunt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef Mellow_ het volgende:
Lees ik nu op Twitter () dat er gloeiendegloeiende geen box komt?
Jij bent ook net wakker? Is al 100x besproken hier, NL krijgt geen box blijkbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef Mellow_ het volgende:
Lees ik nu op Twitter () dat er gloeiendegloeiende geen box komt?
Die ander zit vol uitgehard zaad?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef -En4Cer- het volgende:
MMhhhh.. ik hoop dat die 4-seizoenendekbed van Cinderella nog een keer langskomt.
Ik was net te laat.. Kan wel een nieuwe deken gebruiken.
Nee, wel net thuisquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij bent ook net wakker? Is al 100x besproken hier, NL krijgt geen box blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |