Ja doe ik vanavond goed ... moet ook nog werken hier, ja het is belanchelijk ik weet hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gij moet mij nog even terug pm'en want ik wil die harmony van je kopen.
waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Radio-silence het volgende:
Iemand bier en tieten?
Dat is alleen met de gewilde productenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Ralphmeister het volgende:
waarom doen ze niet gewoon telkens 1 van elk product
Werken? Ben je wel lekker, dat doe je toch nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ja doe ik vanavond goed ... moet ook nog werken hier, ja het is belanchelijk ik weet het
De losse. Mijn woonkamer is te klein voor een 7.1 en ik denk dat mijn buren er niet zo vrolijk van zullen worden.quote:
Daar zijn ook al 4-5 verschillende van langsgekomen jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
K moet nog een networked mediatank hebben. zijn die al voorbij gekomen? bijv. de HDX-1000
Ja ik wist niet dat het vandaag was, het is ook maar dat mijn leraar binnen kwam met de opmerking "Ik heb 3 en een half uur lang lopen F5en"quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Daar zijn ook al 4-5 verschillende van langsgekomen ja
Twee keer de helft?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
Minder dan de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |