Goedkoper.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm die heb ik in januari nog gezien, maar dit detail is me eerlijk gezegd alweer ontschoten.
Volgens mij was het best prijzig...
$1500?
SamuelofSEK + 1quote:
Ja, geloof van wel, maar denk dat een remake nog niet echt nodig is, zeker niet na het zien van het origineel.quote:
Hoezo houdt ze het boek verkeerd om ?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Titel van deze wat mij betreft verrassend leuke sequel
[ afbeelding ]
Geen idee wat ze met dat boek aan het doen isquote:Op maandag 15 maart 2010 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoezo houdt ze het boek verkeerd om ?
Ontopic, geen idee....
Cabin Fever 2 ?
dat is het goede nummertje en een spelling die geen pijn aan me ogen doetquote:
ja stomquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zoek een sequel he Chen![]()
Geen Halloween II
Ik kan hem niet goedrekenen....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef Moontje1980 het volgende:
Leslie Nielsen in Scary Movie 3 als de President van USA bij de persconferentie van de VN.
Het is idd deel 4quote:Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef Moontje1980 het volgende:
Deel 4 dan? Deel twee was op dat kasteel, dus dat kan m niet zijn....
Shit, je kan wel merken dat ik nog aan het aftasten ben wat jullie weten... haha.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Fall
The Cell
Eh... Tarsem Singh ofzo? Dat zijn echt van die namen die ik zelden onthou
Dacht eerst aan Cameron, al die natuur films in 3D die hij heeft gemaakt, toen aan the age of stupid, maar dat kon uiteraard niet... toen werd het maar gokken, eerst stom, maar Herzog is inderdaad wel het type hiernaar, ook met Encounters at the end of the world en grizszly manquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar toch zeker niet zoals Cameron en Burton, anders hadden jullie het wel sneller goed gehad
Film is overigens The Wild Blue Yonder
Chen+1
22 SamuelofSEK
17 Chen
9 lamers
9 Patch
8 Hulkio
8 Dopekoe
8 Moontje 1980
6 InTrePidIvity
4 hornage
3 Flitspaal