In een ander topic wel hoorquote:
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SCquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Taiga het volgende:
Verveel me de tering vandaag...dus ik kom hier ook maar even meedoen
Oh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SC
Ik was het resultaat hier aan het bewonderen. Vrij bruinig, maar de kleuren komen hier en daar bovendrijven als gevolg van de chemische reactiesquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
We waren heul niet aan t LOGgen, we waren druk in andere topics.
Voor de slotjes kwamen, we moesten snel zijn![]()
Heel OUD zit ineens hier![]()
Kliniek van de Vage Klachtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh?
Ben jij daarom af en toe een poosje zo stil?
Of bedoel je de ESF kliniek![]()
Hahahaha een paar dagen nog welquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was het resultaat hier aan het bewonderen. Vrij bruinig, maar de kleuren komen hier en daar bovendrijven als gevolg van de chemische reacties
Foto zal wel volgen. Ik denk wel dat dit een paar dagen moet drogen.
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SC
Meer dan een post hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?
En gewoon doorposten he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?
Vreemd hé?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:We waren heul niet aan t LOGgen, we waren druk in andere topics.
Voor de slotjes kwamen, we moesten snel zijn![]()
Heel OUD zit ineens hier![]()
Hey Stregaquote:
Kan niet, lukt niet. Heb het geprobeerd, maar zelfs opname hielp niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou m weg doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef Qwea het volgende:
kolere, ik lig op de bank, en elke x als ik wil typen, komt baloe er met zn kop tussen
aandachtsgeilebeer
Nee, flauw hé, ik ben hem zooooo zat na 3 maanden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey Strega![]()
Qwea wilde niet ruilen voor een wegwerpbullie he
MrSubtle wil die dikke wel denk ikquote:
Ben wel benieuwd, nu zijn mannen sowieso al slechter in kleuren. Heeft te maken met kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was het resultaat hier aan het bewonderen. Vrij bruinig, maar de kleuren komen hier en daar bovendrijven als gevolg van de chemische reacties
Foto zal wel volgen. Ik denk wel dat dit een paar dagen moet drogen.
Mannen kijken ook voornamelijk naar vormen, minder naar kleurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, nu zijn mannen sowieso al slechter in kleuren. Heeft te maken met kijken.
Vandaag begonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Taiga het volgende:
Is de Crufts al begonnen? Dacht dat het later in het jaar was.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mannen kijken ook voornamelijk naar vormen, minder naar kleuren
Ik moet er vaak zoooo om lachen. Zegt zijn moeder: wil jij de deur op slot doen. Het is die groene sleutel. Kijkt ie zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, nu zijn mannen sowieso al slechter in kleuren. Heeft te maken met kijken.
Jaar gaat snel omquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vandaag begonnen![]()
Tis volgens mij altijd het tweede weekend van maart![]()
Niet meer op BBC helaas maar wel online te kijken
Oh hier wel, loopt al de hele dag mee op mn werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef Taiga het volgende:
[..]
Jaar gaat snel om![]()
Laad voor geen meter hier...
Kende het niet, gelijk gebookmarked. Leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
CRUFTS TV .
Ik spam de link nog eens, behendigheid , net een hele gave poedel en daarna een stafford die snel was
Tja.......quote:
Tis nu 4 dagen, dus je moet zoveel mogelijk kijken, grootste hondenshow van Europaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Kende het niet, gelijk gebookmarked. Leuk
Heb je de pizza's al?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef senesta het volgende:
Halleuh! En een FIPO voor Elies alvast
Op Crufts is ook behendigheid & gehoorzaamheid en doggydance en fly ball en zo , echt supermegagaafquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Taiga het volgende:
ja hij is geladen! Leuk!! Wist niet dat dit soort dingen ook bij de Crufts gedaan werden. Ben er niet zo in thuis moet ik zeggen. Dacht dat het alleen showen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |