In een ander topic wel hoorquote:
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SCquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Taiga het volgende:
Verveel me de tering vandaag...dus ik kom hier ook maar even meedoen
Oh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SC
Ik was het resultaat hier aan het bewonderen. Vrij bruinig, maar de kleuren komen hier en daar bovendrijven als gevolg van de chemische reactiesquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
We waren heul niet aan t LOGgen, we waren druk in andere topics.
Voor de slotjes kwamen, we moesten snel zijn![]()
Heel OUD zit ineens hier![]()
Kliniek van de Vage Klachtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh?
Ben jij daarom af en toe een poosje zo stil?
Of bedoel je de ESF kliniek![]()
Hahahaha een paar dagen nog welquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was het resultaat hier aan het bewonderen. Vrij bruinig, maar de kleuren komen hier en daar bovendrijven als gevolg van de chemische reacties
Foto zal wel volgen. Ik denk wel dat dit een paar dagen moet drogen.
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik mee uitkijken als ik jou was. Het kost sommigen de grootste moeite om er dan weer weg te blijven. Er zijn zelfs speciale klinieken in oprichting om af te kicken van de F&F SC
Meer dan een post hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?
En gewoon doorposten he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha zal oppassen...wat zijn de eerste verschijnselen?
Vreemd hé?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:We waren heul niet aan t LOGgen, we waren druk in andere topics.
Voor de slotjes kwamen, we moesten snel zijn![]()
Heel OUD zit ineens hier![]()
Hey Stregaquote:
Kan niet, lukt niet. Heb het geprobeerd, maar zelfs opname hielp niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |