Moet je wel hier heen komen. Ik ben niet van plan moeite erin te stekenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders neem ik Baloe en jij Spider, die kan wel met een konijntje
Tijd voor de eerste F&F rel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ha..ha..ha..
Ik wist niet dat er in F&F tegenwoordig gebaggerd werd
Klopt. Ik vind het een KUTBEESTquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Sisko het volgende:
Ik snap serieus niet waarom je de hond wegdoet ipv het konijn. Ik neem tenminste aan dat die hond al jaren bij jullie is. Iets zegt me dat je die hond niet eens mag
Ik vond jouw reacties anders erg grappig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht.
Gewoon een kutlemming die niet grappig is.
Ja, dan houdt het op hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je wel hier heen komen. Ik ben niet van plan moeite erin te steken
Ok, gelukkig maar (is een lemming niet een verhaaltje wat van een ander verhaaltje is gepikt. Als in, is er ergens een post waar deze op gebaseerd is)quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Voor alle mensen die serieus reageren... LEMMING!![]()
Ja dus klink eens op de F&F index zou ik zeggen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar (is een lemming niet een verhaaltje wat van een ander verhaaltje is gepikt. Als in, is er ergens een post waar deze op gebaseerd is)
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar (is een lemming niet een verhaaltje wat van een ander verhaaltje is gepikt. Als in, is er ergens een post waar deze op gebaseerd is)
Spaart ze sneeuwwitje en de 7 dwergen? En heeft het onlangs een goed hamster gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet nog wel een leuk adresje... Echt een hondenliefhebber
Heb je geen madelief?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Mirjam het volgende:
ruilen voor een orchidee?
Nope, wel voor een gnoe!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, ik heb hier nog een bos-marmot he... en die is ongesteld.. kan ik die ruilen voor een emoe?
Mocht ie bijten maakt dat ook niet uit, ze heeft een hele hoge pijngrens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spaart ze sneeuwwitje en de 7 dwergen? En heeft het onlangs een goed hamster gekocht?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mocht ie bijten maakt dat ook niet uit, ze heeft een hele hoge pijngrens.
Ik wil de baby wel ruilen tegen een hamster, baloe heeft nog niet gegeten bedenk ik me netquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:
Ik wil hem wel ruilen, Ik heb een baby die allergies is voor katten
Ze heet Elsje, is ongeveer 1 jaar, knuffelt graag, is lief voor kinderen en dieren maar is nog niet geheel zindelijk.
Waneer kom je de baby halen?
hmmm,,, doe maar dan...quote:
Ik ken TS meer als een bitchy en zuigende user. Vandaar dat de strekking in de OP wel geloofwaardig overkwam. Het is een slechte lemming op een topic, waarin wel degelijk emoties spelen en moeilijke beslissingen genomen moeten worden en om dat dan op deze manier belachelijk te maken getuigd imo niet van enige vorm van respect.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vond jouw reacties anders erg grappig..
Leer users eens wat kennen, je hoeft geen F&Fer te zijn om te weten dat Qwea Baloe never nooit zou wegdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |