En dat geloof jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er zat de vorige keer bij 1 iemand een sony vaio laptop in a 1200 euro, in een box van 20 euro.
haha.. idd.. vuile flikkers zijn het eigenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren al gezegd, ik heb zo'n box gehad een tijd geleden.
Resultaat:
1 kaars, paar proefpakjes kaugum, van die nephotelbonnen, een oude FHM en nog een kortingsbonnenboekje waar je geen reet aan hebt.
Vast een medewerker van ibood ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er zat de vorige keer bij 1 iemand een sony vaio laptop in a 1200 euro, in een box van 20 euro.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Resultaat:
1 kaars, paar proefpakjes kaugum, van die nephotelbonnen, een oude FHM en nog een kortingsbonnenboekje waar je geen reet aan hebt.
Volgens mij was dat dan weer uitgerekend een box van 40 euro.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus echt wel, volstrekt willekeurig, dat doen ze zodat mensen die blijven kopen, ze halen t er echt wel uit hoor met alle andere boxen waar prut in zit.quote:
Paar aanbiedingen die niemand heeft kunnen scoren.. 36 horloges.. Oh, en een discussie over een dekbed. Niet veel dus.quote:
Kan ook idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat dan weer uitgerekend een box van 40 euro.
Volgens mij was dat die box van 20 euro + 4,95 verzendkosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]En hoeveel had je daar voor betaald?
quote:
Ik weet wel de eerste keer dat er een box was waren ze heel tof, maar er waren er maar een paar. Toen de 2e en 3e keer was er steeds gezeik dat er te weinig boxen waren, dus de keer daarna hadden ze ineens heel veel boxen, maar waren er relatief veel minder toffe boxen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Resultaat:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha.. ja.. ik kreeg een keer oboma (oma van obama) in een iboodbox.. gelijk teruggestuurd
klopt niet wat daar staatquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Ted038 het volgende:
[..]
echt ?
http://www.dagelijksekoop(...)xl-240-x-220-cm.html
ik wil het niet geloven haha.. anders ben ik jaloers..quote:
Daarom duurt het een eeuwigheidquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Dat mensen dat ding kopen zegrefurbished ding.
Beste Ted,quote:
Dat zijn van die mensen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Dat mensen dat ding kopen zegrefurbished ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |