quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.Morgen weer vroeg.
Gast, je bent een half uur te vroegquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.Morgen weer vroeg.
Gisteren was ik nog vroeger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, je bent een half uur te vroegIk snap niks van jou
Ja maar dat heb ik niet terug gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog vroeger.
dank je. Jij ook alvastquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet terug gelezen
Maar slaap lekker dan he
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vandaag geownd met gekke bekken trekken in de C1000 door een jochie van 3Gelukkig was zn moeder wel een MILF die ik weer ownde met lief glimlachen
[/lief dagboek]
Kleine kinderen blijven baas met gekke bekken trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vandaag geownd met gekke bekken trekken in de C1000 door een jochie van 3Gelukkig was zn moeder wel een MILF die ik weer ownde met lief glimlachen
[/lief dagboek]
Ja, ik dacht dat ik dat wel ff kon winnen, want meestal kijken kinderen alleen zo:quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kleine kinderen blijven baas met gekke bekken trekken.
Pwned!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik dat wel ff kon winnen, want meestal kijken kinderen alleen zo:terug, maar dit kind was gewiekster
Kutleven mangquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
Lang leve het Boekenweekgeschenk
Pa had voor mijn zus haar verjaardag twee Terry Pratchett boeken gekocht, en daar het Boekenweekgeschenk bij gekregen, wat hij ook aan mijn zus gaf, incl treinkaartje.
Nu wil het geval dat ze zondag haar verjaardag viert met alle vrienden enzo, en dus niet kan reizen op de enige dat dat het kaartje geldig is.
Drie keer raden wat hier nu ligt zodat ik zondag naar L.no toe kan
Bedanktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenDean, gefeliciteerd met je zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |