quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
zo is ie beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Gezellig!quote:
Zo issie nog beter.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Tissue nodig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Lekker van die rokende mensen die onder je wonenHele kamer stinkt naar rook als ik ff aan het luchten was
Eerder zo'n MJ mondkapjequote:
Zet ff wat korsakoff opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Lekker van die rokende mensen die onder je wonenHele kamer stinkt naar rook als ik ff aan het luchten was
`quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Kamelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Milou__ het volgende:
Ik poste zeker een mannengrapje? Ik vond hem zelf niet zo namelijk
Ik heb al genoeg Korsakov johquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
`
Niet zo'n ding?AngerfistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
MOHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg Korsakov joh
[..]
Angerfist
BAMBAMBAM!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
`
Niet zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:
Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOOOOOOOOH
Ik luister non stop kriptonytequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef jna het volgende:
Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands.
Ik moet nog even een geschikte tentgenote zoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef jna het volgende:
Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands.
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet nog even een geschikte tentgenote zoeken
Onze eerste klant!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?
Nee gek, dating.fok.nl werkt veel beterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?
Misschien wel een optie voor Bootje danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, dating.fok.nl werkt veel beter
Ik heb net het boek "maak van je klanten je fans" gelezen. Dus we kunnen ook aan mercidising doen.quote:
Ja, maar ik kick op dat refreinquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dat nummer waar ie serieus zegt: je breekte zo veel?
Hij heeft het bedacht manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien wel een optie voor Bootje dan
Wie was het?! Moet k diegene komen nakken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn hart was al gebroken, nu heb ik herkenning in dat lied
Nee jij breektequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Wie was het?! Moet k diegene komen nakken?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jij breektemijn hart. En je weet dondersgoed waarom
Ik kan heel goed een duif nadoen want vroeger had een dude die hier een paar huizen verderop woonde duiven. Dus die zaten altijd op het balkon voor m'n slaapkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |