Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh héquote:
Niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh hé
Serieus daar googlede ik ook opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Bravebart het volgende:
Google Imagen op "hardcore bart" geeft wat, uuuhm, aparte...resultaten
Ik hep nep dislekzie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh hé
Ok dan iz het goetquote:
En zo hoort datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef jna het volgende:
Bos zit dus gewoon onder de plak bij z'n mokkel
Hij wordt gewoon het bos ingestuurd door zijn adviseur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef jna het volgende:
Bos zit dus gewoon onder de plak bij z'n mokkel
Mwa. Ik heb er jaren terug mee in een tent gelegen, op Lowlands...quote:
Joah. Toch stem ik niet op de PvdA.quote:
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere hardcoregabbersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah. Toch stem ik niet op de PvdA.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere bartcoregabbers
Is daar wat mis mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere hardcoregabbers
KOM DAN JONGUH. WIE KOMT ME HALEN?! IK MAAK 'M KAPOTTTTT!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?Ik weet waar je woont hoor!
IK STUUR DIE ROOIE OP JE AF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH. WIE KOMT ME HALEN?! IK MAAK 'M KAPOTTTTT!!!
Ik denk dat hij door de bomen het bos niet meer zag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon het bos ingestuurd door zijn adviseur.
Ik heb gehoord dat ze een flink bos hout voor de deur heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsDynafrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die dude van de SP stemmen gaat trekkenwat een hoofd zeg
Jawel, je keek.![]()
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet op
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsIk ben bang dat ik zometeen weer zo moeilijk mijn huis binnen kom want het weekend staat voor de deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsMuwhahaha mooie snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet opJa jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet opJawel, je keek.![]()
En dan moet je ons maar opzadelen met van die wanhumor?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ja jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.
Kom ff naar den haagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ja jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.Jawel, je keek.![]()
Het is friet, dus de grap is geslaagd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet op
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Die kwam ik per toeval tegen..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan moet je ons maar opzadelen met van die wanhumor?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: