abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108511179
Bij 3 voor 12/vpro kenden ze Wilco al wel langer hoor.... Ik kan me nog een Lolapalooza ttv de YHF release herinneren. Misschien is The Whole Love gewoon beter te promoten dan al het voorafgaande? Ook live is het nu 3 minuten van Art of Almost duidelijk hoe geniaal dit is, terwijl dat vroeger wel eens anders was.

Eigenlijk kan ik me alleen maar lovende recensies in NRC/VK/3voor12 herinneren. Maar fijn dat de rest van 3FM ook eens een keertje meedoet. Het Elbow effect, zullen we maar zeggen.
pi_108547690
The Whole Love is absoluut makkelijker in de markt te zetten dan YHF.
Het is een ontzettend radiovriendelijk plaatje met luchtige thema's, en dat was YHF natuurlijk helemaal niet.

Art of Almost is in die zin de vreemde eend van de plaat. Had er van mij persoonlijk ook niet opgehoeven. Vind het een beetje rare manier om te zeggen "kijk, we kunnen wel nog experimenteren als we willen". Sowieso ook omdat het onderdoet voor andere experimentele nummers als Spiders/Kidsmoke of I Am Trying To Break Your Heart.
pi_108548342
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef webfreak het volgende:
The Whole Love is absoluut makkelijker in de markt te zetten dan YHF.
Het is een ontzettend radiovriendelijk plaatje met luchtige thema's, en dat was YHF natuurlijk helemaal niet.

Art of Almost is in die zin de vreemde eend van de plaat. Had er van mij persoonlijk ook niet opgehoeven. Vind het een beetje rare manier om te zeggen "kijk, we kunnen wel nog experimenteren als we willen". Sowieso ook omdat het onderdoet voor andere experimentele nummers als Spiders/Kidsmoke of I Am Trying To Break Your Heart.
Ach, zonder Art of Almost had ik het het slechtste Wilco album vooralsnog gevonden, dus ik ben er blij mee :P
En ik vind het zeker niet onderdoen voor andere experimentele nummers van Wilco. Integendeel, om eerlijk te zijn zou ik dit best wel het allerbeste Wilco nummer kunnen vinden. _O_
(de liveversies van Spiders daargelaten)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108556646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef webfreak het volgende:

Tja... Videoclips zijn nooit echt hun ding geweest.
Daar hebben ze tegenwoordig Spencer voor.
http://www.huffingtonpost(...)video_n_1191249.html
pi_108617474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ach, zonder Art of Almost had ik het het slechtste Wilco album vooralsnog gevonden, dus ik ben er blij mee :P
En ik vind het zeker niet onderdoen voor andere experimentele nummers van Wilco. Integendeel, om eerlijk te zijn zou ik dit best wel het allerbeste Wilco nummer kunnen vinden. _O_
(de liveversies van Spiders daargelaten)
Echt? Ik vind het na Bull Black Nova het minste Wilco-nummer van de laatste jaren.
Maar goed om te horen dat er toch mensen zijn die er van houden. :)

Overigens vind ik The Whole Love ook niet briljant ofzo, maar het is een hele verbetering t.o.v. "Wilco The Album".
pi_108617893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:36 schreef webfreak het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het na Bull Black Nova het minste Wilco-nummer van de laatste jaren.
Maar goed om te horen dat er toch mensen zijn die er van houden. :)

Overigens vind ik The Whole Love ook niet briljant ofzo, maar het is een hele verbetering t.o.v. "Wilco The Album".
:o , wij hebben een andere Wilco smaak geloof ik. Bull Black Nova is het beste nummer van het vorige album, en Art of Almost van het huidige. En ik denk dat 95% van de Wilco fans er zo over denkt :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108618321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

:o , wij hebben een andere Wilco smaak geloof ik. Bull Black Nova is het beste nummer van het vorige album, en Art of Almost van het huidige. En ik denk dat 95% van de Wilco fans er zo over denkt :P
Dat vind ik een merkwaardige opmerking. Waarom zou je denken dat 95% van de Wilco fans er zo over denkt? Toevallig is het handjevol Wilco-fans dat ik ken het in grote delen met me eens. Zijn wij dan die 5%? Leg uit.

(Overigens ben ik me anno 2012 ook niet helemaal meer bewust van wat het Wilco publiek behelst. In de jaren dat ik ze gezien heb is het publiek erg veranderd. Na SBS is de gemiddelde leeftijd een jaar of 20 opgeschoven geloof ik ;))

Maar terug naar die liedjes. Het zijn allebei nummers die, in mijn beleving, mijlenver van het gebruikelijke Wilco repertoire afstaan door gebrek aan melodie, dynamiek en helaas ook een beetje aan ambacht. Ze lijken in een middag in elkaar gezet. Waarschijnlijk ontstaan in een jam. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik herken in Tweedy toch vooral een songwriter die erg lang aan zijn liedjes schaaft. Ook als het om lange, uitgesponnen instrumentale nummers gaat.
Als je bijvoorbeeld luistert naar "At Least That's What You Said" hoor je al die dingen wel.
pi_108618479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:10 schreef webfreak het volgende:

[..]

Dat vind ik een merkwaardige opmerking. Waarom zou je denken dat 95% van de Wilco fans er zo over denkt? Toevallig is het handjevol Wilco-fans dat ik ken het in grote delen met me eens. Zijn wij dan die 5%? Leg uit.

(Overigens ben ik me anno 2012 ook niet helemaal meer bewust van wat het Wilco publiek behelst. In de jaren dat ik ze gezien heb is het publiek erg veranderd. Na SBS is de gemiddelde leeftijd een jaar of 20 opgeschoven geloof ik ;))

Maar terug naar die liedjes. Het zijn allebei nummers die, in mijn beleving, mijlenver van het gebruikelijke Wilco repertoire afstaan door gebrek aan melodie, dynamiek en helaas ook een beetje aan ambacht. Ze lijken in een middag in elkaar gezet. Waarschijnlijk ontstaan in een jam. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik herken in Tweedy toch vooral een songwriter die erg lang aan zijn liedjes schaaft. Ook als het om lange, uitgesponnen instrumentale nummers gaat.
Als je bijvoorbeeld luistert naar "At Least That's What You Said" hoor je al die dingen wel.
Huh, ik lees veel Wilco forums. En overal vinden ze Art of Almost echt fantastisch (ook RYM en musicmeter zeggen dit, waar je bij musicmeter kan stemmen op het favoriete nummer van het album etc). En dezelfde reacties waren er ten tijde van Wilco the Album over Bull Black Nova. De enige nummers die nog nijgen naar YHF en Ghost is Born achtig experiment. En dus over het algemeen als de beste nummers gezien worden (en de meest spannende, want de rest is echt troep, slecht geschaafd zoals je zegt etc)...

Ik heb een beetje het gevoel dat we langs elkaar heen praten. Ik kan me echt niet voorstellen dat juist jij een nummer als Art of Almost niet het beste vind van The Whole Love?
pi_108618615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Huh, ik lees veel Wilco forums. En overal vinden ze Art of Almost echt fantastisch (ook RYM en musicmeter zeggen dit, waar je bij musicmeter kan stemmen op het favoriete nummer van het album etc). En dezelfde reacties waren er ten tijde van Wilco the Album over Bull Black Nova. De enige nummers die nog nijgen naar YHF en Ghost is Born achtig experiment. En dus over het algemeen als de beste nummers gezien worden (en de meest spannende, want de rest is echt troep, slecht geschaafd zoals je zegt etc)...

Ik heb een beetje het gevoel dat we langs elkaar heen praten. Ik kan me echt niet voorstellen dat juist jij een nummer als Art of Almost niet het beste vind van The Whole Love?
Ik hou wel van het experiment, maar ook van goede liedjes ambacht.
En ik heb na "A Ghost Is Born" nooit meer een goed experimenteel nummer van Wilco gehoord. Wel nog verschillende goede popsongs.

Dus we zijn het zeer oneens vrees ik :)
pi_108618932
Ach, het komt allemaal niet in de buurt van de eerste albums natuurlijk...(behalve Art of Almost dan, naar mijn bescheiden mening :P)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:21:59 #211
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_108628779
Groningen was goed! Hoewel ik het idee had dat Tweedy niet helemaal op en top zin er in had. Maar leuke set, beter dan in Utrecht. En een bijzondere versie van Spiders die ik nog niet kende!

Overigens sluit ik me geheel aan bij Norrage, Art Of Almost en Bull Black Nova zijn ongeveer de enige nummers van de afgelopen platen waar ik nog niet op uitgekeken ben. Qua experiment en liedje vind ik die minstens zo goed als de 'oude' nummers. En vooral Art Of Almost is toch ongeveer wel het raarste nummer in de hele catalogus.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 10:26:26 #212
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109379132
hier nog mensen die hun wilco top 5 willen delen : Top 5 van de dag
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109379251
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
^O^

Zal vandaag een lijstje posten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_109379340
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Aah leuk.

Mijn top 5 hier ook even:

Wilco:
1. Ashes of American Flags
2. At Least That's What You Said
3. Art of Almost
4. Hell is Chrome
5. Via Chicago
pi_109379700
Wel een goed excuus om Yankee Hotel Foxtrot op te zetten.

Waarom staat dat album trouwens fout gespeld in de OP. :X
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 10:47:57 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109379762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:45 schreef Felagund het volgende:
Wel een goed excuus om Yankee Hotel Foxtrot op te zetten.

Waarom staat dat album trouwens fout gespeld in de OP. :X
O-)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109388774
Bij deze ook hier het lijstje:

1. I Am Trying To Break Your Heart
2. Impossible Germany
3. One Sunday Morning
4. Poor Places
5. Misunderstood (en dan met name de versie op Kicking Television)
pi_110871854
Wat is er nou speciaal aan die Mermaid Avenue uitgave van nu? Zitten daar nog nieuwe liedjes bij?
pi_110973963
Ik kwam dit filmpje van Nels Cline tegen. Hij praat bijna 40 minuten over zijn gitaren en speelstijl! O+

dinsdag 1 mei 2012 @ 07:15:02 #221
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_110986022
quote:
ow _O_

ligt die box hier al in de winkels?
pi_111091127
Vond de Mermaid Avenue III weinig bijzonders. Duidelijk een paar outtakes die met een reden niet op de eerdere uitgaven stonden.

Alleen "When the Roses Bloom Again" vind ik echt de moeite waard, maar die was natuurlijk allang bekend bij de liefhebbers.
pi_111094490
Volgens mij heb jou nog maar zelden ergens enthousiast over gehoord...
Mag natuurlijk, maar toch.
pi_111264424
Wilco op Lowlands!
Voorheen Prep2fight/Srgt.Prepper
pi_111271908
Leuk! Hopen dat het nu wel al het publiek naar zich toetrekt, was het de vorige keer niet erg rustig? Doordat iedereen op dat gehypete Crooked Vultures zat te wachten? Ze zouden nu best wel op het hoofdpodium mogen staan als je kijkt hoe populair ze worden.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:05:34 #226
240037 Maxerazzi
c'est ça
pi_112423500
Ik zie net in mijn iTunes dat Yankee Hotel Foxtrot veruit het meest gedraaide album is. Oké, op Pink Moon van Nick Drake na, maar dat is unfair competition in mijn geval.

Wilco _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 14:08:55 #227
67089 Gillingham
The horror...
pi_112423655
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Norrage het volgende:
Leuk! Hopen dat het nu wel al het publiek naar zich toetrekt, was het de vorige keer niet erg rustig? Doordat iedereen op dat gehypete Crooked Vultures zat te wachten? Ze zouden nu best wel op het hoofdpodium mogen staan als je kijkt hoe populair ze worden.
Dat lijkt me persoonlijk ideaal op een festival. Iedereen trekt naar een grote act, terwijl je op dat moment zelf liever naar een andere act gaat.
What's it going to be then, eh?
pi_112423988
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:08 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat lijkt me persoonlijk ideaal op een festival. Iedereen trekt naar een grote act, terwijl je op dat moment zelf liever naar een andere act gaat.
Precies :D

En mijn meestgeluisterd album is zeker Being There, maar dat is een dubbelcd, telt eigenlijk niet.

hier:

Summerteeth (280 plays)
Sky Blue Sky (274 plays)
A Ghost is Born (220 plays)
Yankee Hotel Foxtrot (192 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (disc 1) (151 plays)
Being There (disc 1) (132 plays)
Wilco (The Album) (120 plays)
The Whole Love (120 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (disc 2) (119 plays)
A.M. (108 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (96 plays)
Being There (disc 2) (73 plays)

Oh, dat viel mee. Toch Summerteeth gewoon :D Dacht echt dat ik Being THere het meeste had, zo'n lekker album dat ik altijd op de achtergrond kan pleuren ook.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:14:15 #229
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_112436671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef webfreak het volgende:
Vond de Mermaid Avenue III weinig bijzonders. Duidelijk een paar outtakes die met een reden niet op de eerdere uitgaven stonden.

Alleen "When the Roses Bloom Again" vind ik echt de moeite waard, maar die was natuurlijk allang bekend bij de liefhebbers.
nou, voor een album met outtakes, vind ik het toch wel een heel erg goeie.

En als er al nummers tegenvallen, zijn het die van bragg (dat eerste numer bvb, niet iets waarmee je een album wil openen :N of go down the water -O- )

die wilconummrs (helaas maar 4) vind ik allemaal zeer degelijk, Listening To The Wind That Blows zelfs geniaal. En the jolly banker is het mooiste eerbetoon die je aan woody guthrie kan geven.

Blij met mijn aankoop dus
  maandag 4 juni 2012 @ 19:15:26 #230
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_112436732
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Precies :D

En mijn meestgeluisterd album is zeker Being There, maar dat is een dubbelcd, telt eigenlijk niet.

hier:

Summerteeth (280 plays)
Sky Blue Sky (274 plays)
A Ghost is Born (220 plays)
Yankee Hotel Foxtrot (192 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (disc 1) (151 plays)
Being There (disc 1) (132 plays)
Wilco (The Album) (120 plays)
The Whole Love (120 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (disc 2) (119 plays)
A.M. (108 plays)
Kicking Television: Live in Chicago (96 plays)
Being There (disc 2) (73 plays)

Oh, dat viel mee. Toch Summerteeth gewoon :D Dacht echt dat ik Being THere het meeste had, zo'n lekker album dat ik altijd op de achtergrond kan pleuren ook.
van mij is het sowieso kicking television, helaas houdt mijn autoradio daar geen statistiek van bij.
pi_113929019
Niet echt stikt Wilco gerelateerd, maar wel een hele jonge wilde Jeff Tweedy op bas. Geweldige opname van Uncle Tupelo 23 jaar (!) geleden :) Stelletje cowpunkrockgrungers dat ze zijn :)

pi_114684841
Ik las net dat Tweedy sinds kort van Gibson zijn 'eigen gitaar' heeft gekregen, de Gibson Jeff Tweedy Signature SG ’61:

http://www2.gibson.com/Pr(...)dy-Signature-SG.aspx

Leuk ding. :D
pi_114699692
Leuk. Dan verdient Nels er zeker een!
Is ook een filmpje van:

[ Bericht 87% gewijzigd door prinseszondererwt op 26-07-2012 23:26:53 ]
pi_114710368
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leuk. Dan verdient Nels er zeker een!
Is ook een filmpje van:
Nels mag van mij wel een eigen Jazzmaster hebben. Dan gelieve als inspiratiebron zijn '59 Jazzmaster.

pi_115783855
Het was een erg mooi concert gister op Lowlands. Helaas belachelijk rustig in de tent. :(((

Hier 2 foto's

pi_115784097
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Het was een erg mooi concert gister op Lowlands. Helaas belachelijk rustig in de tent. :(((

Hier 2 foto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik hoorde het al van een vriend. Ondanks de overlap met Foo Fighters, The XX en Modeselektor, blijft het toch wel een beetje merkwaardig dat de hele toko niet tot de nok toe vol staat. Deed het afbreuk aan de sfeer?
pi_115784188
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Ik hoorde het al van een vriend. Ondanks de overlap met Foo Fighters, The XX en Modeselektor, blijft het toch wel een beetje merkwaardig dat de hele toko niet tot de nok toe vol staat. Deed het afbreuk aan de sfeer?
Het scheen dat het bij Pukkelpop nog veel erger was. Stonden ze ook tegelijk met de fucking Foo Fighters te spelen maar nee, ik vond dat ze juist heel los aan het spelen waren en ze hadden er ook plezier in. En de mensen die er waren gingen er ook helemaal voor.

Toch zeer spijtig dat een van de beste bands ter wereld op een -muziek- festival als Lowlands zo weinig mensen trekt. Zelf had ik daar echt moeite mee.
pi_115784466
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:

[..]

Het scheen dat het bij Pukkelpop nog veel erger was. Stonden ze ook tegelijk met de fucking Foo Fighters te spelen maar nee, ik vond dat ze juist heel los aan het spelen waren en ze hadden er ook plezier in. En de mensen die er waren gingen er ook helemaal voor.

Toch zeer spijtig dat een van de beste bands ter wereld op een -muziek- festival als Lowlands zo weinig mensen trekt. Zelf had ik daar echt moeite mee.
Het is in die zin ook wel de schuld van de programmeurs. Ik vind het een beetje getuigen van weinig respect om een dusdanig gerenommeerde band als Wilco tegelijkertijd te zetten met Foo Fighters. Laatstgenoemde is nou eenmaal een reuzennaam die het radiopubliek (laat ik het maar even zo noemen) naar zich toe zal trekken. Je zou als festival toch moeten willen dat zoveel mogelijk mensen naar Wilco gaan, me dunkt. Ook de mensen die het nog niet kennen, moet je daar willen krijgen.
pi_115784802
Ja apart hè, maar dat was de vorige keer op lowlands ook al,, geen festival band ofzo?
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:09:06 #240
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_115785863
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:

[..]

Lowlands is enkel in theorie nog een muziekfestival. Ben bang dat 70/% van de 'ik kom voor de sfeer'-mensen nog nooit een nummer van Wilco hebben geluisterd.
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:17:23 #241
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_115788533
Was briljant! Los dat er weinig mensen waren heb ik enorm genoten :)
pi_115789662
Wilco O+

Ach, lowlands blijkt toch een alternatief festival voor mainstream mensen...
pi_115790291
Geweldig optreden op Lowlands idd. Wat werden we verwend met de setlist!! Rustig in de tent inderdaad, maar het is logisch dat het massa publiek naar The Foo Fighters gaat. Ik had zoiets al voorspeld.
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:32:16 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115791085
ze waren geniaal op pukkelpop _O_

idd niet erg veel volk, maar iedereen die kwam wist wel waarvoor, du supersfeer.

Daarna nog anderhalf uur foo fighters gezien, maar die rockten niet half zo hard als wilco
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:12:51 #245
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115795499
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Lowlands is enkel in theorie nog een muziekfestival. Ben bang dat 70/% van de 'ik kom voor de sfeer'-mensen nog nooit een nummer van Wilco hebben geluisterd.
Zo'n beetje de reden dat ik er niet heen hoef :').
pi_115858769
Ik heb genoten van de hele set! Mijn eerste Wilco ervaring maar zeker niet mijn laatste. Moet er nog wel wat verder in gaan duiken maar is iets wat ik zeker ga doen.

Ben blij dat ik gekozen heb om Wilco te checken ipv Foo Fighters/The XX of Modeselektor1
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:05:45 #247
247356 infp2009
More cowbell!
pi_115862747
Ik stond helemaal vooraan te genieten in ieder geval, zeker toen ze side with the seeds speelden, die ik op hun site had aangevraagd :)
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:12:44 #248
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115862991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb genoten van de hele set! Mijn eerste Wilco ervaring maar zeker niet mijn laatste. Moet er nog wel wat verder in gaan duiken maar is iets wat ik zeker ga doen.

Ben blij dat ik gekozen heb om Wilco te checken ipv Foo Fighters/The XX of Modeselektor1
Ik vond niet dat er veel boeiende artiesten op LL kwamen, maar van die vier die toen tegelijk speelden vind ik er 3 tof :').
pi_116031624
Mooie cover van Jesus Etc door Bill Fay:

Tweedy zingt ook mee op zijn laatste album, Life is people, echt een aanrader.
In the coolest little capital of the world
pi_116134227
Deze onlangs gelezen:

Erg interessante biografie die het leven van Jeff Tweedy, Uncle Tupelo en Wilco in detail beschrijft tot 2004.
Zonder twijfel de interessantste en meest bewogen jaren van de band. Heel fijn boek, een echte aanrader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')