Ik denk dat die ut niet wilt lezen, bang dat die er aan toe gaat geven..quote:Op maandag 15 maart 2010 15:19 schreef staticdata het volgende:
Voetbal, Bad company, 100 Colshet werk allemaal niet
quote:
SP nog niet veel gespeeld eigenlijk...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef FJD het volgende:
Dat chopper neermaaien in de SP is echt lastig zegOok wel fijn dat je teammaatjes je helpen en niet als een stel josti's naar een stationary RPG staan te staren
-edit-
Ben er uitgekomen. Typisch EA-kwaliteits product dit. Als ik de RPG iets verder op de heuvel pak dan lukt het m'n teammaatjes wel om me te verdedigenAI is scripted as hell en zuigt toch wel hard hoor
Verder wel geinig spelleke
Oh ja; 100 cols tocht rules
Tis wel aardig maar niet zo geniaal als sommige reviews doen geloven. Er is redelijk makkelijk doorheen te schieten, als je iets net verkeerd insteekt is het opeens veel moeilijker, de mogelijkheden voor tactiek (flanken bv.) zijn enorm beperkt omdat t level-design enorm beperkend is en de bende is enorm scripted zodat je als je dood bent gegaan direct weet wat je moet doenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef RudyCarell het volgende:
SP nog niet veel gespeeld eigenlijk...
Nee hoor, deze gasten hebben moeite met de manier van voetballen van de bezoekende partij.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Haha.
Om dan toch op de weg van jouw reactie te blijven:
Schaamtelijk dat feyenoord al zolang geen thuiswedstrijd meer heeft gewonnen! Met "de 12e man" moet dat toch een eitje zijn?
Ik zeg je 50 om 4
Zo heel lovend waren die SP reviews toch niet? Maar goed, maakte mij geen drol uit want ik heb hem toch niet voor de SP gekocht. Die speel ik alleen als de MP het niet doet (vorige week vrijdag ofzo?)quote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel aardig maar niet zo geniaal als sommige reviews doen geloven. Er is redelijk makkelijk doorheen te schieten, als je iets net verkeerd insteekt is het opeens veel moeilijker, de mogelijkheden voor tactiek (flanken bv.) zijn enorm beperkt omdat t level-design enorm beperkend is en de bende is enorm scripted zodat je als je dood bent gegaan direct weet wat je moet doen![]()
Geinig spelleke wel, zou nog wel eens de MP wat langer willen proberen
Oh ja; 100 cols tocht rules
Ik ben lid van PowNed maar niet via FOK!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef ursel het volgende:
Whehehe..
GS powned de fokkertjes..
PowNed maakt me bang
Hier toevallig nog mensen lid geworden??
Kan je ook niets aan doen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben lid van PowNed maar niet via FOK!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben ook lidRutger maakt zulke geniale filmpjes die horen gewoon op TV thuis
Aan de andere kant vrees ik wel dat zoveel zendtijd het niveau niet ten goede gaat komen maar ach. Wel beetje jammer dat t bedrag nu opeens met een automatische afschrijving wordt afgeschreven
Oh ja; 100 colls tocht rules
Heb je de filmpjes wel eens bekeken? Geweldig man! Deze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Flikker op met die nutteloze tv. Gewoon lekker op dumpert laten staan.
Ik kijk dan ook alleen nog maar sport/films/series.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef FJD het volgende:
Nee de programma's die tegenwoordig op TV worden uitgezonden zijn van dermate hoge kwaliteit dat een filmpje van Rutger daar absoluut niet in thuis hoort
ik vond ep1 geweldig. Heerlijk om er in te komen maar ik mis nog wat connectie met de karakters.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond maar eens Ep 1 van The Pacific kijkenJe kunt hem downloaden maar ook gratis (na registratie) op de HBO site bekijken
Ik moet toegeven dat ik er wel om kan lachen, echter hoeft het van mij nog steeds niet op tv. TV is achterhaalt, snap niet dat men zo graag een omroep wil, kost veel geld en over een tijdje is het weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes wel eens bekeken? Geweldig man! Deze bijvoorbeeld
http://www.geenstijl.tv/2(...)d_op_internatio.html
Kut geslapen vannacht. Om 4 uur lag ik nog wakker. Er nog maar ff uit gegaan en om 5 uur er weer ingedoken.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:54 schreef FJD het volgende:
Dat had ik gisterenKeelpijn, koorts, misselijk, zweten. Heerlijk
Lichaam verkrampt/stijf geworden dus nu last van m'n onderrug. Nee dat gaat wat worden die 100 cols tocht
Vannacht iig weer een stuk opgeknapt dus gaat de goede kant op.
Net nog even voor de Kharma gebeld maar vrees dat dat qua budget niet gaat passen. List-prijs van 2300,- en met een beetje rommelen zouden we ergens halverwege uit kunnen komen maar dat is nog steeds +275,- op de Koga.
Kan je die 100 cols tour toch mooi mee rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef FJD het volgende:
Zaterdag naar Hopmans en tenzij ze er een nog betere fiets binnen budget hebben staan rijd ik die dag nog op de Kenny-van-Hummel-experience; Koga Team Replica 2010
Had niet verwacht dat het zoveel zou schelen maar de verkoopprijzen zijn daar echt heel veel beter dan bij anderen
zorg wel dat ze hem ook daar hebben in de juiste maat uit de voorraad. Want meeste fietsen komen van extern magazijn en die kan je pas later ophalen. Als je dat van te voren vraagt dan staat die fiets in de winkel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef FJD het volgende:
Zaterdag naar Hopmans en tenzij ze er een nog betere fiets binnen budget hebben staan rijd ik die dag nog op de Kenny-van-Hummel-experience; Koga Team Replica 2010
Had niet verwacht dat het zoveel zou schelen maar de verkoopprijzen zijn daar echt heel veel beter dan bij anderen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Alberto Contador (Astana) heeft zijn programma omgegooid waardoor hij tijdens het Criterium International op 27 en 28 maart de confrontatie aan zal gaan met zijn aartsrivaal Lance Armstrong (Radioshack). OOk Cadel Evans (BMC) zal in deze tweedaagse koers op Corsica aan de start staan. In de Ardenennklassieker Luik-Bastenaken-Luik zullen de twee renners elkaar wederom treffen.
bron: wielerland
Enoh krijgt natuurlijk weer nietsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef jpjedi het volgende:
Affalay geeft 3 duels schorsing gekregen. Terecht vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |