Ik wil mn fucking shock paddles.quote:
Omdat niemand met een gigantische fallus op zn bast wil rondlopen wellicht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo mijn geile sweater ontwerp is af. Op het werk gemaakt.
Lekker uniek, geen andere boslul die ook zon sweater heeft als mij op deze aardkloot.
Patser.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Omdat niemand met een gigantische fallus op zn bast wil rondlopen wellicht?
OT: Clarkson gamet binnenkort in breedbeeld!Jeuj, eindelijk dat oude stuk puin weg!
Geloof me, als je ziet wat ik nu heb staan is alles een verbetering.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Patser.Dan zeg jij dat ik een grote e penis heb. Zie die gozer breedbeeld gaan dan.
Mijn Akai 10" blaast jouw breedbeeld weg.
Hahaha, verslaafd !quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Geloof me, als je ziet wat ik nu heb staan is alles een verbetering.
Ik zit in dubio.... Vanavond BC2-en (eindelijk effe 2 uurtjes ongestoord knallen)...OF de monitor halen en minder lang knallen.....
Dan haal ik m morgen wel op.
yeey Teamspeak-datequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens als we afspreken doen we dat op TS?
Shockpaddles zijn koning! Niets is bruter dan iemand killen met de paddlesquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wil mn fucking shock paddles.
choco is niks mis mee, met mn dochter ook niet. Echter die combi........Don't get me started....quote:
Andersom is bij mij altijd een verademing.. Vind de HC-mode van CoD 10x beter dan die van BC2..quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef maxamius het volgende:
fuck ik ben wel slecht als ik de stats van de rest zo zie
gelukkig gaat het de laatste tijd wat beter, vond de overgang van COD naar bad company toch best groot qua manier van spelen
Meh, het speelt lekker, maar voelt wel anders aan vind ik, door al die perks en upgrades en shitquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef RoW_0 het volgende:
En hoe speelt het? beetje de battlefield 2 gevoel?
Heb ik ook, heerlijk dat je de snelheid van de muis kan veranderenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb de Mx510 van logitech. Heerlijk muisje! Heb m al dik 4 jaar.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een Cordless Lasermuis van logitech liggen, maar daar heeft dochterlief ooit een glas plakkerige chocomeuk overheen gegooid.
Ik zal TS vanavond effe installeren.
Heb 1900 uur bf2 erop zitten maar geloof me: Dit voelt anders aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef RoW_0 het volgende:
Nee, het is veel claustrofobischer als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef RoW_0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |