Barcode kun je inderdaad zelf genereren, je moet alleen even weten in welk format de originele barcode is. Maar dat is een kwestie van een barcode lezer hebben en een origineel kaartje. Je kan dan met behulp van b.v. Zint barcode generatorquote:Op zondag 14 maart 2010 18:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je moet ook de barcode hebben he. (Kan je ook zelf maken als het goed is)
En als je iets verkeerd hebt gedaan kun je gelijk mee met de beveiliging naar de politiepost om daar een PV te krijgen en daarna het terrein afgeschopt te worden..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Barcode kun je inderdaad zelf genereren, je moet alleen even weten in welk format de originele barcode is. Maar dat is een kwestie van een barcode lezer hebben en een origineel kaartje. Je kan dan met behulp van b.v. Zint barcode generator
Als je lekker vroeg bent heb je kans dat je met jezelf gefabriceerde kaartje als eerste binnen bent
Een beetje risico maakt het leven leuk he.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Peter het volgende:
[..]
En als je iets verkeerd hebt gedaan kun je gelijk mee met de beveiliging naar de politiepost om daar een PV te krijgen en daarna het terrein afgeschopt te worden..
Ach ja, je weekend verpest en een strafblad voor vervalsing/fraude is die spanning wel waardquote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Een beetje risico maakt het leven leuk he.
Jawel, dat is opgenomen in de nieuwe evenementenwet die vorig jaar is ingegaan (art. 56 lid 4). Wiens kaartje niet gescant kan worden word onmiddelijk meegenomen door politiemensen en ter plekke berecht voor ticketfraude. De boetes liggen op ¤850,- en een levenslang strafblad. Daarnaast krijg je een voorwaardelijke straf van 10 jaar en mag je nooit meer een evenement bezoeken.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
Hoezo zou je meegenomen worden naar de politie post? Als je een ongeldig gemaakt kaartje hebt word je toch ook niet meegenomen naar de politie post?
O wowquote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, dat is opgenomen in de nieuwe evenementenwet die vorig jaar is ingegaan (art. 56 lid 4). Wiens kaartje niet gescant kan worden word meegenomen door politiemensen en ter plekke berecht voor ticketfraude. De boetes liggen op ¤850,- en een levenslang strafblad. Daarnaast krijg je een voorwaardelijke straf van 10 jaar en mag je nooit meer een evenement bezoeken.
Haha liever niet...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, dat is opgenomen in de nieuwe evenementenwet die vorig jaar is ingegaan (art. 56 lid 4). Wiens kaartje niet gescant kan worden word onmiddelijk meegenomen door politiemensen en ter plekke berecht voor ticketfraude. De boetes liggen op ¤850,- en een levenslang strafblad. Daarnaast krijg je een voorwaardelijke straf van 10 jaar en mag je nooit meer een evenement bezoeken.
Niet echtheid en onzin mixen hequote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, dat is opgenomen in de nieuwe evenementenwet die vorig jaar is ingegaan (art. 56 lid 4). Wiens kaartje niet gescant kan worden word onmiddelijk meegenomen door politiemensen en ter plekke berecht voor ticketfraude. De boetes liggen op ¤850,- en een levenslang strafblad. Daarnaast krijg je een voorwaardelijke straf van 10 jaar en mag je nooit meer een evenement bezoeken.
Ik ben er geweest, en werd zeer vriendelijk behandelt en mocht na afhandeling van wat formaliteiten weer het terrein op. Toffe gasten die agenten!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet echtheid en onzin mixen he
Maar er zit een politiepost op het terrein, met een HOVJ. Nadat je daar bent geweest wordt je meestal het terrein afgeschopt.
Echt?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef Mathijz het volgende:
Ach voor het lopen met takken staat 24 uur ontzegging van het festivalterreinTeminste, als je de verkeerde treft.
Dus je hebt je al een keer anaal laten verkrachten in je tentje?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:25 schreef vault_tec het volgende:
Letates zegt:
QOTSA
staat voor lowlands
2 keer in duitsland
wordt hopen voor jou lizer
xx zegt:
neee joh?
omg
dan ga ik huilen
en wenen
en kruip ik je tent in
en rape ik je fucking hard
in je popeerd
Zelfde debiel als vorige keer
"Zelfde debiel als vorige keer"quote:Op zondag 14 maart 2010 22:39 schreef vault_tec het volgende:
Weet niet waaruit je dat concludeert?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, nu snap ik eindelijk dat rapen uit de topictitel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XX zegt:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Zelfde debiel als vorige keer"
Maar ik weet de context niet
Boete + tijdelijk verbod? Ik kwam vorig jaar een Belg tegen die 200 euro + 1 dag ontzegging festivalterrein kreeg voor een joint + gram sos. Toen is hij maar gaan zuipen in de 24u tent.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef julian6 het volgende:
Ik ben er geweest, en werd zeer vriendelijk behandelt en mocht na afhandeling van wat formaliteiten weer het terrein op. Toffe gasten die agenten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |