Hallo Bloempje , hoe is het ?quote:
Ha Joen!quote:
Dindsag is anders wel het begin van de weg naar het einde van de werkweek!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
het is dindsag. Dat vind ik altijd zo'n nare dag
Vroeger zo toen Ripley nog potste enzo vond ik de dinsdag altijd wel dat je zegt van okay.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha Joen!
slecht.
het is dindsag. Dat vind ik altijd zo'n nare dag
en nu maar weer eens verder aan de studie, anders word ik nooit een Masterbloempje
Pcies. Die fase hebben wij allang gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
Studeren ? dat is zo voor van die mensen die wat willen bereiken enzo
Pcies af en toe zo een nerd boek voor dummies enzo is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pcies. Die fase hebben wij allang gehad.
Anderhalf jaar HBO, toen vond ik het wel welletjes. Daarna maar op eigen kracht gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Houzer het volgende:
Studeren
Ellendig lang leren, om uiteindelijk op je 30ste onderaan de ladder te beginnen, vanwege je gebrek aan werkervaring.
Ik heb 2 jaar MBO gespijbeld en nog een diploma ontvangen ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Anderhalf jaar HBO, toen vond ik het wel welletjes. Daarna maar op eigen kracht gedaan.
Ik vier jaar vrij weinig gedaan en een diploma ontvangen. Nouja, behalve het laatste jaar. Moesten we opeens een dik dossier opbouwen met praktijk opdrachten. Ik alles doen. 300 pagina tellend verslag zegt mijn leraar dat ze inhoudelijk niet eens kijken wat er in zit, meer of alles wat je moet doen er in zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar MBO gespijbeld en nog een diploma ontvangen ook.
Ze zijn bang voor de conclusies van het rapport Deetman?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMG! REMKES EN VAN GEEL ZIJN NIET MEER BESCHIKBAAR VOOR DE KAMER NA VERKIEZINGEN!
Ik verwacht in juni een update, dus verleng zelf ook nog even nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:43 schreef Joene het volgende:
J ? nu iphone 3gs 16gb bestellen of wachten op de 4g ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:43 schreef Joene het volgende:
J ? nu iphone 3gs 16gb bestellen of wachten op de 4g ?
!quote:The iPhone is Apple's new mobile phone.
Product iPhone
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Last Release June 08, 2009
Days Since Update 281 (Avg = 178)
Simlock vrij jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mits simlockvrij bied ik ¤10,-, H.
*kuch*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef Joene het volgende:
*kuch* Mavo en 2 jaar MBO, en wat microsoft shit
Dat drink ik op mn sterfbed J.quote:
Nope inefficient en gruwelijk duur.Wij zouden 3 racks nodig hebben waarvan de 3e maar half gevuld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:20 schreef KingOfMars het volgende:
Zo overleg met iemand van HP over het fenomeen blades. Gebruiken jullie blades J?
Je bedoelt enclosures?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope inefficient en gruwelijk duur.Wij zouden 3 racks nodig hebben waarvan de 3e maar half gevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |