Wanneer ik er mee klaar ben?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem weer eens doorsturen dan?
Hij is afgelopen dinsdag langs geweest om hem te brengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Drie maanden is niet genoeg tijd?
En dan zit ie meteen aan je tieten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is afgelopen dinsdag langs geweest om hem te brengen
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft Houzert nog een lekker glaasje ranja en een koekje van je gekregen, T?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan zit ie meteen aan je tieten?
We zullen zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef Houzer het volgende:
Ik was helemaal vergeten
En T. de volgende keer wil ik er mee spelen hoor.
Meestal wanneer ik langskom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:58 schreef Houzer het volgende:
Wanneer was je nou alleen thuis?
Dan ben ik toch niet meer alleen JK!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meestal wanneer ik langskom.
Ik werk weer eens een keer bij een architectenbureau.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef Houzer het volgende:
Maar ff serieus wat voor werk doe je nu JK?
Owh das niet mijn bedoelingquote:
Doe maar dan kom ik langs voor ranja en koekjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh das niet mijn bedoeling![]()
Maaruh wanneer is hij niet thuis.. Uhm.. Volgende week een avond ergens..
Ik zal het je smsen
Dat is inderdaad heerlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:03 schreef Joene het volgende:
Nee , ik ben gewoon Happy vandaag als het vandaag Maandag was was ik ook blij denk ik![]()
Echt enorm leuk gister om te ontdekken dat iemand 6 jaar niet zien , elkaar dan zien een knuffel en een kus , en een hele middag weer als vanouds kunnen praten echt enorm tof is
Ja jammer wel ....quote:
Hans ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:39 schreef Houzer het volgende:
Camiel stopt ermee.
Heb je geneukt ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:51 schreef Joene het volgende:
Waarom was de rest van de week niet zo tof als gister en vandaag
Vies gedoe met lichaamssappen en naakte lijven enzo.quote:
Dat dus ! Gewoon op je zij liggen en slapen das pas fijn men.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vies gedoe met lichaamssappen en naakte lijven enzo.
Ha! Dat heb ik dan weer WEL gedaan gisteren. Eerst gezwommen, daarna in slaap pletteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dus ! Gewoon op je zij liggen en slapen das pas fijn men.
Zo een beetje lafjes er tegen aan gehangen ?quote:
Jah iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een beetje lafjes er tegen aan gehangen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |