SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige is haar snitch, zit dat vol lappen? Cameltoe? of is dat gewoon natuurlijk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:20 schreef Snaavel het volgende:
Wie koopt de playboy nog als alle foto's toch op het internet verschijnen, en meestal nog eerder dan in de playboy zelf..
Jammer dat je haar snitch toch niet geheel gaat zien,, Zo Cliche!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:29 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Het enige is haar snitch, zit dat vol lappen? Cameltoe? of is dat gewoon natuurlijk?
<Failpic NiGhTsPiRiT666>quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:37 schreef DrDarwin het volgende:
Ik meen geen vezel in mijn lichaam te bespeuren die er rouwig om zal wezen deze 'vrouw' nooit naakt te mogen aanschouwen.
Als ze 's ochtends in het donker midden op de snelweg zou staan ben ik bang dat ik haar inderdaad ook zou kunnen raken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:23 schreef SamStar het volgende:
ik zou haar raken!
Ja duh..kijk wel uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En zelf nix in fobo. Hoe typisch
Weghalen, nu!
Dan is dat een lookalike!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als ze 's ochtends in het donker midden op de snelweg zou staan ben ik bang dat ik haar inderdaad ook zou kunnen raken.
Ik zou haar zo raken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:23 schreef SamStar het volgende:
ik zou haar raken!
Nee voor Nicolettequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Voor de goede artikelen natuurlijk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |