dees:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Sautor het volgende:
Nope. Een hint staat in BrandX haar ondertitel.
quote:The confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot, who desperately deserves it
En de sok an sich dan?quote:
nah, het logo was key idd, maar ik dacht dat jullie er wellicht pink ribbon in zagen. Vanwaar de hint dat het een mannensok was. Pink ribbon wordt vooral geassocieerd met vrouwen, en naja, mannelijke sok met vrouwentekentje...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef Veadige het volgende:
[..]
En de sok an sich dan?
Of ging het alleen om het logo?
Maakt niks uit, ik heb hem toch geradenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, het logo was key idd, maar ik dacht dat jullie er wellicht pink ribbon in zagen. Vanwaar de hint dat het een mannensok was. Pink ribbon wordt vooral geassocieerd met vrouwen, en naja, mannelijke sok met vrouwentekentje...
ach gewoon krom gedacht
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Veadige het volgende:
origineel:
[ afbeelding ]
hint:
[ afbeelding ]
Kan behoorlijk verslavend zijn inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef Veadige het volgende:
*verslaafd aan dit spel aan het worden is*
Je moet (mag, niks moet) op dezelfde manier denken als bij mijn vorige, De Aanslag.quote:
ik ook nietquote:
Ik voel dat jij hem gaat radenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef BrandX het volgende:
Nu nog tof als een van beide dames het raadt
Oké dames, nog een hint: het is een film uit Nederlandquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef BrandX het volgende:
Nu nog tof als een van beide dames het raadt
Die naam is in ieder geval al goed en om in slee termen te blijven: nu moet het een koud kunstje zijn om het te raden!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
snow fever???![]()
?
Dan mag je je eerste foto wel eens uitleggen... een hand met een streep erdoor???
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef BrandX het volgende:
ohw wacht ff, je eerste foto verschijnt voor ons niet zichtbaar. Wij krijgen een hands off te zien, hotlinken mag niet vanaf photostock
Misschien bedoelt hij juist 'blijf van m'n plaatjes af!' -> Afblijvenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef BrandX het volgende:
ohw wacht ff, je eerste foto verschijnt voor ons niet zichtbaar. Wij krijgen een hands off te zien, hotlinken mag niet vanaf photostock
Is dat je antwoord?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij juist 'blijf van m'n plaatjes af!' -> Afblijven
Carry Slee!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Veadige het volgende:
En die bij die slee mag je denken op dezelfde manier als bij die foto van die oude mijnheer die ik bij De Aanslag postte...
-Quote de OPquote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Veadige het volgende:
ps: ik weet niet hoe ik een fatsoenlijke nieuwe OP moet maken
Thanks !quote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
-Quote de OP
-Kopieer de inhoud van het veld dat je dan ziet (Ctrl-C)
-Open een nieuw topic, geef het de juiste titel (nummer) en plak (Ctrl-V) de gekopieerde tekst in het veld;
-Haal de quote-tags weg en herstel de plaatjes (zet de verwijzing opnieuw gewoon tussen img-tags)
-Plak de URL (link) van het voorgaande topic onder de genoemde voorgaande topics
-Invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |