het voordeel van mijn tock met carnaval was het feit dat ik ergens mijn geld en muntjes kwijt konquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's anders, want daardoor zit je kleding mooier en heb je een mooi decolletee. Dat zie je dus OOK als je gewoon gekleed gaat. Zo'n bobbel voorin niet. Tenzij het een hele strakke broek is of je met je kruis voor iemands neus gaat staan.
Broeken gaan echt niet ineens mooier zitten als je er een bult voorin hebt zitten.
Blousen gaan wel mooier zitten als je de tieten hebt om ze op te vullen.
Ik zie het ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:50 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat weg van (een jonge) Ang3l...
Nee, dan zou het op jou moeten lijken johquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat ie zijn shirt uit heeft.
Je leest terug ;Dquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zie het ook!Die mond en hoe hij kijkt..
Ja ik weet het, breaking news of the dayquote:
Ik kan het niemand aanraden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, dan zou het op jou moeten lijken joh
Hey stoopid!quote:
Wanneer heb ik nou in godesnaam mijn shirt uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat ie zijn shirt uit heeft.
moet je geen zuid-europeaan nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
verlanglijstje: een vriend die op tijd komt
Die komen altijd te vroeg?quote:
natuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Je hebt geen look-a-likes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan het niemand aanraden.
Krijgt hij dan ook met stalkers te maken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen.
Foto's.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef MisterO het volgende:
Aaaah, ik krijg net de foto's binnen van een super leuk verjaardagsfeestje waar ik naartoe ben geweest in Maastricht
Waxx.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Waxxer het volgende:
Waxxer Is De Man?!
Snelle reactie trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |